Kontakt z Przedstawicielem Handlowym UPC |
Autor |
Wiadomość |
wertyks
light master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Wrz 2005 Posty: 128 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-09-2006, 17:23 Kontakt z Przedstawicielem Handlowym UPC
|
|
|
Złożyłem rezygnację z chello i mam 2 tyg na wycofanie rezygnacji.
Podobno u PH można wytargować czasem lepsze warunki, jeśli ma ktokolwiem namiary na takowego w Warszawie, najlepiej na Mokotów, proszę o wiadomość.
dzięki |
|
|
|
|
Jacek
Administrator
Pomógł: 45 razy Dołączył: 31 Paź 2004 Posty: 1441 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-09-2006, 21:04
|
|
|
Z Warszawy jest jeden z przedstawicieli:
Kontakt:
Ukryta Wiadomość: | Jeśli jesteś *zarejestrowanym użytkownikiem* musisz odpowiedzieć w tym temacie żeby zobaczyć tą wiadomość --- If you are a *registered user* : you need to post in this topic to see the message --- |
Ale czy zajmuje się również Mokotowem - nie wiem.
[ Dodano: 11-09-2006, 21:07 ]
I jeszcze jedno - często jeśli mieszkacie w blokach, to jak wiszą skrzynki UPC, to na nich jest często kontakt do jakiegoś PH. Warto również na to zwracać uwagę. |
_________________
|
|
|
|
|
Xeo
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Kwi 2005 Posty: 160 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-09-2006, 21:22
|
|
|
Chcesz zrezygnowac z rezygnacji?
Mam pytanie do reszty, czy mozna po automatycznym przedluzeniu chello easy na czas (chyba) nieokreslony (po skonczeniu promocji sprzed 14 miesiecy) podpisac nowa umowe na promocje za 33zl, ktora trwa do 15.09 na nowych warunkach, tak zeby ominac czekanie 3 miesiecy bez netu?
Czy jest taka mozliwosc z PH i jak to wyglada? Jakie wlasciwie ma sie profity przy zalatwianiu sprawy z PH w porownaniu z biurem obslugi klienta? Moglby ktos to wytlumaczyc przed 15.09 czy raczej nie mam sie co spieszyc bo i tak nic z tego nie bedzie? |
|
|
|
|
Jacek
Administrator
Pomógł: 45 razy Dołączył: 31 Paź 2004 Posty: 1441 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-09-2006, 21:37
|
|
|
Xeo napisał/a: | czy mozna po automatycznym przedluzeniu chello easy na czas (chyba) nieokreslony |
Sprawdź najpierw, czy faktycznie jest to czas nieokreślony. W marcu nastąpiła zmiana regulaminu i od tej pory wszystkie umowy są przedłużane na takich samych warunkach.
Xeo napisał/a: | podpisac nowa umowe na promocje za 33zl |
W każdej chwili można przejść z umowy na czas nieokreślony na umowę promocyjną (na czas określony). Bez znaczenia czy załatwiasz to z PH, czy bezpośrednio z BOKiem. |
_________________
|
|
|
|
|
Xeo
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Kwi 2005 Posty: 160 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-09-2006, 17:14
|
|
|
Dzieki wielkie za odpowiedzi. Jacek napisał/a: | wszystkie umowy są przedłużane na takich samych warunkach. | Masz na mysli przedluzanie na okres roku? Zdaje mi sie, ze mam jednak przedluzenie na rok bo tamta promocja skonczyla sie chyba po marcu tego roku a poza tym nie wzrosla cena (dalej 59zl). Jacek napisał/a: | W każdej chwili można przejść z umowy na czas nieokreślony na umowę promocyjną (na czas określony). Bez znaczenia czy załatwiasz to z PH, czy bezpośrednio z BOKiem. | Czyli jesli przechodze bezposrednio z przyjmijmy umowy rocznej przedluzonej na nowa promocje to nieobowiazuje mnie pkt o czekaniu 3 miesiace? I czy zmiana nazwiska w nowej umowie jest potrzebna a jesli jest to czy trzeba to zrobic pisemnie?
I jeszcze jedno pytanie, czy wiaza sie z tym calym przejsciem jakies koszty? |
|
|
|
|
Jacek
Administrator
Pomógł: 45 razy Dołączył: 31 Paź 2004 Posty: 1441 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-09-2006, 20:50
|
|
|
Xeo napisał/a: | Masz na mysli przedluzanie na okres roku? |
Chodziło mi o to, że jeśli miałeś umowę na czas nieokreślony, to zostaje ona automatycznie przedłużona na czas nieokreślony.
Jeśli miałeś umowę na 12 miesięcy, to zostaje ona automatycznie przedłużona na kolejne 12 miesięcy. Jeśli była umowa na 24 miesiące, to jest przedłużana na kolejne 24 itd.
