Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyłączenie firewalla w Compalu gdy ten jest w trybie modemu
Autor Wiadomość
pawelb 
ultra master

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 1248
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-04-2018, 15:46   

MrPepka napisał/a:
No właśnie sprawdziłem i wiem, że są filtrowane, ale UPC nic nie wspomina, że te porty blokują. Oczywiście wyłączałem firewall w routerze i w kompie.


Bo to jest oczywiste że te porty powinny być zablokowane :evil:
podobnie jak 161, 162, 1900 itp

tu masz np. co COX w US blokuje: https://www.cox.com/resid...ted-by-cox.html
a tu co Virgin: https://help.virginmedia.com/system/templates/selfservice/vm/help/customer/locale/en-GB/portal/200300000001000/article/HELP-3009/Blocked-internet-ports-on-the-Virgin-Media-network
Ostatnio zmieniony przez pawelb 13-04-2018, 15:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 13-04-2018, 15:51   

pawelb napisał/a:
tu masz np. co COX w US blokuje: https://www.cox.com/resid...ted-by-cox.html

Filtrują tam nawet port 80.
 
 
pawelb 
ultra master

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 1248
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-04-2018, 15:54   

MrPepka napisał/a:
pawelb napisał/a:
tu masz np. co COX w US blokuje: https://www.cox.com/resid...ted-by-cox.html

Filtrują tam nawet port 80.


ale inbound

a tu masz VirginMedia: https://help.virginmedia.com/system/templates/selfservice/vm/help/customer/locale/en-GB/portal/200300000001000/article/HELP-3009/Blocked-internet-ports-on-the-Virgin-Media-network
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 13-04-2018, 15:54   

pawelb napisał/a:
a tu co Virgin: https://help.virginmedia.com/system/templates/selfservice/vm/help/customer/locale/en-GB/portal/200300000001000/article/HELP-3009/Blocked-internet-ports-on-the-Virgin-Media-network

Filtrują tyle samo portów co w UPC Polska. Chyba wszystkie oddziały UPC filtrują te same porty.
 
 
pawelb 
ultra master

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 1248
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-04-2018, 16:00   

MrPepka napisał/a:
pawelb napisał/a:
a tu co Virgin: https://help.virginmedia.com/system/templates/selfservice/vm/help/customer/locale/en-GB/portal/200300000001000/article/HELP-3009/Blocked-internet-ports-on-the-Virgin-Media-network

Filtrują tyle samo portów co w UPC Polska. Chyba wszystkie oddziały UPC filtrują te same porty.


powinni filtrować co najmniej jeszcze 161 i 1900 UDP !!!
tak jak Cox i większość operatorów!
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 13-04-2018, 16:01   

Pewno też blokują port 25.
_________________
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 13-04-2018, 16:01   

161 nie filtrują. Co do 1900 to sprawdzę to później.

[ Dodano: 13-04-2018, 17:02 ]
Pitrek napisał/a:
Pewno też blokują port 25.

Na poprzednich screenach pokazywałem, że go nie blokują.
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 13-04-2018, 16:06   

A to szkoda, nie byłoby problemu ze spamem.
_________________
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 13-04-2018, 16:07   

A jak samemu filtruję ten port to wtedy też jestem narażony na spam?
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 13-04-2018, 16:10   

Nie, tu chodzi o robaki, które jeżeli by się "zagnieździły" w Twoim systemie, wykorzystują Twój komputer do wysyłania spamu, one mają swój własny silnik poczty.

Nie dotyczy to spamu, który obierasz w Twoim programie pocztowym.
_________________
 
 
kvs 
Moderator


Pomógł: 43 razy
Dołączył: 09 Mar 2005
Posty: 1586
Skąd: Mokotów / Białołęka
Wysłany: 13-04-2018, 18:38   

135 i 136 to może i tak ale 111 to napewno nie.
_________________
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 13-04-2018, 19:07   

To u mnie 111 jest filtrowany przez UPC
 
 
kvs 
Moderator


Pomógł: 43 razy
Dołączył: 09 Mar 2005
Posty: 1586
Skąd: Mokotów / Białołęka
Wysłany: 13-04-2018, 20:06   

u mnie nie jest, a sprawdziłem to w bardzo prosty spodób, ustawiłem na modem routerze przekierowanie na 111 port i odpaliłem klienta torrent i pokazał że port jest osiągalny. Jak przestawiłem w kliencie port na 112 to pokazał że nie - więc oznacza to że działa prawidłowo bo 112 już nie jest przekierowany.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: