Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z internetem 250 Mb
Autor Wiadomość
sent1nel 
Klikacz

Dołączył: 02 Mar 2016
Posty: 14
Wysłany: 07-03-2018, 17:11   Re: Około 10 minut

MariuszHL napisał/a:
na uruchomienie? Nie dla Mnie to R.I.P. firmy ,która szybkością uruchamiania urządzenia wróciła do czasów gdy jeszcze były dostępne HDD 3200obrotów/min.
Przy takich problemach każda konkurencja jest na wagę złota.


Teraz robiłem restart i od wyłączenia do pełnego włączenia minęło 05:23.
Nie jest to może 10 minut ale czas i tak nie powala.
 
 
brtk 
classic master

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 294
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-03-2018, 17:30   

Bo Compal ogólnie jakoś dwa razy się uruchamia, jest moment, że diody świeca, a później gasną i znowu się zapalają.
_________________
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 65 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5341
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 07-03-2018, 19:46   

Uruchamia się, sprawdza nowego softa i pobiera configa z CMTSa - dlatego to tyle trwa.

MariuszHL napisał/a:
na uruchomienie? Nie dla Mnie to R.I.P. firmy ,która szybkością uruchamiania urządzenia wróciła do czasów gdy jeszcze były dostępne HDD 3200obrotów/min.
Przy takich problemach każda konkurencja jest na wagę złota.

W imieniu klientów firmy UPC jestem Tobie wdzięczny, że nie jesteś jednym z nas.

Marudzisz - wypad na media2 albo inne forum.
Tu już nikt Twoich bredni nie chce czytać
_________________
 
 
sent1nel 
Klikacz

Dołączył: 02 Mar 2016
Posty: 14
Wysłany: 22-03-2018, 14:22   

Kolejny raz zostałem "olany" przez UPC. Okazuje się, ze firma która obsługuje mój rejon nie wysłała nawet maila (zarzekali się że mail został wysłany) z prośbą o przeciągnięcie kabla inną drogą niż zewnętrzna elewacja bloku.
Po kontakcie z UPC nikt nie jest mi w stanie powiedzieć kiedy technik (firma ArtTel?) łaskawie wyśle maila którego wysłała rzekomo 3 miesiące temu.
Pozostaje mi czekać bo UPC nie jest w stanie nawet uzyskać informacji od firmy zewnętrznej kiedy temat zostanie ruszony.
Pan na infolinii nie może mi powiedzieć czy jest w ogóle szansa, ze ktoś podejmie próbę kontaktu ze mną w sprawie rozwiązania problemu. PORAŻKA
 
 
Astral699 
ultra master

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 1236
Skąd: Z Miasta
Wysłany: 20-04-2018, 14:06   

O co kaman?
Jakas awaria w wawie na bemowie?
Kilka mbps w pakieci 250/20 :(
_________________
 
 
 
sent1nel 
Klikacz

Dołączył: 02 Mar 2016
Posty: 14
Wysłany: 01-05-2018, 18:58   

UPC jednak nie poradziło sobie z moim internetem i zamiast wyjść na przeciw co zrobiło? Wymówiło mi umowę argumentując to tym, że z powodów technicznych nie są w stanie dalej świadczyć usług telekomunikacyjnych :)
Jakoś nie będę płakał po tej fatalnej firmie tym bardziej, że w bloku mam lepszych operatorów ze światłowodami.
Najlepsze jest to, że ja dostałem wypowiedzenie umowy bo domagałem się poprawy jakości usług. Sąsiedzi siedzą cicho to są fajnymi klientami tej a`la firmy profesjonalnej. Kilka reklamacji i już człowiek staje się zły. Mając UPC należy siedzieć cicho i dziękować bogu za to, że korzysta się z ich "usług" wątpliwej jakości. Wolę dopłacić i mieć internet za jaki płacę a nie przy łączu 250 Mb na każdym speedteście po 20-40 Mb.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: