Compal się samoczynnie restartuje. |
Autor |
Wiadomość |
jerzu
light master
Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 134 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-07-2018, 18:10
|
|
|
^^
CH7465LG-NCIP-6.12.18.24-5p4-NOSH |
_________________
|
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 16-07-2018, 18:15
|
|
|
I co? Zrestartował się modem czy nie? |
|
|
|
|
jerzu
light master
Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 134 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-07-2018, 18:16
|
|
|
Na razie nie. |
_________________
|
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 16-07-2018, 18:17
|
|
|
jerzu,
Jaka wersja sprzętowa modemu?
Przy wymianie modemu coś technik robił z sygnałem, coś mierzył, sprawdzał czy tylko wymienił Compalala i tyle? |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez KOCUREK1970 16-07-2018, 18:19, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
jerzu
light master
Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 134 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-07-2018, 18:18
|
|
|
Wersja sprzętu : 5.01 |
_________________
|
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 16-07-2018, 18:20
|
|
|
Przy wymianie modemu coś technik robił z sygnałem, coś mierzył, sprawdzał czy tylko wymienił Compalala i tyle?
Ile kanałów DS się u Ciebie bonduje? |
_________________
|
|
|
|
|
jerzu
light master
Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 134 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-07-2018, 18:24
|
|
|
Podłączał tester czy tam analizator.
16 kanałów. |
_________________
|
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 16-07-2018, 18:34
|
|
|
Sygnał przed wymianą i po wymianie różni się tak nieznacznie, że można uznać, że jest taki sam.
MrPepka napisał/a: | KOCUREK1970, ale nie mów, że to wina softu do Compala. To problem w sieci UPC (może CMTS, może problemy z zasilaniem etc). Gdyby to była wina softu do Compala to u WSZYSTKICH z tym softem by się tak działo. |
Co Ty na to?
Wymienili mu modem, soft wgali aktualny - niby resetów brak.
Jakoś ma to mały związek z CMTS czy zasilaniem bo nic z tym w tym nie robili.
Czy aby na forum UPC wielokrotnie nie wskazywałem, że może czas wymienić Compale na inne sztuki (jeśli to pomaga u ludzi z problemem resetu).
Co w tym przypadku uwidoczniło niedomagania poprzedniego Compala? |
_________________
|
|
|
|
|
jerzu
light master
Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 134 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-07-2018, 18:53
|
|
|
Od wczorajszej wymiany CB do tej pory zero restartów.
Cytat: |
Czas działania urządzenia : 1day(s)4h:51m:29s |
|
_________________
|
|
|
|
|
mat89
light master
Dołączył: 13 Lut 2014 Posty: 59 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 22-07-2018, 22:19
|
|
|
U mnie ostatnio jakby mniej restartow. Były momenty że parę razy dziennie się wieszal i restart pomógł. Czy warto to zgłaszać? Czy dać sobie spokój z związku z problemami tego urządzenia. Edit jednak chyba dalej się restartuje taki mam czas Czas działania urządzenia : 1day(s)14h:13m:23s |
Ostatnio zmieniony przez mat89 22-07-2018, 22:23, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 22-07-2018, 22:23
|
|
|
Daj sobie spokój i wrzuć na luz |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 22-07-2018, 22:37
|
|
|
mat89 napisał/a: | U mnie ostatnio jakby mniej restartow. |
https://forum.upc.eu/t5/connectbox/permanentne-resetowanie-connect-box-a/m-p/15580#M1881
"Po ostatnim restarcie modemu dziś rano, zwiększyłem MTU na linuksie na 9000 (...).Jak widać na poniższym wykresie były skoki połączeń do prawie 60 i modem nie zrestartował się. Nie popadam w jakiś szczególny optymizm, ale przed zmianą MTU od wczoraj miałem 8 restartów, po zmianie - żadnego. Oczywiście obserwuję nadal" |
_________________
|
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 22-07-2018, 22:40
|
|
|
Cytat: | jednak chyba dalej się restartuje taki mam czas Czas działania urządzenia : 1day(s)14h:13m:23s |
A logi Compala co mówią? |
|
|
|
|
geemee
Klikacz
Dołączył: 04 Paź 2007 Posty: 3
|
Wysłany: 07-08-2018, 00:12
|
|
|
W czerwcu miałem częste restarty compala, wymienili modem nic to nie dało, sygnał podobno dobry. Zgłosiłem jeszcze raz, po tygodniu ustało, były sporadyczne restarty. Dzisiaj znowu się zaczęło, już jestem po czwartym restarcie. UPC Tychy, czy ktoś też ma ten problem ? |
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1650
|
Wysłany: 19-08-2018, 17:54
|
|
|
Trochę późno, ale to jest funkcjonalność dodana"premium"compal w nie których lokalizacjach tak ma że się restartuje |
_________________
|
|
|
|
|
|