Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6 |
Autor |
Wiadomość |
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 21-10-2018, 16:14
|
|
|
zylx,
Jakbyś Sobie i innym tego nie tłumaczył nie ma to znaczenia - w umowie jest wszystko, podpisałeś to "nie stękaj".
A jeśli się z zapisami TAKIEJ umowy nie zgadzasz to masz 14 dni na rezygnacje.
Kurtyna. |
_________________
|
|
|
|
|
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 21-10-2018, 16:34
|
|
|
KOCUREK1970, Czytaj proszę z zrozumieniem. Nie neguję, że teki zapis w umowie jest. Nie uważam ze klienci nie muszą się do niego stosować. Jedynie wyrażam opinie, że ten zapis nie jest fajny i może wprowadzać w błąd. |
_________________
|
|
|
|
|
krys121
classic master
Dołączył: 02 Cze 2012 Posty: 242 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 21-10-2018, 20:00
|
|
|
zylx napisał/a: | praktyka, że zapisujemy w umowie okres zobowiązania do danego dnia, ale odłączenie może nastąpić na dopiero na koniec miesiąca nie jest fajne. Skoro UPC potrafi podłączyć usługi 9 czy 15, to czemu z ich odłączeniem trzeba czekac na koniec miesiąca? |
Zawsze można poprosić o wizytę montera ostatniego dnia miesiąca |
_________________
|
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 21-10-2018, 20:05
|
|
|
zylx napisał/a: | (..) albo wprost zapisywać w umowie koniec okresu zobowiązania jako ostatni dzień miesiąca. |
Wiem o co Ci chodzi i faktycznie podawanie przez UPC różnych dat zakończenia okresu zobowiązania jest bez sensu, skoro jednocześnie wiadomo, że w Umowie został przewidziany miesięczny okres wypowiedzenia, a odłączenie następuje ostatniego dnia miesiąca (zgodnie z okresem rozliczeniowym) następującego po miesiącu, w którym złożyliśmy rezygnację.
Dopóki jednak UPC będzie wpisywać różne dni w danym miesiącu jako data zakończenia okresu zobowiązania, to warto jeszcze raz zaznaczyć że zawierana Umowa jest bezterminowa z okresem zobowiązania wynikającym z promocji, przy czym "zakończenie promocyjnego okresu zobowiązania" nie jest tożsame z datą odłączenia usług, nie może więc być mowy o proporcjonalnym rozliczeniu (za niepełny okres rozliczeniowy/do upłyniecia okresu zobowiązania). |
_________________
|
|
|
|
|
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 21-10-2018, 20:09
|
|
|
Kasia, Pięknie to ujęłaś |
_________________
|
|
|
|
|
Alex147
easy master
Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 47 Skąd: 3-city
|
Wysłany: 22-10-2018, 10:01
|
|
|
Około 2 tygodnie temu zadzwonił do mnie konsultant UPC z Salonu w Gdyni w sprawie przedłużenia umowy. Propozycja była ciekawa bo za 300Mbps z Max Extra HD miało być 85 pln, a chciałem jeszcze zmniejszyć pakiet TV. Prosiłem o kontakt tydzień później bo nie mogłem rozmawiać a aktualnie Orange wchodzi do budynku. Minął tydzień i nikt się nie odezwał... Dziś wchodzę na stronę UPC w Promocje a tam mniej więcej to samo za 104.... |
|
|
|
|
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 22-10-2018, 10:26
|
|
|
Alex147, Konsultant proponował Ci THH XI, jest to najtańsza oferta z mediabox/ci+. Można jeszcze urwać 7zł biorąc select i robiąc upgrade max, wtedy mamy 77,99zł. |
_________________
|
|
|
|
|
Alex147
easy master
Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 47 Skąd: 3-city
|
Wysłany: 22-10-2018, 11:56
|
|
|
zylx, Opcja całkiem spoko była, tylko nie bardzo rozumiem dlaczego strona mówi jedno a konsultant drugie, tym bardziej, że opcja od konsultanta była jak dla mnie spoko. A tak dostali wypowiedzenie, rozmawiałem z Orange i już jest ciekawie, MM ma się odezwać. |
|
|
|
|
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 22-10-2018, 11:57
|
|
|
Alex147, Dostałeś wiadomość |
_________________
|
|
|
|
|
tief
Klikacz
Dołączył: 07 Mar 2012 Posty: 13
|
Wysłany: 22-10-2018, 14:48
|
|
|
Witam forumowiczów czy może ktoś posiada usługi takie jak TV Select 116 kanał. moduł CI+ i Telefon i ostatnio podpisywał w ramach przedłużenie umowy i dostał ciekawą ofertę ? Moja mama jest już bez umowy a w bloku też świadczy usługi Vectra, ale wydaje mi się że wolała by zostać u obecnego operatora , nie lubi zmian Obecnie płaci 92 zł
Pozdrawiam serdecznie |
|
|
|
|
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 22-10-2018, 15:17
|
|
|
tief, Najtaniej 64,99 z netem 150mbs w THH XI. Nie dawno przedłużałem babci na takich warunkach. Bez netu taniej. |
Ostatnio zmieniony przez zylx 22-10-2018, 15:51, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 22-10-2018, 15:49
|
|
|
zylx napisał/a: | tief napisał/a: |
...TV Select 116 kanał. moduł CI+ i Telefon... |
Najtaniej 64,99 z THH XI |
Dwie usługi: Select Extra HD z MediaModułem i Tel MDWM najtaniej są za 44.99 zł w THH XI. |
_________________
|
|
|
|
|
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 22-10-2018, 15:51
|
|
|
Kasia, Jasne, mój błąd. Od razu doliczyłem Internet. Super, że czuwasz. |
_________________
|
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 22-10-2018, 15:53
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
tief
Klikacz
Dołączył: 07 Mar 2012 Posty: 13
|
Wysłany: 22-10-2018, 16:22
|
|
|
Bardzo dziękuje za odpowiedzi i kłaniam się nisko |
|
|
|
|
|