Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
pakiet bezpieczeństwa
Autor Wiadomość
dudikn 
easy master

Dołączył: 06 Sie 2018
Posty: 34
Wysłany: 13-08-2018, 00:39   pakiet bezpieczeństwa

Witam od około 2 tygodni jestem uzytkownikiem UPC i mam pytanie czy korzystacie z palietu bezpieczeństwa bo pierwszy miesiąc jest darmowy a potem bodajże 10 zł na miesiąc.
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 13-08-2018, 06:52   

Tak, pakiet bezpieczeństwa przez pierwszy miesiąc jest darmowy, ale jak go nie chcesz, to możesz z niego zrezygnować już teraz -nie musisz czekać 1 miesiąca.
"Możliwość oraz sposób rezygnacji: Uczestnikowi Promocji przysługuje prawo do złożenia rezygnacji z Usługi Pakiet
Bezpieczeństwa UPC w dowolnym momencie korzystania z Usługi. Oświadczenie o rezygnacji z przedmiotowej Usługi
należy złożyć drogą elektroniczną na www.upc.pl/kontakt lub telefonicznie pod numerem 813 813 813 lub w Salonie
Sprzedaży. Zaprzestanie świadczenia Usługi nastąpi z chwilą doręczenia rezygnacji."
_________________
 
 
Robin 
ultra master

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 1465
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 13-08-2018, 07:09   

OK, a ja mam pytanie w jaki sposób aktualnie można ten Pakiet Bezpieczeństwa zainstalować? W czerwcu dostałem e-mail, że jeśli go nie zainstaluję poprzez "Moje UPC" do końca lipca, to stracę bezpłatną licencję. :evil: Ciekawe jakim prawem? Zainstalowałem zatem. :)
Mimo instalacji w wymaganym terminie, w pierwszych dniach sierpnia zakładka dotycząca Pakietu Bezpieczeństwa została usunięta z "Moje UPC" i nie mam teraz możliwości ani ponownego zainstalowania tego pakietu, albo wykorzystania pozostałych 2 licencji. Dlaczego? Spełniłem przecież ich warunek.
Jak przykładowo będę zmuszony zrobić format dysku, to w jaki sposób będę mógł ten pakiet ponownie zainstalować, skoro poprzez "Moje UPC" takiej możliwości już nie ma? Hę?
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 13-08-2018, 07:13   

https://pytania.upc.pl/?q=fact_1007396
_________________
 
 
Robin 
ultra master

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 1465
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 13-08-2018, 07:20   

Sęk w tym, że tej zakładki (Pakiet Bezpieczeństwa) w "Moje UPC" właśnie od kilku dni już nie mam. :sad: Jest tylko "Fiber Power 60 Mb/s" i "UPC Wi-Free".
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 13-08-2018, 07:23   

Nie masz tej zakładki, bo nie masz tej usługi; )
:arrow: https://forum.upc.eu/t5/lacznosc-i-konfiguracja/pakiet-bezpieczenstwa/td-p/147

Jak nie pomoże to zadzwoń do nich.
_________________
 
 
Robin 
ultra master

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 1465
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 13-08-2018, 07:42   

Mam, oto dowód:

Zainstalowane dokładnie 31.07. :)

A jak wybieram "Zarządzaj licencjami" i klikam na "Zaloguj się", to pojawia się: :lol:


W "Moje UPC" natomiast od kilku dni mam tak:


Wcześniej oczywiście zakładka "Pakiet Bezpieczeństwa" była.
Moim zdaniem jest to bezprawna, jednostronna zmiana warunków umowy. I to pomimo spełnienia ich warunku instalacji tego pakietu do końca lipca. :evil:
 
 
dudikn 
easy master

Dołączył: 06 Sie 2018
Posty: 34
Wysłany: 13-08-2018, 07:51   

Witam
1. ma ktoś zainstalowany ten pakiet bezpieczeństwa i jak się sprawuje?
2. Czyli jak bym sobie zainstalował ten pakiet do 30 sierpnia na próbę ( bezpłatny 1 miesiąc ) to potem muszę dzwonić na infolinie lub za pomocą e-maila o rezygnację?
 
 
Robin 
ultra master

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 1465
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 13-08-2018, 09:04   

@Kasia: A oto jeszcze treść owego e-mail'a od UPC o tytule "Ważna informacja dotycząca Twojej usługi internetowej":
Cytat:
Szanowny Kliencie,

Zauważyliśmy, że nie zainstalowałeś Pakietu Bezpieczeństwa UPC, który otrzymałeś wraz z naszą usługą internetową. Teraz przygotowaliśmy bardziej przyjazną wersję tego oprogramowania.

Chcesz korzystać z Pakietu Bezpieczeństwa bezpłatnie, na dotychczasowych zasadach? Zaloguj się do Mojego UPC (zakładka Internet – Pakiet Bezpieczeństwa) i zainstaluj nową wersję do 31 lipca 2018 r.

Pakiet Bezpieczeństwa to:

* jeden z najlepszych na rynku programów zabezpieczających
* m.in. antywirus, kontrola rodzicielska,
* profesjonalna ochrona konta bankowego i zakupów online,
* możliwość instalacji aż na trzech urządzeniach.

Instalacja bezpłatnego Pakietu Bezpieczeństwa w Moim UPC będzie możliwa tylko do 31 lipca 2018 r. Jeśli zdecydujesz się zamówić pakiet po tym dniu, będzie to możliwe pod numerem 813 813 813 oraz w naszych salonach. Za korzystanie z pakietu będzie wówczas pobierana opłata zgodna z aktualną ofertą UPC.

Ważne: Powyższa zmiana zasad korzystania z Pakietu Bezpieczeństwa wejdzie w życie z dniem 1 sierpnia 2018 r. Jeżeli jej nie akceptujesz, masz prawo do wypowiedzenia Umowy Abonenckiej bez dodatkowych kosztów. Pisemne oświadczenie o wypowiedzeniu umowy powinno zostać dostarczone pocztą na adres: ul. Murckowska 14c, 40-265 Katowice lub do Salonu Sprzedaży UPC do 1 sierpnia 2018 r. Zmiana ta nie wejdzie w życie, jeżeli do dnia 31 lipca 2018 r. zainstalujesz Pakiet Bezpieczeństwa.

I co Ty na to?

Z jednej strony piszą:
Cytat:
Instalacja bezpłatnego Pakietu Bezpieczeństwa w Moim UPC będzie możliwa tylko do 31 lipca 2018 r.

Czyli mam rozumieć, że jak przeprowadzę format dysku i będę chciał ponownie zainstalować Pakiet Bezpieczeństwa, to muszę go zamówić przez infolinię i grzecznie płacić za coś, co w umowie dostałem za darmo? :evil:

Z drugiej strony:
Cytat:
Zmiana ta nie wejdzie w życie, jeżeli do dnia 31 lipca 2018 r. zainstalujesz Pakiet Bezpieczeństwa.

Skoro więc spełniłem powyższy warunek i zainstalowałem ten pakiet do 31.07, dlaczego usunięto z mojego konta w "Moje UPC" zakładkę "Pakiet Bezpieczeństwa"?

@dudikn: Mam zainstalowany ten pakiet na laptopie z Win 7. Po każdym uruchomieniu na początku trochę przymula system (prawdopodobnie pobiera aktualizacje). Później wszystko działa już OK. Antywirus jest od F-Secure. :)
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 13-08-2018, 13:52   

dudikn napisał/a:
Czyli jak bym sobie zainstalował ten pakiet do 30 sierpnia na próbę ( bezpłatny 1 miesiąc ) to potem muszę dzwonić na infolinie lub za pomocą e-maila o rezygnację?

..napisałam przecież..


@Robin, zadzwoń do nich żeby to wyjaśnić.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,2 sekundy. Zapytań do SQL: 14
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: