Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
LM w Polsacie
Autor Wiadomość
Trelemore123456 
Klikacz

Dołączył: 16 Sie 2018
Posty: 6
Wysłany: 20-09-2018, 20:50   

Robi się coraz ciekawiej.... 3dzień to samo. Brak dostępu do PPV4 w moim regionie i brak dostępu do paczki PSP na Horizon GO. Dzisiaj miły Pan mnie poinformował, że poprzednich zgłoszeń w systemie nie mają, załozyli nowe, ale na odpowiedź nadawcy trzeba poczekać, a paczka PSP na Horizon GO rzekomo została wycofana i nie będzie jej w ofercie...ręce opadają. Tym razem złożyłem 2 osobne reklamacje żądając przywrócenia dostępu bądź zwrotu opłaty. Zachęcam wszystkich, którzy mają ten problem do działania bo się nie doczekamy reakcji.
 
 
grundol2 
light master

Dołączył: 06 Paź 2013
Posty: 66
Wysłany: 20-09-2018, 21:50   

Witam można reklamować telefonicznie ? Bo mam to samo
 
 
Kriso 
classic master


Dołączył: 26 Lip 2013
Posty: 291
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-09-2018, 22:14   

Trelemore123456 napisał/a:
paczka PSP na Horizon GO rzekomo została wycofana i nie będzie jej w ofercie...ręce opadają


jak to wycofany PSP z Horizon GO skoro na stronie upc jest w ofercie wraz z PSP?!
_________________
 
 
Pawop 
ultra master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Cze 2012
Posty: 956
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-09-2018, 22:28   

U mnie są wszystkie PSP
 
 
Trelemore123456 
Klikacz

Dołączył: 16 Sie 2018
Posty: 6
Wysłany: 21-09-2018, 09:56   

Kriso napisał/a:
Trelemore123456 napisał/a:
paczka PSP na Horizon GO rzekomo została wycofana i nie będzie jej w ofercie...ręce opadają


jak to wycofany PSP z Horizon GO skoro na stronie upc jest w ofercie wraz z PSP?!


No właśnie dlatego złożyłem reklamację, bo jest to w sprzeczności z materiałami promocyjnymi. Nie wiem, być może po prostu trafiłem na niezbyt ogarniętego człowieka, ale zirytowało mnie to, że minęła cała kolejka, a pełnego dostępu jak nie było tak nie ma. We wrześniu już żadnej nie będzie, więc z mojego punktu widzenia przez 100% czasu antenowego nie było dostępu do PSP na Horizon GO oraz kanału PPV4. Nie znam nikogo kto by oglądał powtórki meczów.
 
 
piotras71 
classic master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 192
Wysłany: 21-09-2018, 10:20   

Nagrywajcie te rozmowy albo chociaż zapisujcie imiona i nazwiska oraz daty i godziny połączeń rozmów z konsultantami, bardzo to się później przydaje podczas reklamacji.
 
 
LNR 
chello master


Pomógł: 11 razy
Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 1508
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-09-2018, 11:05   

U mnie żadnych problemów z PSP nie ma, ani na dekoderach ani w Horizon GO (od początku świecą wszystkie jak należy). Widać mają jakieś problemy lokalnie. I raczej na 100% nie wycofali tych kanałów z Horizon GO - prędzej niekompetencja konsultanta że takie bajki opowiada ;)
_________________
 
 
Kriso 
classic master


Dołączył: 26 Lip 2013
Posty: 291
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-09-2018, 12:12   

u mnie wróciły kanały PSP na Horizon GO, nie miałem ich od ok 4 września.
_________________
 
 
Trelemore123456 
Klikacz

Dołączył: 16 Sie 2018
Posty: 6
Wysłany: 21-09-2018, 14:12   

Tak potwierdzam kanały PSP wróciły do Horizon Go. Niestety do kolejnej kolejki nie zweryfikujemy czy z kanałem PPV4 jest wszystko OK, bo plansze na wszystkich kanałach PPV są identyczne :)
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 21-09-2018, 14:22   

Trelemore123456 napisał/a:
Tak potwierdzam kanały PSP wróciły do Horizon Go. Niestety do kolejnej kolejki nie zweryfikujemy czy z kanałem PPV4 jest wszystko OK, bo plansze na wszystkich kanałach PPV są identyczne :)

masz potwierdzenie z UPC

https://forum.upc.eu/t5/horizon-go/kanaly-polsat-sport-premium-na-horizon-go/m-p/18948#M227
 
 
slawek1219 
light master

Dołączył: 06 Sty 2015
Posty: 50
Wysłany: 22-09-2018, 17:12   

Witam.
U mnie na Horizonie po wejściu na PSP nie znikają paski informacyne.Po za tym jak wchodzę na OK pilotem wyświetla Twój abonament nie obejmuje tej pozyci.Jeśli chcesz oglądać zamów ...
A mam wykupiony pakiet.Ma ktoś podobnie ?
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 22-09-2018, 18:46   

slawek1219, Zgaduję że dekoder to Horizon. Restart prądowy, jak nie pomoże, to przywrócenie ustawień fabrycznych z pilota.
 
 
slawek1219 
light master

Dołączył: 06 Sty 2015
Posty: 50
Wysłany: 22-09-2018, 19:30   

Ale na innych kanałach poza PSP wszystko jest OK.Czy to ma związek ?

...zwykłe wyłączenie dekodera z sieci nie pomogło.
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 22-09-2018, 19:36   

Nie wiem. Horizon do dosyć skopany sprzęt, w którym takie kwiatki czasem występują. Też miałem kiedyś przypadek, że na jednym kanale nie znikał pasek informacyjny nawet po wciśnięciu exit na pilocie. Restart prądowy rozwiązał problem, więc sprawdź czy pomoże u Ciebie.
_________________
 
 
slawek1219 
light master

Dołączył: 06 Sty 2015
Posty: 50
Wysłany: 22-09-2018, 20:19   

Czy jak przywrócę ustawienia fabryczne Horizona to stracę nagarane programy ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: