|
|
ConnectBox, stałe IP, revDNS, elastyczność w UPC... |
Autor |
Wiadomość |
VAMET
light master
Dołączył: 03 Cze 2008 Posty: 128 Skąd: Gdynia, Poland
|
Wysłany: 26-03-2018, 13:00 ConnectBox, stałe IP, revDNS, elastyczność w UPC...
|
|
|
Witam uprzejmie
15 lat minęło i niestety kiedyś UPC było bardziej elastyczne względem klienta. Dzisiaj tylko procedury i brak możliwości dogadania się w paru drobnych kwestiach.
Mam promocyjną umowę do listopada, 250/20Mbps i maksymalny pakiet TV z nagrywarką. Modem Cisco i swój własny router. Obecnie zależy mi na paśmie 5GHz po WiFi, bo naszła taka potrzeba dla moich domowników. Zadzwoniłem z prośbą o wymianę na ConnectBox, to nie mogą, bo muszę podpisać nową umowę na kolejne 24 miesiące, wtedy mają podstawę do zmiany modemu na router. Mimo, że tak naprawdę, to router powinien do mnie przyjechać w dniu podpisania obecnej promocji, która dobiega końca. Oczywiście mogę sobie wymienić dopłacając 50,00 zł. Nie ma to jak wkurzać klienta, który jest 15 lat. Drugi "specjalista" z UPC radzi, żeby zgłosić, że źle działa modem i usługa. Niestety nie mam zamiaru kłamać, bo dobrze działa zarówno modem, jak i usługa. Chore procedury. A oferują usługi z WiFi i WiFi Free, ale mam modem i tak naprawdę, nie oferują tego, co zamówione, bo urządzenie nie ma tych technologii
Stały IP i revDNS też zmuszają, żeby mieć firmę, jakby to był problem poniesionych dodatkowych kosztów, a to kwestia 5 minut konfiguracji, ale nie bo procedury. Za darmo przecież nie chcę tej usługi.
Moja propozycja była taka, że rezygnuję z TV już teraz, bo i tak chcę zrezygnować w listopadzie, ale robią ukłon w moją stronę. Ja dodatkowo zmieniam z 250/20Mbps na 500/25Mbps i moja oferta, że płacę dalej 99,00 zł (tyle teraz też płacę za 250/20Mbps i TV). Chciałem, żeby nie byli stratni i podpisać nową umowę na 24 miesiące tylko na 500/25Mbps, ale odpuszczają TV. Nie chcą się zgodzić, mimo iż w listopadzie, jak wypowiem umowę, to ten 500/25Mbps sprzedadzą mi za 89,00 zł, a ja im chciałem dać 99,00 zł na kolejne 24 miesiące. Także na tym zyskują 10,00 zł miesięcznie, a ja nie muszę się męczyć z czekaniem do listopada, żeby wypowiedzieć TV.
Teraz jestem tak podk..., że w listopadzie im wypowiem wszystko, bo już w tym terenie nie maja monopolu. Także dla głupiego ConnectBox, za który chcą 50,00 zł, wolą stracić całkowicie klienta. Jestem zawiedziony...
Macie jakiś pomysł?
Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.
Z poważaniem |
_________________
|
|
|
|
|
pawelb
ultra master
Pomógł: 15 razy Dołączył: 09 Gru 2015 Posty: 1261 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-03-2018, 13:50
|
|
|
a stały adres IP to nie jest w usłudze dla biznesu UPC? |
|
|
|
|
VAMET
light master
Dołączył: 03 Cze 2008 Posty: 128 Skąd: Gdynia, Poland
|
Wysłany: 26-03-2018, 14:38
|
|
|
Witam uprzejmie
Tak, jak napisałem, że dla indywidualnych nawet nie rozważają wprowadzić takiej usługi.
Z poważaniem |
_________________
|
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1655
|
Wysłany: 26-03-2018, 15:29
|
|
|
Szczerze? Zostaw to co masz i kup sobie router dual band, z compalem to tak różowo nie jest. |
_________________
|
|
|
|
|
brtk
chello master
Pomógł: 26 razy Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 1621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-03-2018, 17:46
|
|
|
Nie rób tego błędu i nie oddawaj Cisco, kup sobie jakiś porządny router i podłącz do Cisco. |
|
|
|
|
VAMET
light master
Dołączył: 03 Cze 2008 Posty: 128 Skąd: Gdynia, Poland
|
Wysłany: 26-03-2018, 17:53
|
|
|
Witam uprzejmie
A ktoś ma Cisco EPC3212 z 500/25Mbps?