Błędnie napisałem "wszystkich warunkach" - chodziło mi o warunki czasowe (okres na jaki została zawarta umowa) obowiązywania umowy.
Proponuję poczytać o tym w regulaminie UPC obowiązującym od 1 marca 2006. Dokładniej mowa tu o paragrafie 31 tegoż regulaminu (punkt 1 i 2).
Xeo napisał/a: | Czyli jesli przechodze bezposrednio z przyjmijmy umowy rocznej przedluzonej na nowa promocje to nieobowiazuje mnie pkt o czekaniu 3 miesiace? |
To jest zawsze opisywane odrębnym regulaminem - tzw. regulaminem promocji. W niej zazwyczaj zawarte są wszystkie szczegóły, kto z danej promocji może skorzystać.
Wg ogólnego regulaminu (o którym piszę wyżej), jest to możliwe.
Xeo napisał/a: | I czy zmiana nazwiska w nowej umowie jest potrzebna a jesli jest to czy trzeba to zrobic pisemnie? |
To już było opisywane nie raz. Nie potrzebna jest zmiana nazwiska - wystarczy, że zmienia się właściciel (czyli np: imię) umowy (ale znowu jest to wszystko opisane w odrębnym regulaminie promocji).
Co do drugiej części pytania, to tak - trzeba zgłosić pisemnie (z wyprzedzeniem 30 dniowym przy umowach zawartych na czas określony) o chęci rezygnacji z usług. Dopiero jak umowa wygaśnie, to nowa osoba (nowy właściciel) może podpisać nową umowę. |
_________________
|
|
|
|
|
Xeo
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Kwi 2005 Posty: 160 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-09-2006, 19:55
|
|
|
Dzieki za odpowiedzi jeszcze raz.
Po wykonaniu telefonu 9480 dowiedzialem sie, ze nie moge skorzystac z promocji Zamow latem chello easy (bo o taka mi chodzilo) poniewaz dotyczy ona tylko osob, ktore nie maja jeszcze internetu w upc. Zeby skorzystac z tej promocji musze wypowiedziec aktualna umowa, czekac na wygasniecie miesiac i potem jeszcze 2 miesiace. Dowiedzialem sie tez, ze jednak mam przedluzenie na czas nieokreslony ale w promocyjnej cenie 59zl. Zamiast tego zaproponowano mi tak jakby promocyjna cene dla juz obecnych uzytkownikow internetu w cenie 3x19zl + 10x59zl czyli na czas okreslony 13 miechow, ktora to promocja nazywa sie Satysfakcja z chello easy w UPC Polska (swoja dorga nie ma informacji o niej na stronie). Zeby to zamowic trzeba im wyslac wzor zamowienie_umowa z wpisana nazwa nowej oferty; abonent zostaje ten sam, nie ma zadnych dodatkowych kosztow. Jacek napisał/a: | W każdej chwili można przejść z umowy na czas nieokreślony na umowę promocyjną (na czas określony). | Nie wiem w takim razie jak juz myslec, ktorys z was musi sie mylic.
To tak dla informacji, zastanawiam sie czy warto przechodzic na czas okreslony za 10zl mniej niz teraz i czy w koncu moge skorzystac z promocji (dodam, ze w regulaminie promocji jest zapis o 3 miesiacach "niebycia" abonentem chello). |
|
|
|
|
Jacek
Administrator
Pomógł: 45 razy Dołączył: 31 Paź 2004 Posty: 1441 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-09-2006, 21:39
|
|
|
Xeo napisał/a: | Nie wiem w takim razie jak juz myslec, ktorys z was musi sie mylic. |
Ehh - jest to wycinek wypowiedzi. Wyżej miałeś napisane, że można przejść, ale każda promocja kieruje się własnym, dodatkowym regulaminem (regulamin promocji) - w nim są konkretne warunki przejścia (m.in. dla kogo, za ile i na ile czasu). Natomiast regulamin ogólny jak najbardziej to dopuszcza.
Jak należy postąpić w przypadku chęci podpisania umowy promocyjnej (dla osoby, która jest abonentem i która nie może być abonentem przez ostatnie 3 miesiące) - też już pisałem wyżej Jacek napisał/a: | Co do drugiej części pytania, to tak - trzeba zgłosić pisemnie (z wyprzedzeniem 30 dniowym przy umowach zawartych na czas określony) o chęci rezygnacji z usług. Dopiero jak umowa wygaśnie, to nowa osoba (nowy właściciel) może podpisać nową umowę. |
Przy czym trzeba znowu dostać się do regulaminu promocji i sprawdzić, czy to obejście jest w dalszym ciągu dopuszczalne przez regulamin promocji. |
_________________
|
|
|
|
|
|