Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6 |
Autor |
Wiadomość |
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 21-04-2018, 10:20
|
|
|
Kasia napisał/a: | podwyżkę | Wypluj to słowo, wymaż tę kombinację liter ( p o d w y ż k a ) z klawiatury. Danielcyfra napisał/a: | 60Mbs z pakietem tv Start za 29.99zł |
Kasia napisał/a: | ale z TV bez wsparcia (czyli z ogólnie dostępnymi "darmowymi" ok. trzydziestoma programami cyfrowymi) | Danielcyfra, zapoznaj się z tym wątkiem. Masz obecnie tylko internet, UPC teraz nie stosuje filtrów wycinających TV i przy zmianach internetu nawet usuwa filtry. Ale jak jest u Ciebie to nie wiadomo, ale nic prostszego jak podłączyć TV i samemu sprawdzić. Powinieneś zobaczyć ~29 programów TV, w tym 3 HD.
Jeżeli je masz to możesz zamówić sam internet, ale też musisz sam rozdzielić sygnał UPC na modemoruter i TV.
Biorąc internet z TV Pakiet Start, UPC zmodyfikuje Ci za free Twoją instalację doprowadzając przewód i montując gniazdo TV w miejscu, które im wskażesz: przy zakupie pakietu, telewizja zostanie podłączona przez Instalatora do gniazda RTV Signal w Twoim domu.
Nie wiem skąd jesteś, ale jeżeli u Ciebie nie zredukowano analoga, co jest mało prawdopodobne, to możesz mieć przez przypadek dodatkowo całkiem ciekawe programy analogowe (to tylko przykładowa lista). |
_________________
|
|
|
|
|
atomix
chello guru
Pomógł: 8 razy Dołączył: 31 Gru 2005 Posty: 3537 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 22-04-2018, 16:38
|
|
|
Czy nasz "ultra-nowoczesny" operator, który w XXI wieku przyjmuje tylko pisemne wypowiedzenia, potwierdza jakoś zarejestrowanie otrzymanego listownie wypowiedzenia?
Kiedyś można było wysłać e-mailem (skan z podpisem) i odpowiadali e-mailem, że przyjęli. A jak teraz w przypadku wysłania do nich listu? |
_________________
|
|
|
|
|
siary
light master
Dołączył: 01 Wrz 2010 Posty: 95 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 22-04-2018, 19:03
|
|
|
...zadzwoń czy doszło |
_________________
|
|
|
|
|
atomix
chello guru
Pomógł: 8 razy Dołączył: 31 Gru 2005 Posty: 3537 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 22-04-2018, 19:35
|
|
|
Dopiero dziś wysłałem przez Envelo (Poczta Polska).
Byłem po prostu ciekaw czy dają znać, że przyjęli.
Oczywiście zadzwonię w swoim czasie, gdy sami się wcześniej nie odezwą |
_________________
|
|
|
|
|
diddie
Klikacz
Dołączyła: 23 Kwi 2018 Posty: 4
|
Wysłany: 23-04-2018, 13:51
|
|
|
Witajcie,
To mój pierwszy post na forum, ale nie ukrywam, że śledzę ten wątek już od bardzo dawna i dwukrotnie udało mi się podpisać umowę na bardzo dogodnych warunkach.
Jako, że umowa kończy mi się niebawem (obecnie Horizon Max+pvr, multiroom, 60 Mb/s + horizon GO oraz My Prime za 90zł) i po złożeniu wypowiedzenia otrzymałam ofertę, która wygląda na Twój Happy Home XIV, ale nie jestem pewna. Mianowicie propozycja od konsultanta to:
Horizon MAX z PVR
120 Mb/s
Multiroom
My Prime
w kwocie 97 zł.
Interesuje mnie wyższa prędkość Internetu (tak jak otrzymałam w ofercie), ale czy nie wyszłoby taniej gdybym z pakietu Select przeszła upgradem na Max? Z tym, że takiej propozycji nie otrzymałam. |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 23-04-2018, 15:14
|
|
|
diddie napisał/a: | czy nie wyszłoby taniej gdybym z pakietu Select przeszła upgradem na Max? Z tym, że takiej propozycji nie otrzymałam. | Właśnie ją otrzymałaś, Horizon Select PVR 54zł, 120Mbps 25,02zł - 2xUlgi -10,02zł + My Prime 4,99zł + Multiroom 10zł + Max Upgrade 13zł (=54+25,02-10,02+4,99+10+13) = 96,99 zł. |
_________________
|
|
|
|
|
diddie
Klikacz
Dołączyła: 23 Kwi 2018 Posty: 4
|
Wysłany: 23-04-2018, 16:05
|
|
|
Pitrek napisał/a: | diddie napisał/a: | czy nie wyszłoby taniej gdybym z pakietu Select przeszła upgradem na Max? Z tym, że takiej propozycji nie otrzymałam. | Właśnie ją otrzymałaś, Horizon Select PVR 54zł, 120Mbps 25,02zł - 2xUlgi -10,02zł + My Prime 4,99zł + Multiroom 10zł + Max Upgrade 13zł (=54+25,02-10,02+4,99+10+13) = 96,99 zł. |
Dzięki Pitrek nie wiem jak to liczyłam, że wychodziło inaczej;)
A jeszcze mam pytanie: czy jest dostępny jakiś pakiet z Filmboxem (za kwotę powiedzmy promocyjną)? Jeśli tak, to czy lepiej wybrać My Prime czy Filmbox? |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 23-04-2018, 17:11
|
|
|
Filmbox lub Cinemax w promocji jest po 5 zł. Cinemax jest chyba ciekawszy niż Filmbox. O My Prime nic nie powiem, bo go nie używam. |
_________________
|
|
|
|
|
reddevilxx
easy master
Dołączył: 30 Mar 2016 Posty: 40
|
Wysłany: 23-04-2018, 18:36
|
|
|
WItam.Juz mnie głowa boli od tego czytania i kombinowania na kazdy sposob:P:P
Pitrek popraw mnie jesli sie myle...chce lada dzien zlozyc wypowiedzenie by powalczyc o korzystne warunki..Moge to otrzymac??
Horizon Select PVR 54zł, 60Mbps 14,99zł - 2xUlgi -10,02zł + Eleven 9.99zl +canal+ 48zl+ Max Upgrade 13zł (=54+14,99-10,02+9,99+48zl+13) =130 zł(cena przyblizona)ile jest za dekoder mediabox z nagrywarka? bo taki teraz uzywam |
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 23-04-2018, 19:03
|
|
|
reddevilxx napisał/a: | Horizon Select PVR 54zł, 60Mbps 14,99zł - 2xUlgi -10,02zł + Eleven 9.99zl +canal+ 48zl+ .... |
Z dekoderem Horizon, Eleven jest za 5 zł. , z Mediabox za 9,90 zł.
reddevilxx napisał/a: | ile jest za dekoder mediabox z nagrywarka? bo taki teraz uzywam |
Jak z THH XIII to tyle samo co z dekoderem Horizon z THH XIV.
reddevilxx napisał/a: | Moge to otrzymac?? |
A to tutaj trzeba pytać. |
_________________
|
|
|
|
|
Blacha [Usunięty]
|
Wysłany: 23-04-2018, 19:58
|
|
|
Pitrek napisał/a: | Filmbox lub Cinemax w promocji jest po 5 zł. Cinemax jest chyba ciekawszy niż Filmbox. O My Prime nic nie powiem, bo go nie używam. |
Nie ma takiej promocji. Ceny standardowe jak na stronie. |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 24-04-2018, 05:31
|
|
|
Blacha. Masz rację, trochę się zagalopowałem, promocja 'Rozrywkowy pakiet (2017-1)' skończyła się 28 lutego, a nie widać nowego regulaminu.
Trochę z innej beczki:
Nie chcę Ciebie pouczać, ale jak masz ochotę, to możesz sam usunąć swój post , tak jak to zrobił po tobie MrPepka :
https://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?p=199269#199269
_________________________________________________________________
Jeżeli ktoś chce skasować swój post w ciągu 2h, kiedy już nie jest ostatnim (ostatni zawsze można), to jest taka fajna opcja:
Czas ważności
postu/tematu
Wybierz, po ilu dniach post ma być
automatycznie usunięty. Jeśli jest to
nowy temat, zostanie usunięty w całości.
Wyedytyj swój post. Ustaw na 1 Dzień |
_________________
|
|
|
|
|
neonisan
Klikacz
Dołączył: 24 Kwi 2018 Posty: 1
|
Wysłany: 24-04-2018, 11:04 Koniec okresu zobowiązania
|
|
|
Hej,
W maju wygasa mi okres zobowiązania. Posiadam aktualnie :
Pakiet Max Extra HD (60 PLN)
Fiber Power 120Mb/s (24,99 PLN)
Minuty do wszystkich 60 (4,98 PLN)
Wszystko łącznie za 89,97 PLN.
Zastanawiam się nad przedłużeniem umowy na nowych warunkach głównie z dwóch powodów.
1. Eleven Sport
2. Wymiana sprzętu
Pierwszą umowę podpisywałem kilka lat temu i wciąż posiadam dekoder PACE DCR oraz modem THOMSON TC7200U. Nie zależy mi jakoś specjalnie na żadnych HORIZONach, nagrywarkach etc. Ale modem sieciowy bym wymienił - już kilkukrotnie miałem z nim problemy (nieautoryzowane blokady domen, ataki resetujące).
Jakie aktualnie oferty dla stałych klientów są możliwe do wynegocjowania ? I co polecacie ogarnąć żebym nie przepłacał skoro nie zależy mi na wypaśnym dekoderze? |
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 24-04-2018, 11:17
|
|
|
Nie ma żadnych ciekawych ofert a ten temat jest o pogodzie |
|
|
|
|
aster
classic master
Dołączył: 03 Maj 2016 Posty: 226
|
Wysłany: 24-04-2018, 11:44 Re: Koniec okresu zobowiązania
|
|
|
neonisan napisał/a: | Jakie aktualnie oferty dla stałych klientów są możliwe do wynegocjowania ? I co polecacie ogarnąć żebym nie przepłacał skoro nie zależy mi na wypaśnym dekoderze? |
- Składasz wypowiedzenie
- Sprawdzasz pakiet jaki Cię interesuje (Np. 2 usługi INT+TV) i szukasz dla niego najlepszej promocji: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1xcxzdCVJURFdIJkvQR0mX705ph-qWFyd7MbUOnn8pf4/htmlview
- Czekasz aż Ci ją UPC zaproponuje (często wymaga to więcej niż jeden telefon od nich aby zaproponować Ci najlepszą ofertę) |
|
|
|
|
|