Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Nowa usługa - Replay TV
Autor Wiadomość
atomix 
chello guru

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 3537
Skąd: Śląsk
Wysłany: 07-06-2018, 15:08   

KOCUREK1970 napisał/a:
Udaj się na oficjalne forum UPC a zobaczysz skalę niezadowolenia.


Obserwuje tamto forum, jesteś aktywny ;)

Pamiętaj, że olbrzymia większość użytkowników Horizona używa do oglądania telewizji, nagrywania programów TV. I im wystarcza. Marudzenie o aplikacjach typu Netflix czy 4K to znaczna mniejszość. Chociaż dobrze, by i to było w ofercie.

Żeby nie było. Tak. Horizon ma swoje wady i braki. Było z nim gorzej na początku, teraz jest znacznie lepiej. Zdarzają się błędy? Jak wszędzie, więc UPC niech robi wszystko by je naprawić a będzie lepiej ;)

Ja Horizona oceniam OK.
Dziękuję za uwagę.
_________________
Ostatnio zmieniony przez atomix 07-06-2018, 15:11, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
czarek77 
classic master

Dołączył: 18 Lip 2017
Posty: 199
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 07-06-2018, 15:08   

GDA napisał/a:
Cytat:
GDA oczywiście napisze, że to tylko garstka i, że zawsze można zmienić firmę

i podtrzymuje to zdanie - bo gdybym się "męczył" z operatorem tak jak Ty i dawał upust frustracji na forach internetowych to przy najbliższym końcu okresu zobowiązania rozwiązał bym umowę i miałbym świety spokój
Taki kozak jesteś przy kompie ??? to ja cie wynajme do odsunięcia dwóch wielkich szaf i w tedy położe nowy kabel od innego operatora … a ktoś inny zleci ci kucie ścian itd. itd. ,,,,, ilu jest takich ludzi co chcieli by ale nie będą demolować mieszkań ,,,, potrafisz to ogarnąć ??? czy twoje ego zasłania ci cały swiat … wynajme kontener na gruz i sąsiadowi też zrobisz przysługę , bo też chciał zmienić dostawce telewizji ale nie ma zdrowia na kucie scian … człowieku swiat to nie tylko twoje mądrości i głupie rady tu na forum ….
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 07-06-2018, 15:13   

Ale to jest problem UPC czy Twój?

jak nie masz okna / sciany na południe też nie powiesisz antent sat i nie weźmiesz abonamenu nc+ i co będziesz jęczał na ich forum o to?
Ostatnio zmieniony przez GDA 07-06-2018, 15:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 07-06-2018, 15:14   

atomix napisał/a:
Pamiętaj, że olbrzymia większość użytkowników Horizona używa do oglądania telewizji, nagrywania programów TV.

Ale nawet na oficjalnym forum UPC i na to narzekają.
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 07-06-2018, 16:22   

atomix napisał/a:
Pamiętaj, że olbrzymia większość użytkowników Horizona używa do oglądania telewizji, nagrywania programów TV. I im wystarcza. Marudzenie o aplikacjach typu Netflix czy 4K to znaczna mniejszość. Chociaż dobrze, by i to było w ofercie.

Ale ja Netflixa czy to całe 4K mam gdzieś - niech na tym Horizonie działa nagrywanie i ten cały Replay tv tak jak powinien, mnie nic więcej potrzebne nie jest.
Z tego, że ten Horizon nie ma nawet wyświetlacza u mnie jednak odpada (ważna opcja dla mojej żony kiedy ustawia nagrywania - na Mediaboxie wyświetlacz jest).
Dlatego czekam na nowy dekoder, a czy on będzie 24 KUHD mnie zupełnie nie interesuje - ma być nowy i ma działać do tego co jest mnie potrzebne.
Dla mojej żony (jej ustawień nagrywania) nowy dekoder MUSI mieć wyświetlacz.
Ja telewizję przestałem oglądać.
atomix napisał/a:
Żeby nie było. Tak. Horizon ma swoje wady i braki. Było z nim gorzej na początku, teraz jest znacznie lepiej. Zdarzają się błędy? Jak wszędzie, więc UPC niech robi wszystko by je naprawić a będzie lepiej

Tylko, że coś czuję, że te wszelkie poprawki w sofcie trzeba by porzucić i napisać NOWEGO softa zupełnie od początku.
Tylko czy w tym Horizonowym trupie da się coś jeszcze ożywić i poprawić!?
Czy to już bardziej dłubanina niż realne poprawki :shock:

Nie ma się co na siebie obrażać - trzeba firmie cisnąć by tylko wtedy ruszą tyłek do działań.
Jak im ciągle będziecie kadzić to się znowu to skończy tym co było przez ostatni czas - marazmem.

UPC Polska, jeśli idzie o usługi da się nawet lubić, mają swoje za uszami ale da się ich strawić!
Ale sprzętowo to kpina i nieporozumienie - najgorsza forma z jaką miałem pod tym względem do czynienia.
I na oficjalnym forum UPC doskonale znają moją opinię w tym temacie - nie ukrywam tego nigdzie, że im o sprawy sprzętowe cisnę na każdym kroku (do oferty i usług też bym się przyczepił i przyczepiam się :mrgreen: , ale sprzęt to priorytet i tu im nie odpuszczę).
Teraz pytanie - NIBY już w 2018r ma się pojawić net 1 Gb (czyli nowy sprzęt do tego), do 2019r ma się pojawić 4K (co w sumie też wskazuje na nowy dekoder a może nawet nowe karty CI+) - teraz, czy UPC Polska będzie jeszcze cokolwiek robić z tym całym sprzętowym trupem który dziś oferują (Horizon, Compal itd.).
_________________
Ostatnio zmieniony przez KOCUREK1970 07-06-2018, 16:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 07-06-2018, 16:29   

Cytat:
niech na tym Horizonie działa nagrywanie i ten cały Replay tv tak jak powinien, mnie nic więcej potrzebne nie jest.

Gdybyś miał Horizona to mógłbyś osobiście się przekonać ze to wszystko działa

Ale nie - lepiej narzekać wciąż na coś czego się nie ma. Czy to nie jest trolling?
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 07-06-2018, 16:35   

GDA napisał/a:
Gdybyś miał Horizona to mógłbyś osobiście się przekonać ze to wszystko działa

Ale nie ma wyświetlacza (czy może JUŻ posiada i mnie coś ominęło?) więc dla mojej żony totalnie nieprzydatny cały ten Horizon.
GDA napisał/a:
Ale nie - lepiej narzekać wciąż na coś czego się nie ma. Czy to nie jest trolling?

Do czasu pojawienia się nowego dekodera Horizon z wyświetlaczem będziesz niestety musiał mnie znosić :twisted:
Tak samo jak i do pojawienia się nowego modemoroutera :mrgreen:
Więc Sam widzisz, że moje dalsze jak Wy to nazywacie marudzenia całkowicie zależą do poczynań UPC Polska :twisted:
_________________
 
 
Jacek K. 
light master

Dołączył: 05 Kwi 2017
Posty: 73
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-06-2018, 16:49   

KOCUREK1970 napisał/a:
GDA napisał/a:
Gdybyś miał Horizona to mógłbyś osobiście się przekonać ze to wszystko działa

Ale nie ma wyświetlacza (czy może JUŻ posiada i mnie coś ominęło?) więc dla mojej żony totalnie nieprzydatny cały ten Horizon.


Witam,
mam Horizona, trochę ponarzekałem na niego na tym forum, zgłosiłem też kilka reklamacji do BOK ... nie powiem - jest lepiej (zwłaszcza przewijanie w Replay TV i w ogóle start Replay, bo często nie odnajdywał programu, tylko kręcił i błąd CS2301).
Co do braku wyświetlacza. pełna zgoda. Wygodna rzecz jak w standby wyświetla godzinę, a on line pokazuje nazwę kanału/programu TV. Nadal nie jest wygodne przeglądanie kanałów > brak wyodrębnienia i przeglądania tylko kanałów ulubionych. Brakuje też dat produkcji filmów itp. w opisie.
Tak, że jest trochę powodów do krytyki i narzekania i trzeba to robić :) , szczególnie, ze do końca umowy jeszcze trochę zostało.
Pzdr.
_________________
 
 
stivi 
ultra master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Paź 2009
Posty: 1108
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 07-06-2018, 17:02   

Z horizonem jest tak jak już masz to zaciskasz zęby i używasz .Raz coś nie nagra raz cię wywali z replay tv ale i tak jest lepszy od mediaboxa chociaż nigdy nikomu nie polecę tego dekodera i jak ktoś jest zadowolony z mediaboxa to niech się za horizona nie bierze ... Takie moje zdanie ....
  stivi
 
Jacek K. 
light master

Dołączył: 05 Kwi 2017
Posty: 73
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-06-2018, 17:11   

stivi napisał/a:
Z horizonem jest tak jak już masz to zaciskasz zęby i używasz .Raz coś nie nagra raz cię wywali z replay tv ale i tak jest lepszy od mediaboxa chociaż nigdy nikomu nie polecę tego dekodera i jak ktoś jest zadowolony z mediaboxa to niech się za horizona nie bierze ... Takie moje zdanie ....


W punkt. Dokładnie takie samo zdanie ma moja Córka.
_________________
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 07-06-2018, 17:13   

Jacek K. napisał/a:
Tak, że jest trochę powodów do krytyki i narzekania i trzeba to robić

A po naciśnięciu przycisku REC da się ot tak po prostu bez żadnych pierdół, ustawiania, EPG tak zwyczajnie nagrywać aż dysk się zapełni?
W MB też się nie da, ale to już leciwy sprzęt...
_________________
 
 
matek3265 
plus master

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2014
Posty: 397
Wysłany: 08-06-2018, 10:23   

KOCUREK1970 napisał/a:
Jacek K. napisał/a:
Tak, że jest trochę powodów do krytyki i narzekania i trzeba to robić

A po naciśnięciu przycisku REC da się ot tak po prostu bez żadnych pierdół, ustawiania, EPG tak zwyczajnie nagrywać aż dysk się zapełni?
W MB też się nie da, ale to już leciwy sprzęt...



Jedyne co to w mediabox'ach po rozpoczęciu nagrywania przyciskiem REC i zaakceptowaniu "OK" możesz ponownie wciśnąć REC żeby zmienić czas zakończenia nagrywania jednak może to być maksymalnie 24 godzinny przedział (ta opcja nie zmienia dat a jedynie godziny). Teoretycznie mógłbyś zrobić tak jak piszesz - w mediaboxie - ale tylko na kanale który nie nadaje EPG, spróbuję dziś to ci napiszę czy możliwe jest to także praktycznie (o tej możliwości w horizonie zapomnij...).

Pamiętaj też że mediabox posiada opcję "ustawienia memo" gdzie możesz samodzielnie wskazać numer kanału, datę i godzinę rozpoczęcia i zakończenia memo oraz wybrać jego rodzaj tj. nagranie lub też przypomnienie.

W Horizonach od pace (dostępnych w Polsce, Czechach i Austrii) brak jest niestety opcji "manual recording" - odpowiednika "ustawień memo" w mediabox'ach.
Tym samym Horizon potrafi nagrywać TYLKO I WYŁĄCZNIE to co jest uwidocznione w przewodniku tv, a serie nagrywa tylko jeśli nadawca w tytule audycji podaje numery odcinków (!). Ostatnio znajomy chciał nagrać na horizonie lokalny kanał który właśnie oglądał, a na którym nadawca nie udostępnia EPG, niestety próba wciśnięcia REC zakończyła się komunikatem o braku informacji o programie a samo nagranie było niemożliwe. W przypadku sprzętu z nagrywarką to wręcz absurd.
Horizony samsung'a dostępne w Szwajcarii, Holandii, Niemczech i Irlandii takiego problemu nie mają a manual recording jest jedną z możliwości nagrywania.
 
 
jarul777 
classic master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 291
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-06-2018, 11:34   

Ale ta funkcja była! I została usunięta przy aktualizacji. A jak zgłaszałem brak, to konsultantka powiedziała, że funkcja została usunięta intencjonalnie i nie ma co zgłaszać jej braku.
_________________
 
 
matek3265 
plus master

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2014
Posty: 397
Wysłany: 08-06-2018, 15:32   

jarul777 napisał/a:
Ale ta funkcja była! I została usunięta przy aktualizacji. A jak zgłaszałem brak, to konsultantka powiedziała, że funkcja została usunięta intencjonalnie i nie ma co zgłaszać jej braku.


Masz na myśli Replay TV na mediabox'ie czy manuał recording na horizonie?
 
 
jarul777 
classic master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 291
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-06-2018, 13:50   

Manual recording na Horizonie.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,23 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: