Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Horizon GO i My Prime
Autor Wiadomość
telsat 
classic master

Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 213
Skąd: Zagłębie Dąbrowskie
Wysłany: 20-02-2018, 19:05   

Będę niedługo potrzebował mobilnego dostępu do kanałów tv i zainteresowałem się aplikacją Horizon GO. Zacząłem o tym czytać na stronie upc i jest tam taka wzmianka:
Cytat:
Kto może korzystać z Horizon Go:

wszyscy użytkownicy dekoderów Horizon
użytkownicy dekoderów Mediabox i Kaon mający:
pakiet Select lub Max telewizji cyfrowej
Internet UPC
usługę dodatkową Horizon Go


Obecnie jestem na bezterminówce WRU XX, posiadam dekoder mediabox, ale nie mam wykupionej usługi dodatkowej horizon go. W związku z:
Cytat:

Jeśli nie masz usługi Horizon Go i dekodera Horizon (ale masz Telewizję Cyfrową), możesz korzystać tylko z funkcjonalności:

Zdalne nagrywanie
Obejrzyj w TV
Polecane
Podziel się


zalogowałem się na kompie na stronie www żeby sobie obejrzeć jak to wygląda i wygląda nieźle, ale tak naprawdę nic tam nie mogę obejrzeć bez wykupionej usługi.
W związku z tym takie pytanko, jest szansa, bym aktywował sobie samą usługę horizon go bez przedłużania umowy? I ile to kosztuje? Znalazłem regulamin korzystania z usługi ( https://www.upc.pl/pdf/up...t=1519148604852 ) ale tam nie ma słowa o kosztach, odsyłają do cennika usług dodatkowych, a tego już nie mogę znaleźć. Ktoś pomoże?
 
 
pabloskrak 
classic master

Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 234
Wysłany: 22-02-2018, 22:32   

Cytat:
Kto może korzystać z Horizon Go:

wszyscy użytkownicy dekoderów Horizon
użytkownicy dekoderów Mediabox i Kaon mający:
pakiet Select lub Max telewizji cyfrowej
Internet UPC
usługę dodatkową Horizon Go


Nie do końca bo posiadając dekoder Kaon jaka dekoder główny niestety nie chcą mi odpalić usługi Horizon GO. Bo ponoć nie da rady tylko na Media Module albo Mediabox jako główny
 
 
telsat 
classic master

Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 213
Skąd: Zagłębie Dąbrowskie
Wysłany: 09-03-2018, 12:11   

Korzysta(ł) ktoś z horizon go za granicą? Korzystam z darmowej wersji programu Cyber Ghost do zmiany VPN na polski, do tej pory spelniał on swoje zadanie przy korzystaniu z np. aplikacji CP Go od Polsatu, ale w przypadku horizona, gdy chcę odpalić jakiś kanał (również te dostępne tylko w ramach sieci UPC) jest komunikat: wybrany kanał został zablokowany z powodów licencyjnych.
 
 
dyzioo 
classic master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 270
Skąd: Wawa
Wysłany: 10-03-2018, 10:08   

Zadaje się, że musisz mieć IP z puli UPC aby takiego komunikatu nie było.
  dyzioo
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 10-03-2018, 10:45   

Tylko dla programów :arrow: "w domu" musi być IP z puli UPC. Programy "poza domem" powinny być dostępne z "polskim" IP.



[ Dodano: 24-03-2018, 13:53 ]
I już niedługo, nie tylko z "polskim" IP.

Informacja o dostępie do usługi Horizon Go dla Abonentów czasowo przebywających w innych państwach członkowskich EOG od 1 kwietnia 2018 r.

Szanowni Państwo,

w związku z wejściem w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/1128 z dnia 14 czerwca 2017 r. w sprawie transgranicznego przenoszenia na rynku wewnętrznym usług online w zakresie treści, od 1 kwietnia 2018 r. UPC umożliwi dostęp do usługi Horizon Go Abonentom czasowo przebywającym w innych państwach członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

Jednocześnie z dniem 1 kwietnia 2018 r. zmianie ulegają postanowienia Regulaminu świadczenia usługi Horizon Go. Informujemy również, że pozostałe warunki dostępu do usługi, w tym wysokość Państwa opłat miesięcznych, nie ulegną zmianie.

Zmieniony Regulamin znajduje się :arrow: tutaj.


Za regulaminem:
Czasowy dostęp do Usługi poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej nie obejmuje Treści, z których korzystanie ograniczone jest wyłącznie do Lokalu lub sieci Internet UPC, zgodnie z ust. 3 poniżej. Poziom jakości czasowego dostępu do Usługi w innych państwach członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego może różnić się od poziomu jakości dostępnego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.



____________________________________________________________________
Ciekaw jestem kiedy w końcu będzie można dodawać nowy post pod swoim własnym. Jeżeli upłynął np. miesiąc, to niestety nowa część doda się do istniejącego postu, ale data zostanie stara, więc nikt tego nie zauważy na liście ostatnich postów. Proponowałbym jakiś margines czasowy. Jeżeli upłynie np. 48 godzin, to dodając post pod swoim własnym, powinien pojawić się jako nowy, ewentualnie data starego powinna się uaktualnić, żeby pojawił się z nową datą.

Tak jak jest teraz, to są takie "kwiatki", zwróćcie uwagę na daty dodatków.
http://forum.mediaswiat.p...p=179539#179539
_________________
 
 
Bork 
plus master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 314
Wysłany: 10-04-2018, 11:34   

Czy korzystał ktoś z forumowiczów z aplikacji HORIZON GO przebywając za granicą po 1 kwietnia br. i może się podzielić doświadczeniami??? Pytam, bo okazuje się, że niektórzy dostawcy robią jakieś problemy...
http://www.wirtualnemedia...ykaz-dokumentow
 
 
telsat 
classic master

Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 213
Skąd: Zagłębie Dąbrowskie
Wysłany: 13-04-2018, 21:40   

Ja korzystam i śmiga elegancko. Oczywiście poza tymi kanałami, które do odtwarzania potrzebują Internetu od UPC.
 
 
GMateusz 
easy master


Dołączył: 07 Mar 2018
Posty: 30
Skąd: Silesia
Wysłany: 16-04-2018, 14:14   

Wszystko tak na prawdę zależy od indywidualnej umowy z nadawcą danej stacji. Większość nie ma problemu z udostępnianiem ich treści, ale jak wiadomo wyjątki muszą być.
_________________
 
 
kecyrf 
light master

Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 105
Skąd: Kalisz
Wysłany: 20-07-2018, 11:59   

Czy korzystał ktoś z posiadaczy karty CI+ z Horizon Go? W regulaminie jest napisane:

"Usługa dodatkowa przeznaczona dla Abonentów, którzy w oparciu o Umowę Abonencką
korzystają:
a) Co najmniej z Usługi Telewizji Cyfrowej w ramach Pakietu Select lub Max z dekoderem
UPC Mediabox lub Kaon oraz z Usługą Internetową

Oferta programowa dla CI+ i mediaboxa jest ta sama, a czy tak samo tyczy się to Horizon Go?
Czy aktualny jest cennik z 09-03-2017 (cena 5 zł) bo nowszego nie znalazłem?
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 20-07-2018, 13:50   

Ja mam moduł CI i usługę horizon GO. Nie płacę za nią, została włączona podczas któregoś przedłużenia.
 
 
kecyrf 
light master

Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 105
Skąd: Kalisz
Wysłany: 20-07-2018, 20:27   

No ja jak chcę coś włączyć to mam informację: wybrana pozycja nie może być w tym momencie odtwarzana". Czyli rozumiem że muszę tą usługę domówić w UPC? W regulaminie jest też że umowa jest zawarta na czas nieokreślony czyli rozumiem mogę w każdej chwili zrezygnować?

[ Dodano: 23-07-2018, 12:18 ]
Jeszcze pytanko czy koszt podłączenia Horizon GO jest płatny 29,90 zł bo taką informację otrzymałem zamawiając, ale w cenniku nic o tym nie ma?
 
 
djdred 
easy master

Dołączył: 06 Mar 2007
Posty: 39
Wysłany: 08-08-2018, 19:52   

Witam
Czemu jak oglądam poprzez Horizon GO na PC to jakość obrazu jest ok ale jak przez pudełko z androidem to nie ma nawet 480p ?
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 08-08-2018, 20:00   

Prawdopodobnie pudełko z androidem nie jest rozpoznawane jako bezpieczne i włącza się odpowiednia polityka biblioteki widevine. Albo w ogóle jest pozbawiony DRM i leci w najniższej jakości. Podobnie jak z netflixem na chińskich telefonach.
 
 
djdred 
easy master

Dołączył: 06 Mar 2007
Posty: 39
Wysłany: 08-08-2018, 20:07   

zylx napisał/a:
Prawdopodobnie pudełko z androidem nie jest rozpoznawane jako bezpieczne i włącza się odpowiednia polityka biblioteki widevine. Albo w ogóle jest pozbawiony DRM i leci w najniższej jakości. Podobnie jak z netflixem na chińskich telefonach.


Coś musieli pozmieniać bo rok temu jak używałem było wszytko spoko i ładny odbiór. No ale to było dawno. Lipa jak cholera.
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 08-08-2018, 20:20   

Sprawdz jeszcze predkość Internetu w tym boksie, czy przypadkiem tam nie ma problemu.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 1,81 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: