Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Użycie usługi
Autor Wiadomość
Opiu 
plus master


Dołączył: 30 Cze 2015
Posty: 342
Wysłany: 09-05-2018, 11:55   Użycie usługi

Witam
Mam pytanko wam też nie pokazuje użycia usługi telefonu ?
Mam 60min darmowych i dzwoniłem gdzieś kilka razy teraz chce sprawdzić ile mi zostało wbijam w moje upc - bieżące usługi -telefon a tam pusto ...;/
Wiec jak mam sprawdzić użycie ?
_________________
  Opiu
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 09-05-2018, 14:36   Re: Użycie usługi

Rozumiem, że :arrow: pod linkiem masz napis "Telefon Brak połączeń" ("telefon a tam pusto") i rozmowy były w tym miesiącu w poprzednich dniach.



:arrow: poczytaj to (1. Połączenia z bieżącego miesiąca).
Jeżeli się to nie odświeża to skontaktuj się z UPC.

Za kilka dni będzie PDF z rachunkiem, sprawdź czy masz wykaz połączeń.
_________________
 
 
Opiu 
plus master


Dołączył: 30 Cze 2015
Posty: 342
Wysłany: 09-05-2018, 16:32   

No właśnie pod taką ikoną nic nie ma ale w takim razie muszę czekać jak teraz wyślą rachunek i sprawdzić to w pdf
_________________
  Opiu
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 11-05-2018, 13:59   

Pojawił się :arrow: majowy rachunek, więc już możesz sprawdzić.
_________________
 
 
Opiu 
plus master


Dołączył: 30 Cze 2015
Posty: 342
Wysłany: 11-05-2018, 14:27   

@Pitrek
Teraz mam wydzwoniłem 14 minut i wlicza sie to do rachunku ;)
Chciałem sprawdzić czy nie będę musiał dopłacać za połączenia bo dzwoniłem na kilka infolinii a wiadomo ze niektóre maja taryfy ze nie obejmują rachunku bo są dodatkowo płatne .
_________________
  Opiu
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 11-05-2018, 14:31   

Zadzwoń gdzieś i jutro sprawdź użycie telefonu, jeżeli nadal nie będzie się aktualizowało to zgłoś to do UPC.
_________________
 
 
Karol 
plus master

Pomógł: 16 razy
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 673
Skąd: Gdynia
Wysłany: 11-05-2018, 14:52   

Jeżeli dzwoniłeś na infolinię (np. 801 xxx xxx) to będziesz musiał dopłacić. Połączenia z infolinią nie są wliczane w pakiet 60 minut. Minuty dotyczą "zwykłych" połączeń stacjonarnych oraz sieci komórkowych: T-Mobile, Orange, Plus, Play i Cyfrowy Polsat. Zobacz cennik: https://www.upc.pl/pdf/up...erpnia_2015.pdf

UWAGA. Jeśli umowę zawarłeś przed 09.09.2013 r. (i nie zmieniałeś jej od tego czasu) to połączenia komórkowe wliczone w pakiet są tylko do T-Mobile, Orange i Plus.
_________________
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 11-05-2018, 15:01   

@Opiu raczej nie chodziło o cennik tych połączeń, tylko brak połączeń w "Użyciu usług" - telefonicznej.
_________________
 
 
Opiu 
plus master


Dołączył: 30 Cze 2015
Posty: 342
Wysłany: 11-05-2018, 15:10   

Pitrek napisał/a:
Zadzwoń gdzieś i jutro sprawdź użycie telefonu, jeżeli nadal nie będzie się aktualizowało to zgłoś to do UPC.
Obrazek

Jak będę miał czas to tak zrobię chociaż z tego telefonu to i tak rzadko kiedy korzystam akurat teraz odpaliłem po roku czasu :D
Edit
A tam w użyciu usług pokaże mi że te numery są dodatkowe płatne bo pisze mi tylko 14minut czyli poleciało chyba na abonament ?
_________________
  Opiu
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 11-05-2018, 15:35   

Powinno być :arrow: tak jak tu.
_________________
 
 
Opiu 
plus master


Dołączył: 30 Cze 2015
Posty: 342
Wysłany: 11-05-2018, 18:48   

Pitrek napisał/a:
Powinno być :arrow: tak jak tu.

Tylko ze połączenia były robione w tym miesiącu wiec dopiero takie coś sprawdzę w nastepnym rachunku prawda?
_________________
  Opiu
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 11-05-2018, 21:20   

Nie, połączenia powinny być wykazane w "Użyciu usług" telefonu, jeżeli tam ich nie ma, to coś jest nie tak i musisz dowiedzieć się w UPC o co chodzi.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,21 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: