Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Compal się samoczynnie restartuje.
Autor Wiadomość
jerzu 
light master

Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 134
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-07-2018, 18:10   

^^
CH7465LG-NCIP-6.12.18.24-5p4-NOSH
_________________
 
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 16-07-2018, 18:15   

I co? Zrestartował się modem czy nie?
 
 
jerzu 
light master

Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 134
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-07-2018, 18:16   

Na razie nie.
_________________
 
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 16-07-2018, 18:17   

jerzu,
Jaka wersja sprzętowa modemu?
Przy wymianie modemu coś technik robił z sygnałem, coś mierzył, sprawdzał czy tylko wymienił Compalala i tyle?
_________________
Ostatnio zmieniony przez KOCUREK1970 16-07-2018, 18:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jerzu 
light master

Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 134
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-07-2018, 18:18   

Wersja sprzętu : 5.01
_________________
 
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 16-07-2018, 18:20   

Przy wymianie modemu coś technik robił z sygnałem, coś mierzył, sprawdzał czy tylko wymienił Compalala i tyle?
Ile kanałów DS się u Ciebie bonduje?
_________________
 
 
jerzu 
light master

Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 134
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-07-2018, 18:24   

Podłączał tester czy tam analizator.

16 kanałów.
_________________
 
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 16-07-2018, 18:34   

Sygnał przed wymianą i po wymianie różni się tak nieznacznie, że można uznać, że jest taki sam.
MrPepka napisał/a:
KOCUREK1970, ale nie mów, że to wina softu do Compala. To problem w sieci UPC (może CMTS, może problemy z zasilaniem etc). Gdyby to była wina softu do Compala to u WSZYSTKICH z tym softem by się tak działo.

Co Ty na to?
Wymienili mu modem, soft wgali aktualny - niby resetów brak.
Jakoś ma to mały związek z CMTS czy zasilaniem bo nic z tym w tym nie robili.
Czy aby na forum UPC wielokrotnie nie wskazywałem, że może czas wymienić Compale na inne sztuki (jeśli to pomaga u ludzi z problemem resetu).
Co w tym przypadku uwidoczniło niedomagania poprzedniego Compala?
_________________
 
 
jerzu 
light master

Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 134
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-07-2018, 18:53   

Od wczorajszej wymiany CB do tej pory zero restartów.
Cytat:

Czas działania urządzenia : 1day(s)4h:51m:29s
_________________
 
 
 
mat89 
light master

Dołączył: 13 Lut 2014
Posty: 59
Skąd: Szczecin
Wysłany: 22-07-2018, 22:19   

U mnie ostatnio jakby mniej restartow. Były momenty że parę razy dziennie się wieszal i restart pomógł. Czy warto to zgłaszać? Czy dać sobie spokój z związku z problemami tego urządzenia. Edit jednak chyba dalej się restartuje taki mam czas Czas działania urządzenia : 1day(s)14h:13m:23s
Ostatnio zmieniony przez mat89 22-07-2018, 22:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 22-07-2018, 22:23   

Daj sobie spokój i wrzuć na luz ;)
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 22-07-2018, 22:37   

mat89 napisał/a:
U mnie ostatnio jakby mniej restartow.

https://forum.upc.eu/t5/connectbox/permanentne-resetowanie-connect-box-a/m-p/15580#M1881
"Po ostatnim restarcie modemu dziś rano, zwiększyłem MTU na linuksie na 9000 (...).Jak widać na poniższym wykresie były skoki połączeń do prawie 60 i modem nie zrestartował się. Nie popadam w jakiś szczególny optymizm, ale przed zmianą MTU od wczoraj miałem 8 restartów, po zmianie - żadnego. Oczywiście obserwuję nadal"
_________________
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 22-07-2018, 22:40   

Cytat:
jednak chyba dalej się restartuje taki mam czas Czas działania urządzenia : 1day(s)14h:13m:23s

A logi Compala co mówią?
 
 
geemee 
Klikacz

Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 3
Wysłany: 07-08-2018, 00:12   

W czerwcu miałem częste restarty compala, wymienili modem nic to nie dało, sygnał podobno dobry. Zgłosiłem jeszcze raz, po tygodniu ustało, były sporadyczne restarty. Dzisiaj znowu się zaczęło, już jestem po czwartym restarcie. UPC Tychy, czy ktoś też ma ten problem ?
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1650
Wysłany: 19-08-2018, 17:54   

Trochę późno, ale to jest funkcjonalność dodana"premium"compal w nie których lokalizacjach tak ma że się restartuje
_________________
  ogromny
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: