Uzycie uslugi |
Author |
Message |
Opiu
plus master
|
Posted: Użycie usługi
|
[ !!! ]
|
|
Witam
Mam pytanko wam też nie pokazuje użycia usługi telefonu ?
Mam 60min darmowych i dzwoniłem gdzieś kilka razy teraz chce sprawdzić ile mi zostało wbijam w moje upc - bieżące usługi -telefon a tam pusto ...;/
Wiec jak mam sprawdzić użycie ? |
|
|
|
Pitrek
chello guru
|
Posted: Re: Użycie usługi
|
[ !!! ]
|
|
Rozumiem, że [URL=https://www.upc.pl/mojeupc/usage/] :arrow: pod linkiem[/URL] masz napis "Telefon Brak połączeń" ("telefon a tam pusto") i rozmowy były w tym miesiącu w poprzednich dniach.
[img]https://www.upc.pl/content/dam/www-upc-pl/mycare-pl/new-joiner/ic_home_phone.png[/img]
[url=https://pytania.upc.pl/?q=telefon%20Bie%C5%BC%C4%85ce%20u%C5%BCycie] :arrow: poczytaj to[/url] (1. Połączenia z bieżącego miesiąca).
Jeżeli się to nie odświeża to skontaktuj się z UPC.
Za kilka dni będzie PDF z rachunkiem, sprawdź czy masz wykaz połączeń. |
|
|
|
Opiu
plus master
|
Posted:
|
[ !!! ]
|
|
No właśnie pod taką ikoną nic nie ma ale w takim razie muszę czekać jak teraz wyślą rachunek i sprawdzić to w pdf |
|
|
|
Pitrek
chello guru
|
Posted:
|
[ !!! ]
|
|
Pojawił się [URL=https://www.upc.pl/mojeupc/bills_payments/billoverview/] :arrow: majowy rachunek[/URL], więc już możesz sprawdzić. |
|
|
|
Opiu
plus master
|
Posted:
|
[ !!! ]
|
|
@Pitrek
Teraz mam wydzwoniłem 14 minut i wlicza sie to do rachunku ;)
Chciałem sprawdzić czy nie będę musiał dopłacać za połączenia bo dzwoniłem na kilka infolinii a wiadomo ze niektóre maja taryfy ze nie obejmują rachunku bo są dodatkowo płatne . |
|
|
|
Pitrek
chello guru
|
Posted:
|
[ !!! ]
|
|
Zadzwoń gdzieś i jutro sprawdź użycie telefonu, jeżeli nadal nie będzie się aktualizowało to zgłoś to do UPC.
[img]https://www.upc.pl/content/dam/www-upc-pl/mycare-pl/new-joiner/ic_home_phone.png[/img] |
|
|
|
Karol
plus master
|
Posted:
|
[ !!! ]
|
|
Jeżeli dzwoniłeś na infolinię (np. 801 xxx xxx) to będziesz musiał dopłacić. Połączenia z infolinią nie są wliczane w pakiet 60 minut. Minuty dotyczą "zwykłych" połączeń stacjonarnych oraz sieci komórkowych: T-Mobile, Orange, Plus, Play i Cyfrowy Polsat. Zobacz cennik: https://www.upc.pl/pdf/upc_cennik_uslugi_telefonicznej_dla_klientow_indywidualnych_v2_wazny_od_27_sierpnia_2015.pdf
UWAGA. Jeśli umowę zawarłeś przed 09.09.2013 r. (i nie zmieniałeś jej od tego czasu) to połączenia komórkowe wliczone w pakiet są tylko do T-Mobile, Orange i Plus. |
|
|
|
Pitrek
chello guru
|
Posted:
|
[ !!! ]
|
|
@[b]Opiu [/b]raczej nie chodziło o cennik tych połączeń, tylko brak połączeń w "Użyciu usług" - telefonicznej. |
|
|
|
Opiu
plus master
|
Posted:
|
[ !!! ]
|
|
[quote="Pitrek"]Zadzwoń gdzieś i jutro sprawdź użycie telefonu, jeżeli nadal nie będzie się aktualizowało to zgłoś to do UPC.
[url=https://www.upc.pl/content/dam/www-upc-pl/mycare-pl/new-joiner/ic_home_phone.png]Obrazek[/url][/quote]
Jak będę miał czas to tak zrobię chociaż z tego telefonu to i tak rzadko kiedy korzystam akurat teraz odpaliłem po roku czasu :D
Edit
A tam w użyciu usług pokaże mi że te numery są dodatkowe płatne bo pisze mi tylko 14minut czyli poleciało chyba na abonament ? |
|
|
|
Pitrek
chello guru
|
Posted:
|
[ !!! ]
|
|
Powinno być [URL=https://pytania.upc.pl/?q=telefon%20Bie%C5%BC%C4%85ce%20u%C5%BCycie] :arrow: tak jak tu[/URL]. |
|
|
|
Opiu
plus master
|
Posted:
|
[ !!! ]
|
|
[quote="Pitrek"]Powinno być [URL=https://pytania.upc.pl/?q=telefon%20Bie%C5%BC%C4%85ce%20u%C5%BCycie] :arrow: tak jak tu[/URL].[/quote]
Tylko ze połączenia były robione w tym miesiącu wiec dopiero takie coś sprawdzę w nastepnym rachunku prawda? |
|
|
|
Pitrek
chello guru
|
Posted:
|
[ !!! ]
|
|
Nie, połączenia powinny być wykazane w "Użyciu usług" telefonu, jeżeli tam ich nie ma, to coś jest nie tak i musisz dowiedzieć się w UPC o co chodzi. |
|
|
|
|