Connect Box - awaria |
Autor |
Wiadomość |
public
Klikacz
Dołączył: 14 Gru 2018 Posty: 2
|
Wysłany: 14-12-2018, 09:22 Connect Box - awaria
|
|
|
Witam użytkowników,
Czy ktoś z użytkowników forum miał problem z ciągłymi restartami connect box-a (próba aktualizacji->restart), przypomina to pętlę. Hard reset nie pomaga. To już drugi modem w moim domu z tym samym problemem (okres 3 miesięcy). Czy te urządzenia są aż tak bardzo awaryjne? Wcześniej miałem technicolora, działał bez problemu. Czyli prawdopodobnie dziś otrzymam nowy modem, zastanawiam się, jak długo będzie działał prawidłowo. |
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1650
|
Wysłany: 14-12-2018, 09:32
|
|
|
Prawdopodobnie tak samo jak poprzednie |
_________________
|
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 14-12-2018, 09:36
|
|
|
public, Być może masz problem z sygnałem DS/US? Sprawdź w panelu Compala jaki masz sygnał |
|
|
|
|
public
Klikacz
Dołączył: 14 Gru 2018 Posty: 2
|
Wysłany: 14-12-2018, 09:41
|
|
|
MrPepka napisał/a: | public, Być może masz problem z sygnałem DS/US? Sprawdź w panelu Compala jaki masz sygnał |
Oczywiście, sprawdzę gdy będę w domu, choć podejrzewam, że to zły kierunek. Poprzednim razem serwisant sprawdził poziom sygnału, wszystko było ok. (Nowa instalacja, 2017) Zmiana modemu -> rozwiązanie problemu. Problemem nie jest awaria (zdarza się najlepszym), ale trzeci modem w ciągu trzech miesięcy to przesada. |
|
|
|
|
Rafal
Moderator
Pomógł: 14 razy Dołączył: 28 Lis 2004 Posty: 578
|
|
|
|
|
|