Compal CH7465LG |
Autor |
Wiadomość |
mucha
Klikacz
Dołączyła: 21 Paź 2018 Posty: 13
|
Wysłany: 22-11-2018, 16:19
|
|
|
wątek jest o compal więc wiadomo o jakie urządzenie chodzi-w jednym z krajow nazwano go media boxem i stąd przejęzyczenie |
|
|
|
|
pawelr
easy master
Dołączył: 23 Lis 2018 Posty: 27
|
Wysłany: 23-11-2018, 12:59
|
|
|
Dzień dobry.
Od kilku, kilkunastu dni mam problem z WiFi na 5GHz. Nagle pada połączenie, za jakiś czas wraca ale bez dostępu do internetu. W tym czasie na 2,4 działa w najlepsze. Stało się nagle. Dzieje się raz na kilka dni (tyle zauważyłem). Pomaga reset.
Czy może wyszła jakaś aktualizacja modemu i stąd problemy? Wykluczam kompa, bo na każdym podłączonym sprzęcie to samo.
Może ktoś też to zauważył?
Urządzenie Compal CH7465LG-LC soft: CH7465LG-NCIP-6.12.18.24-5p4-NOSH |
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 23-11-2018, 13:04
|
|
|
ustaw na sztywno kanał w zakresie 5GHz |
|
|
|
|
pawelr
easy master
Dołączył: 23 Lis 2018 Posty: 27
|
Wysłany: 23-11-2018, 13:10
|
|
|
OK, potestuje. Ale to próba w ciemno czy coś jest na rzeczy? |
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 23-11-2018, 13:19
|
|
|
skutkuje tym że przestajesz tracić ten zakres na urzadzeniach |
|
|
|
|
skreem
classic master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 02 Sty 2009 Posty: 172 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 25-11-2018, 23:38
|
|
|
Miałem podobny problem, przyczyną okazał się... sąsiad, który z uporem maniaka korzystał z dużą mocą z tego samego kanału, który był u mnie ustawiony na sztywno w Compalu dla sieci 2.4GHz, co wykryłem przez inSSIDer. Zmiana kanału na mniej "zaludniony" pomogła od ręki, przestało rozłączać. |
|
|
|
|
pawelr
easy master
Dołączył: 23 Lis 2018 Posty: 27
|
Wysłany: 11-12-2018, 22:07
|
|
|
GDA napisał/a: | ustaw na sztywno kanał w zakresie 5GHz |
Ustawienie na sztywno kanału zdaje się że pomogło. Ani razu nie zerwało od ~2tygodni.
Dzięki GDA.
Nadal nie wiem co było przyczyną. Ale who cares...
skreem napisał/a: | Miałem podobny problem, przyczyną okazał się... sąsiad, który z uporem maniaka korzystał z dużą mocą z tego samego kanału, który był u mnie ustawiony na sztywno w Compalu dla sieci 2.4GHz, co wykryłem przez inSSIDer. Zmiana kanału na mniej "zaludniony" pomogła od ręki, przestało rozłączać. |
Pasmo mam czyste, zawsze mam ustawione czestotliwości na których albo nic nie ma albo są sieci z bardzo słabym sygnałem.
Kończy mi się umowa właśnie. Warto zmienić na firme? Czy sprzęt jest zauważalnie lepszy jak mówią na infolinii? |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 11-12-2018, 22:27
|
|
|
pawelr napisał/a: | Warto zmienić na firme? Czy sprzęt jest zauważalnie lepszy jak mówią na infolinii? |
A jaki sprzęt na firmę Ci obiecali |
_________________
|
|
|
|
|
pawelr
easy master
Dołączył: 23 Lis 2018 Posty: 27
|
Wysłany: 12-12-2018, 22:42
|
|
|
Pojęcia nie mam. Inne prędkości tylko w stylu 400Mbps zamiast 300 itp.
Może ktoś ma ? |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 12-12-2018, 22:56
|
|
|
pawelr,
Na 100% to też Compal - bez stałego IP na firmę.
Lub Hitron (trudno powiedzieć czy nadal go oferują - tak było kiedyś) - ze stałym adresem IP na firmę. |
_________________
|
|
|
|
|
pawelr
easy master
Dołączył: 23 Lis 2018 Posty: 27
|
Wysłany: 12-12-2018, 23:11
|
|
|
OK. Czyli podmienią tylko cfg i jazda.
Kwestia oferty tylko w takim razie. Umowa kończy mi się w styczniu. Zobaczymy co zaoferują. |
|
|
|
|
akslowka
easy master
Dołączył: 22 Cze 2013 Posty: 39
|
|
|
|
|
s.burczymucha
classic master
Dołączył: 25 Mar 2014 Posty: 152
|
Wysłany: 29-12-2018, 13:14 Compal przestał rozgłaszać sieć 5ghz
|
|
|
Hej,
Compal przestał rozgłaszać sieć 5ghz. Nieważne czy ustawie kanał na automat czy ręcznie (w tym drugim przypadku po zastosowaniu ustawień mieli, ale potem ustawiony kanał nie jest widoczny w polu tekstowym ). Wyłączenie i włączenie radia 5ghz nic nie zmienia. Restart prądowy urządzenia - bez zmian.
2.4ghz działa OK.
Ktoś coś?
Z góry dzięki. |
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 29-12-2018, 13:21
|
|
|
Najwidoczniej potrzebna jest wymiana Compala na innego Compala. Zgłoś to na infolinię |
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 29-12-2018, 13:24
|
|
|
s.burczymucha napisał/a: | Restart prądowy urządzenia - bez zmian |
taki restart to żaden restart
zrestartuj to guzikiem z tylu - przycisnij na minimum 30 sek |
|
|
|
|
|