Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Internet 150Mb/s - jaki modem?
Autor Wiadomość
IreuN 
classic master

Dołączył: 09 Sie 2012
Posty: 190
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 21-10-2018, 15:52   

grzech1991 napisał/a:
Jak byś czytał to byś wiedział
1) nie warto, puma6 to tragedia, a oni nic z tym nie robią
2) opłaty aktywacyjnej być nie powinno jeśli masz już usługi, reklamacyjnie najwyżej skorygują

1) Czytałem, ale myślałem, że może coś z tymi problemami zrobili, ale oki, wychodzi na to, że kategorycznie się nie zgadzać i tyle.
2) Przez telefon Pan powiedział, że opłata jest przez to, że zwiększam prędkość pakietu internetowego, chyba mówił o 29 zł. Wynika to również z regulaminu: https://www.upc.pl/pdf/up..._od20180824.pdf

Postu kocurka niezbyt rozumiem, o którym 'Koledze' mówisz?

zylx napisał/a:
IreuN, Jeśli chcesz zostawić Cisco to najlepiej zamów sobie samodzielną instalację. Zazwyczaj są problemy i monterzy nie chcą zostawiać Cisco.

W jaki sposób to miałoby się udać?
_________________
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 21-10-2018, 16:35   

IreuN napisał/a:
Postu kocurka niezbyt rozumiem, o którym 'Koledze' mówisz?

Autorze zacytowanej treści.
Zanim będzie pisał takie babole, sam niech najpierw doczyta o czym pisze.
_________________
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 21-10-2018, 16:45   

IreuN, Po prostu nie podpinasz Compala i jedziesz dalej na cisco. Nie trzeba go odsyłać do UPC.
_________________
 
 
IreuN 
classic master

Dołączył: 09 Sie 2012
Posty: 190
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 21-10-2018, 17:56   

zylx napisał/a:
IreuN, Po prostu nie podpinasz Compala i jedziesz dalej na cisco. Nie trzeba go odsyłać do UPC.


O kurde, faktycznie :o Żebym ja to wiedział..
_________________
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 21-10-2018, 17:59   

zylx napisał/a:
Po prostu nie podpinasz Compala i jedziesz dalej na cisco. Nie trzeba go odsyłać do UPC.

Pytanie, czy tego modemu samo UPC z bazy nie usunie - w końcu abonentowi przypisano nowy sprzęt.
_________________
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 21-10-2018, 18:19   

Profilaktycznie można odesłać Compala korzystając z strony http://szybkiezwroty.pl/upc/
_________________
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 21-10-2018, 18:31   

zylx napisał/a:
Profilaktycznie można odesłać Compala korzystając z strony

Wtedy nie łamiesz warunków umowy?
Nowa umowa - nowy sprzęt.
_________________
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 21-10-2018, 18:33   

KOCUREK1970, A jest jakiś podpunkt umowy które zakazuje Ci zwrotu sprzętu w trakcie obowiązywania?
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 21-10-2018, 18:58   

zylx napisał/a:
A jest jakiś podpunkt umowy które zakazuje Ci zwrotu sprzętu w trakcie obowiązywania?

A jest tam jakiś podpunkt, który daje ci do tego prawo?
_________________
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 21-10-2018, 19:13   

Co nie jest zabronione jest dozwolone? Trudno było by to zinterpretować jako złamanie warunków umowy, skoro umowa nic na ten temat nie mówi. Jednakże, w regulaminie jest podpunkt który pozwala UPC wymienić nasz sprzęt na dowolny inny o takiej samej funkcjonalności w dowolnym momencie umowy. Więc gdyby UPC bardzo chciało, to może wymienić wszystkie Cisco bardzo szybko. W praktyce jednak, raczej do tego nie dojdzie.
Ostatnio zmieniony przez zylx 21-10-2018, 19:23, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 21-10-2018, 19:21   

zylx napisał/a:
Co nie jest zabronione jest dozwolone?

Nie wszystko co nie jest zabronione jest dozwolone.
Nikt Cię za palenie blanta nie wsadzi ale za jego posiadanie już tak.
zylx napisał/a:
Jednakże, w regulaminie jest podpunkt który pozwala UPC wymienić nasz sprzęt na dowolny inny o takiej samej funkcjonalności w dowolnym momencie umowy. Więc gdyby UPC bardzo chciało, to może wymienić wszystkie Cisco bardzo szybko. W praktyce jednak, raczej do tego nie dojdzie.

Zatem odesłać sprzętu nie możemy, skoro jest on integralną częścią umowy i operator taki sprzęt klientowi dostarcza - operator może to potraktować, jako zerwanie umowy z winy klienta i żądać kary.
Nie jest do wprost zapisane w umowie, ale co nie jest zabronione wszak jest dozwolone :D i działa w obydwie strony.
_________________
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 21-10-2018, 19:27   

KOCUREK1970, Raczej nie, bo akurat co jest wypowiedzeniem umowy oraz w jakiej sytuacji operator może zerwac umowę z winy klienta jest dosyc szczegolowo opisane. Zreszta, na infolinii konsultant powiedział.mi, że po podłączeniu Cisco w systemie automatycznie zacznie się naliczać 14 dni na zwrot Compala. Nie wiem ile w tym prawdy, a ile fantazji.
_________________
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 21-10-2018, 19:44   

zylx napisał/a:
Raczej nie, bo akurat co jest wypowiedzeniem umowy oraz w jakiej sytuacji operator może zerwac umowę z winy klienta jest dosyc szczegolowo opisane.

Co dotyczy klienta i możliwości odstąpienia od umowy z jego strony (więc w domyśle i sprzętu) również.
Umowę możesz wypowiedzieć jako komplet usług - oferta i sprzęt.
Nie ma tam akapitu, że klient ma prawo sobie ofertę zatrzymać a sprzęt może odesłać bo mu akurat ten nie pasuje.
zylx napisał/a:
Zreszta, na infolinii konsultant powiedział.mi, że po podłączeniu Cisco w systemie automatycznie zacznie się naliczać 14 dni na zwrot Compala. Nie wiem ile w tym prawdy, a ile fantazji.

No to tu już albo brak konsekwencji po stornie UPC, albo totalna nieznajomość parytetów firmy po stronie konsultanta.
_________________
 
 
IreuN 
classic master

Dołączył: 09 Sie 2012
Posty: 190
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 22-10-2018, 16:28   

Widzę, że będzie ciekawie :mrgreen: Przyszedł monter:

> Wymieniamy sprzęt
>> No nie bardzo, bo mamy Cisco które musi zostać
> A to przestanie działać
>> No nie
> To do widzenia

UPC już prędkości aktywowało ;) Wyniki: 311/22 Mbps.
_________________
 
 
mati188 
Klikacz

Dołączył: 17 Paź 2018
Posty: 11
Wysłany: 27-10-2018, 21:45   

IreuN napisał/a:
Widzę, że będzie ciekawie :mrgreen: Przyszedł monter:

> Wymieniamy sprzęt
>> No nie bardzo, bo mamy Cisco które musi zostać
> A to przestanie działać
>> No nie
> To do widzenia

UPC już prędkości aktywowało ;) Wyniki: 311/22 Mbps.


trzymam kciuki za walkę z DUK :) oby nas wiecej mowiących głośno że nie ma technicznych podstaw do nieuruchomienia FP 300/20 na epc 3212 8)
  mati188
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: