Telefon w chello to zwykły VOIP ?? |
Autor |
Wiadomość |
cyrus
Klikacz
Dołączył: 25 Sie 2006 Posty: 12
|
Wysłany: 16-09-2006, 17:23 Telefon w chello to zwykły VOIP ??
|
|
|
Szczerze nie wiedziałęm ze to zwykły VOIP i troche mnie to martwi czy korzystając z neta (chello )na full'a nie bede blokował telefonu ?? A moze przepustowośc jest podzielona oddzielnie Czy jak bedzie awaraia neta to i telefon nie bedzie działał ?? Jak to jest z tym w Lublinie Kurcze byłem juz w 100 % zdecydowany na potrójną paczke a tu taki problemik. |
|
|
|
|
Michal
Jr Admin
Pomógł: 40 razy Dołączył: 05 Lis 2004 Posty: 1332 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-09-2006, 18:01
|
|
|
Witam
chello transport zwany telefonem to osobne pasmo i nie wpływa na limit itd łącza. |
|
|
|
|
petro
classic master
Dołączył: 10 Sie 2006 Posty: 180 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 16-09-2006, 18:58
|
|
|
cyrus napisał/a: | mnie to martwi czy korzystając z neta (chello )na full'a nie bede blokował telefonu ?? |
Nie, nie będziesz blokował telefonu i telefon nie wlicza się w limit pobranych danych. Jak powiedział Michal, telefon ma oddzielne pasmo.
cyrus napisał/a: | Czy jak bedzie awaraia neta to i telefon nie bedzie działał ?? |
Z tym bywa różnie, ale najczęściej jak nie ma neta to telefonu też. Muszę Cię uspokoić, awarie nie są tak częste, żeby jakoś przeszkadzały. Od czasu założenia chello i telefonu w UPC w lipcu to miałem chyba 2 awarie (Kraków). Niestety nie wiem jak to jest w Lublinie. |
|
|
|
|
Marek
Moderator
Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 16-09-2006, 19:24
|
|
|
Jeśli nie ma internetu to telefonu na pewno też, (mimo ze zarezerwowane jest osobne pasmo to jednak wszystko jest przesyłane po łączach internetowych), możliwa jest co najwyżej odwrotna sytuacja że internet działa a telefon nie (np wtedy gdy tylko serwer się popsuje)
Jeśli chodzi o ilość awarii to jak już pisałem w innym wątku różnie to bywa, tam gdzie ja mieszkam wcześniej przez 2 lata były tylko 3 czy 4 awarie (naprawdę byłem zadowolony z tego jak działało), a tego lata akurat było ich już 9 i to nie były krótkie przerwy zazwyczaj od 20 jednego dnia do 16dnia następnego. (krótkich przerw juz nawet nie liczę)
Pozatym zwrócę uwagę na jeszcze jedną rzecz, urządzenia chello nie mają żadnego zasilania awaryjnego, więc nawet gdy masz własnego UPSa i podłączysz do niego modem i tak nigdzie się nie dodzwonisz jak nie będzie prądu. |
|
|
|
|
PerkoV
light master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Lip 2006 Posty: 70
|
Wysłany: 17-09-2006, 17:34
|
|
|
hmmm jezeli chodzi o telefon i awarie zwiazane z nim to nie wiele moge powiedziec bo mam go jakis miesiac,ale jezeli chodzi o internet to powiem tyle ze przez jakie 14-15 miesiecy nie mialem zadnej przerwy w dostawie u mnie internet jest uzywany przez 3 osoby wiec raczej caly czas ktos przy komputerze siedzi i nie zdazylo sie zeby cos sie kaszanilo.mieszkam w gdansku(siedlce) raz tylko poszlo cos w skrzynce przed domem ale to nie byla ich wina, a technik przyjechal nastepnego dnia i naprawil wszystko . |
|
|
|
|
cyriak
Klikacz
Dołączył: 25 Lip 2006 Posty: 8 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 18-09-2006, 08:24
|
|
|
od wzięcia telefonu (chyba maj) mialem 2 awarie - przy pierwszej telefon nie działał a przy drugiej działał (przynajmniej na partyline dło się dodzwonić ) |
|
|
|
|
niq [Usunięty]
|
Wysłany: 18-09-2006, 13:27
|
|
|
Ja od czerwca nie miałem ani jednej awarii, telefon działa bardzo dobrze, czytałem też o wieszaniu się modemów webstar'a - od samego początku modem działa non-stop, zero problemów
Dodam, iż z internetu w chello korzystam od 2001 roku, awarii było tyle, że można policzyć na palcach rąk a takich poważniejszych, że internetu nie było ponad dobe, może... dwie, ale szybko były naprawiane mimo wszystko (raz w skrzynce rozdzielczej coś się spalilło, drugi raz nie wiem co było, ale naprawili gdzieś po 30 h (chyba jakaś koparka uszkodziła światłowód)) |
|
|
|
|
|