Z poważaniem |
_________________
|
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 26-03-2018, 18:08
|
|
|
VAMET napisał/a: | A ktoś ma Cisco EPC3212 z 500/25Mbps? |
Niestety, ale modem EPC3212 nie obsługuje takiej prędkości. Max. prędkość obsługiwana przez ów modem to 440 mbps. Możesz zostać przy 250 bo Twój modem jeszcze to udźwignie, ale przy wyższych czeka Cię wymiana modemu na jedyny słuszny ConnectBox który swoje problemy ma. |
Ostatnio zmieniony przez MrPepka 26-03-2018, 18:48, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
VAMET
light master
Dołączył: 03 Cze 2008 Posty: 128 Skąd: Gdynia, Poland
|
Wysłany: 26-03-2018, 18:18
|
|
|
Witam uprzejmie
No właśnie, a ja celuję w 500/25Mbps... Zawsze może być ConnectBox jako most i potem router, ale to znowu dodatkowy koszt dla mnie. Muszę mieć router 5GHz, a obecnie mam stary poczciwy TL-WR1043ND na Gargoyle tylko z 2.4GHz. Co jest nie tak z tym ConnectBoxem? Jakie 3 główne problemy?
Z poważaniem |
_________________
|
|
|
|
|
Sebaa91
Klikacz
Dołączył: 11 Mar 2018 Posty: 11
|
Wysłany: 26-03-2018, 18:27
|
|
|
VAMET napisał/a: | Witam uprzejmie
No właśnie, a ja celuję w 500/25Mbps... Zawsze może być ConnectBox jako most i potem router, ale to znowu dodatkowy koszt dla mnie. Muszę mieć router 5GHz, a obecnie mam stary poczciwy TL-WR1043ND na Gargoyle tylko z 2.4GHz. Co jest nie tak z tym ConnectBoxem? Jakie 3 główne problemy?
Z poważaniem |
1. Skaczące pingi
2. Podatność na DDOS
3. Resety |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
|
|
|
|
VAMET
light master
Dołączył: 03 Cze 2008 Posty: 128 Skąd: Gdynia, Poland
|
Wysłany: 28-03-2018, 10:36
|
|
|
Witam uprzejmie
Trzy krótkie pytania:
1. Czy bez względu na tryb: modem lub router, opisane problemy występują?
2. Co UPC robi w przypadku, jak mój modem Cisco EPC3212 wyzionie ducha? Wymienią mi na ten sam model, jak poproszę znowu modem a nie router? Czy już każdemu wciskają ConnectBox?
3. Jak długo trzeba czekać na technika z nowym sprzętem od dnia zgłoszenia problemu ze sprzętem?
Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.
Z poważaniem |
_________________
|
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1655
|
Wysłany: 28-03-2018, 11:36
|
|
|
Ad1 tak
Ad2 na 99% compal
Ad3 bardzo rzadko tego samego dnia najczęściej na drugi dzień |
_________________
|
|
|
|
|
brtk
chello master
Pomógł: 26 razy Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 1621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-03-2018, 19:33
|
|
|
Jeżeli nie ściągasz co chwile dużych plików, a nawet jeżeli ściągasz, anie zrobi Ci problemu 2x dłuższe czekanie na ściągnięcie, albo nie potrzebujesz na zawał 5Mb/s uploadu więcej (co jest śmieszne przy tej prędkości neta..) to radzę Ci zostać przy tym co jesteś i nie martwić się, że za chwile coś ci się stanie z routerem, np wyłączy się. Warto poczekać, aż UPC wprowadzi nowy sprzet.
Sprzet na 100% wymienią Ci na Compala, bo inny modem/router prędkości 500Mb/s nie obsługuje, mogą Ci też wciskać kit, że muszą wymienić sprzęt, przy przedłużeniu umowy tej co masz, z pozostawioną prędkością 250Mb/s, na to się nie zgadzaj też. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. | Strona wygenerowana w 0,27 sekundy. Zapytań do SQL: 13 | |
|
|
Grupa
Aktualności:
|
|