Problem z opóźnieniami w modemach na chipsetach Puma6. |
Autor |
Wiadomość |
pawelb
ultra master
Pomógł: 15 razy Dołączył: 09 Gru 2015 Posty: 1261 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20-03-2018, 14:43
|
|
|
KOCUREK1970 napisał/a: | Cytat: | Ja mam alternatywę w postaci światła od Orange |
Wchodzisz w ten internet dla graczy co go tak Mariuszek tu zachwala
Co do reszty - to tu GDA muszę z tym jego nieśmiertelnym "nie pasuje, portfelem decyduj i zmień operatora" przyznać Mu rację. |
Gdybyscie mieli sugerowac sie tylko peeringiem IP to z najwiekszych operatorow routing najlepiej wyglada w Vectrze...ale trzeba u nich brac zwykły modem albo przestawiac modemo-router w tryb modemu bo Vectra praktycznie nie daje dostepu do strony konfiguracyjnej modemu (poza haslem do wifi), no i z tego co sie zorientowalem, Vectra nie daje modemow z chipsetem Puma tylko wszystko ma na Broadcomie |
|
|
|
|
brtk
chello master
Pomógł: 26 razy Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 1621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-03-2018, 09:47
|
|
|
Ja na razie mam problem dowiedzieć się co z moim monitoringiem łącza i z czego wynikają restarty po 5 rano, bo nikt nie odpisuje PW ani na posty.. Widzę, że "boom" z otwarcia społeczności minął i teraz coraz trudniej będzie się coś dowiedzieć. |
|
|
|
|
Sebaa91
Klikacz
Dołączył: 11 Mar 2018 Posty: 11
|
Wysłany: 23-03-2018, 15:14
|
|
|
Pewnie spodziewali się pochwał albo banalnych pytań a pojawiło się dużo krytyki, okazało się, że ludzie czegoś chcą i mają wymagania. |
|
|
|
|
sony77
easy master
Dołączył: 22 Mar 2018 Posty: 34
|
Wysłany: 23-03-2018, 18:38
|
|
|
I jak w końcu z tymi Compalami ? nowe oprogramowanie jest czy nie ? pare osób cos dostało od upc i zchowało się na zamkniętym forum ? |
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 23-03-2018, 19:33
|
|
|
Nowe oprogramowanie do Compala już jest wgrywane. Kiedyś dostaniesz. |
|
|
|
|
Sebaa91
Klikacz
Dołączył: 11 Mar 2018 Posty: 11
|
Wysłany: 23-03-2018, 19:48
|
|
|
MrPepka napisał/a: | Nowe oprogramowanie do Compala już jest wgrywane. Kiedyś dostaniesz. | Ciekawe jak to się ma do jednego z postów na forum UPC gdzie pewien użytkownik mówi, że zrobili mu downgrade softu. |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 23-03-2018, 19:49
|
|
|
sony77 napisał/a: | I jak w końcu z tymi Compalami ? nowe oprogramowanie jest czy nie ? pare osób cos dostało od upc i zchowało się na zamkniętym forum ? |
Tu masz stanowisko UPC (ich pytaj):
https://forum.upc.eu/t5/connectbox/test-puma6-i-problemy/m-p/10413#M1031
"Wszyscy dostaną nowy soft. Nie ma żadnego określonego czasu, w którym to nastąpi. Jak odpowiednie osoby uznają to za stosowne, to następna partia (nie wiem jak duża) otrzyma nowe oprogramowanie. Finalnie (jak zawsze) najnowsza wersja softu, trafi do wszystkich klientów Connext Boxa.
Nie podam Wam żadnego terminu bo go nie znam." |
_________________
|
|
|
|
|
brtk
chello master
Pomógł: 26 razy Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 1621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-03-2018, 22:19
|
|
|
Też dostałem stare oprogramowanie..
23-03-2018 15:29:27 notice SW download Successful - Via NMS
23-03-2018 15:25:23 notice SW Download INIT - Via NMS |
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 24-03-2018, 02:03
|
|
|
Nowe info:
Prawdopodobnie u wszystkich testujących przywrócili soft do wersji 23-4 (sprzed listopada 2017). U mnie już to zrobili. |
|
|
|
|
sony77
easy master
Dołączył: 22 Mar 2018 Posty: 34
|
Wysłany: 24-03-2018, 10:09
|
|
|
Czyli co ? nowy soft nic nie poprawia ?? pytałem w czoraj na chacie czy maja jakieś modemy na podmianę bo chce oddać compala .... odpisali że nie mają .... zapytałem czy mam wysyłać rezygnacie i przejść do innego operatora ??? napisali że TAK ,,,, zobaczę w poniedziałek telefonicznie jaka będzie gatka ... ale widze że czas już zmienić to badziewie |
|
|
|
|
Opiu
plus master
Dołączył: 30 Cze 2015 Posty: 342
|
Wysłany: 24-03-2018, 11:03
|
|
|
sony77 napisał/a: | Czyli co ? nowy soft nic nie poprawia ?? pytałem w czoraj na chacie czy maja jakieś modemy na podmianę bo chce oddać compala .... odpisali że nie mają .... zapytałem czy mam wysyłać rezygnacie i przejść do innego operatora ??? napisali że TAK ,,,, zobaczę w poniedziałek telefonicznie jaka będzie gatka ... ale widze że czas już zmienić to badziewie |
Licz się z tym że jak złożysz rezygnacje a twoja umowa jeszcze trwa to dostaniesz kare umowną |
_________________
|
|
|
|
|
pawelb
ultra master
Pomógł: 15 razy Dołączył: 09 Gru 2015 Posty: 1261 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-03-2018, 11:19
|
|
|
Opiu napisał/a: | sony77 napisał/a: | Czyli co ? nowy soft nic nie poprawia ?? pytałem w czoraj na chacie czy maja jakieś modemy na podmianę bo chce oddać compala .... odpisali że nie mają .... zapytałem czy mam wysyłać rezygnacie i przejść do innego operatora ??? napisali że TAK ,,,, zobaczę w poniedziałek telefonicznie jaka będzie gatka ... ale widze że czas już zmienić to badziewie |
Licz się z tym że jak złożysz rezygnacje a twoja umowa jeszcze trwa to dostaniesz kare umowną |
No taka uroda podpisywania umow w promocjach..zazwyczaj terminowych...male kablowki sa pod tym wzgledem bardziej elastyczne..okres wypowiedzenia najczesciej miesiac
Swoja droga zastanawia fakt roolbacku firmware...bez zadnej informacji na oficjalnym forum UPC
prawdopodobnie ta wersja softu przynosi więcej problemów niż pożytku dlatego pewnie pojawi się kolejna wersja |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 24-03-2018, 16:48
|
|
|
Opiu napisał/a: | Licz się z tym że jak złożysz rezygnacje a twoja umowa jeszcze trwa to dostaniesz kare umowną |
Chyba, że ponad wszelką wątpliwość namacalnie udowodnisz operatorowi, że rezygnujesz z jego usług z jego winy.
Niestety, nie ma na to żadnego przepisu, nie chroni naszych interesów żadna ustawa czy rozporządzenie - operator może nas zniszczyć a my mamy prawo tylko płacić. Podpisujesz umowę i po upływie 14 dni nic praktycznie oprócz reklamacji nie możesz zrobić...
pawelb napisał/a: | prawdopodobnie ta wersja softu przynosi więcej problemów niż pożytku |
To co na oficjalnym forum ludzie piszą, może być promilem tego co się dzieje w call center - ludzie pewnie mięsem rzucają, że hej.
Resety, niestabilność, pingi up/down - też coś czuję, że nowy soft już jest "zamówiony". |
_________________
|
|
|
|
|
brtk
chello master
Pomógł: 26 razy Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 1621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-03-2018, 20:05
|
|
|
Nowy soft mogą sobie zamawiać i 20 razy, nie rozwiąże to problemu puma6. Tylko i wyłącznie nowy sprzęt. |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 25-03-2018, 07:52
|
|
|
brtk,
Oczywista oczywistość - ale widać tylko dla nas |
_________________
|
|
|
|
|
|