pakiet bezpieczeństwa |
Autor |
Wiadomość |
dudikn
easy master
Dołączył: 06 Sie 2018 Posty: 34
|
Wysłany: 13-08-2018, 01:39 pakiet bezpieczeństwa
|
|
|
Witam od około 2 tygodni jestem uzytkownikiem UPC i mam pytanie czy korzystacie z palietu bezpieczeństwa bo pierwszy miesiąc jest darmowy a potem bodajże 10 zł na miesiąc. |
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 13-08-2018, 07:52
|
|
|
Tak, pakiet bezpieczeństwa przez pierwszy miesiąc jest darmowy, ale jak go nie chcesz, to możesz z niego zrezygnować już teraz -nie musisz czekać 1 miesiąca.
"Możliwość oraz sposób rezygnacji: Uczestnikowi Promocji przysługuje prawo do złożenia rezygnacji z Usługi Pakiet
Bezpieczeństwa UPC w dowolnym momencie korzystania z Usługi. Oświadczenie o rezygnacji z przedmiotowej Usługi
należy złożyć drogą elektroniczną na www.upc.pl/kontakt lub telefonicznie pod numerem 813 813 813 lub w Salonie
Sprzedaży. Zaprzestanie świadczenia Usługi nastąpi z chwilą doręczenia rezygnacji." |
_________________
|
|
|
|
|
Robin
ultra master
Pomógł: 9 razy Dołączył: 20 Sty 2006 Posty: 1465 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 13-08-2018, 08:09
|
|
|
OK, a ja mam pytanie w jaki sposób aktualnie można ten Pakiet Bezpieczeństwa zainstalować? W czerwcu dostałem e-mail, że jeśli go nie zainstaluję poprzez "Moje UPC" do końca lipca, to stracę bezpłatną licencję. Ciekawe jakim prawem? Zainstalowałem zatem.
Mimo instalacji w wymaganym terminie, w pierwszych dniach sierpnia zakładka dotycząca Pakietu Bezpieczeństwa została usunięta z "Moje UPC" i nie mam teraz możliwości ani ponownego zainstalowania tego pakietu, albo wykorzystania pozostałych 2 licencji. Dlaczego? Spełniłem przecież ich warunek.
Jak przykładowo będę zmuszony zrobić format dysku, to w jaki sposób będę mógł ten pakiet ponownie zainstalować, skoro poprzez "Moje UPC" takiej możliwości już nie ma? Hę? |
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
|
|
|
|
Robin
ultra master
Pomógł: 9 razy Dołączył: 20 Sty 2006 Posty: 1465 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 13-08-2018, 08:20
|
|
|
Sęk w tym, że tej zakładki (Pakiet Bezpieczeństwa) w "Moje UPC" właśnie od kilku dni już nie mam. Jest tylko "Fiber Power 60 Mb/s" i "UPC Wi-Free". |
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
|
|
|
|
Robin
ultra master
Pomógł: 9 razy Dołączył: 20 Sty 2006 Posty: 1465 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 13-08-2018, 08:42
|
|
|
Mam, oto dowód:
Zainstalowane dokładnie 31.07.
A jak wybieram "Zarządzaj licencjami" i klikam na "Zaloguj się", to pojawia się:
W "Moje UPC" natomiast od kilku dni mam tak:
Wcześniej oczywiście zakładka "Pakiet Bezpieczeństwa" była.
Moim zdaniem jest to bezprawna, jednostronna zmiana warunków umowy. I to pomimo spełnienia ich warunku instalacji tego pakietu do końca lipca. |
|
|
|
|
dudikn
easy master
Dołączył: 06 Sie 2018 Posty: 34
|
Wysłany: 13-08-2018, 08:51
|
|
|
Witam
1. ma ktoś zainstalowany ten pakiet bezpieczeństwa i jak się sprawuje?
2. Czyli jak bym sobie zainstalował ten pakiet do 30 sierpnia na próbę ( bezpłatny 1 miesiąc ) to potem muszę dzwonić na infolinie lub za pomocą e-maila o rezygnację? |
|
|
|
|
Robin
ultra master
Pomógł: 9 razy Dołączył: 20 Sty 2006 Posty: 1465 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 13-08-2018, 10:04
|
|
|
@Kasia: A oto jeszcze treść owego e-mail'a od UPC o tytule "Ważna informacja dotycząca Twojej usługi internetowej":
Cytat: | Szanowny Kliencie,
Zauważyliśmy, że nie zainstalowałeś Pakietu Bezpieczeństwa UPC, który otrzymałeś wraz z naszą usługą internetową. Teraz przygotowaliśmy bardziej przyjazną wersję tego oprogramowania.
Chcesz korzystać z Pakietu Bezpieczeństwa bezpłatnie, na dotychczasowych zasadach? Zaloguj się do Mojego UPC (zakładka Internet – Pakiet Bezpieczeństwa) i zainstaluj nową wersję do 31 lipca 2018 r.
Pakiet Bezpieczeństwa to:
* jeden z najlepszych na rynku programów zabezpieczających
* m.in. antywirus, kontrola rodzicielska,
* profesjonalna ochrona konta bankowego i zakupów online,
* możliwość instalacji aż na trzech urządzeniach.
Instalacja bezpłatnego Pakietu Bezpieczeństwa w Moim UPC będzie możliwa tylko do 31 lipca 2018 r. Jeśli zdecydujesz się zamówić pakiet po tym dniu, będzie to możliwe pod numerem 813 813 813 oraz w naszych salonach. Za korzystanie z pakietu będzie wówczas pobierana opłata zgodna z aktualną ofertą UPC.
Ważne: Powyższa zmiana zasad korzystania z Pakietu Bezpieczeństwa wejdzie w życie z dniem 1 sierpnia 2018 r. Jeżeli jej nie akceptujesz, masz prawo do wypowiedzenia Umowy Abonenckiej bez dodatkowych kosztów. Pisemne oświadczenie o wypowiedzeniu umowy powinno zostać dostarczone pocztą na adres: ul. Murckowska 14c, 40-265 Katowice lub do Salonu Sprzedaży UPC do 1 sierpnia 2018 r. Zmiana ta nie wejdzie w życie, jeżeli do dnia 31 lipca 2018 r. zainstalujesz Pakiet Bezpieczeństwa. |
I co Ty na to?
Z jednej strony piszą:
Cytat: | Instalacja bezpłatnego Pakietu Bezpieczeństwa w Moim UPC będzie możliwa tylko do 31 lipca 2018 r. |
Czyli mam rozumieć, że jak przeprowadzę format dysku i będę chciał ponownie zainstalować Pakiet Bezpieczeństwa, to muszę go zamówić przez infolinię i grzecznie płacić za coś, co w umowie dostałem za darmo?
Z drugiej strony:
Cytat: | Zmiana ta nie wejdzie w życie, jeżeli do dnia 31 lipca 2018 r. zainstalujesz Pakiet Bezpieczeństwa. |
Skoro więc spełniłem powyższy warunek i zainstalowałem ten pakiet do 31.07, dlaczego usunięto z mojego konta w "Moje UPC" zakładkę "Pakiet Bezpieczeństwa"?
@dudikn: Mam zainstalowany ten pakiet na laptopie z Win 7. Po każdym uruchomieniu na początku trochę przymula system (prawdopodobnie pobiera aktualizacje). Później wszystko działa już OK. Antywirus jest od F-Secure. |
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 13-08-2018, 14:52
|
|
|
dudikn napisał/a: | Czyli jak bym sobie zainstalował ten pakiet do 30 sierpnia na próbę ( bezpłatny 1 miesiąc ) to potem muszę dzwonić na infolinie lub za pomocą e-maila o rezygnację? |
..napisałam przecież..
@Robin, zadzwoń do nich żeby to wyjaśnić. |
_________________
|
|
|
|
|
|