Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Compal CH7465LG
Autor Wiadomość
czarek77 
classic master

Dołączył: 18 Lip 2017
Posty: 199
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 06-03-2018, 11:06   

zaq13 napisał/a:
czarek77 napisał/a:
No i gdzie ten nowy soft do Compala mojego :mrgreen: bo jakoś leci przez łacze galaktyczne chyba - ziemia- mars-saturn-ziemia .....


To samo pytanie zadałem panu z pomocy technicznej na upc.

powiedział, że nie będzie miał aktualizacji i bez problemu zaproponował nowy/stary wiec wybrałem ubee.

powiedział, że za 0pln
Poważnie ?? a Ubee jak wypada z testem pumy ? daje lepsze połączenie w grach ? tzn mniejszy deelay
 
 
gst 
classic master

Dołączył: 03 Kwi 2016
Posty: 199
Wysłany: 20-03-2018, 09:48   

Czy są różne wersje ConnectBoxa? Widzę, że większość ma 4.1 a gdzieś mi chyba mignęło 5.1, tylko teraz nie przypominam sobie gdzie.
_________________
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1650
Wysłany: 20-03-2018, 10:23   

Tak jest różnica 5.01 ma logo UPC
_________________
  ogromny
 
kubaskr 
easy master

Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 26
Skąd: Gród Kraka
Wysłany: 23-03-2018, 09:50   

Witajcie,
Przepraszam, jeżeli moje pytanie się powtarza ale naszybko przelatując pare dziesiąt stron i używając "szukajki" nie znalazłem czegoś podobnego....
Chodzi mi o możliwość połączenia do Compala wzmacniacza sygnału TP-Link'a TL-WA850RE.
Nigdy wcześniej stosując standardowe procedury nie miałem na innych routerach problemu a tutaj się pojawił.
Udało się Komuś rozwiązać taki problem ? Adresacja wzmacniacza i compala standardowa. Compal pracuje w trymie routera a adresacja IPv4.
Będę wdzięczny za wszystkie podpowiedzi,
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 23-03-2018, 12:46   

Szkoda, że nie wiemyy co to za problem.
 
 
kubaskr 
easy master

Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 26
Skąd: Gród Kraka
Wysłany: 23-03-2018, 13:04   

MrPepka napisał/a:
Szkoda, że nie wiemyy co to za problem.


Przepraszam... :oops: Chodzi oczywiście o brak dostępu do internetu po połączeniu komputera/telefonu ze wzmacniaczem :(
Czy ja coś muszę zmienić/ustawić na stałe żeby mieć kontakt ze światem poprzez extendera ?
Stan przedstawia poniższy obrazek...
Stan połączenia
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 23-03-2018, 13:57   

A w samym Compalu (na liście podłączonych urządzeń) widzisz ów wzmacniacz?
 
 
kubaskr 
easy master

Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 26
Skąd: Gród Kraka
Wysłany: 23-03-2018, 14:10   

MrPepka napisał/a:
A w samym Compalu (na liście podłączonych urządzeń) widzisz ów wzmacniacz?


No właśnie że nie...
Adres compala 192.168.0.1
Brama domyślna taka sama
Adres Tp-linka 192.168.0.254
Brama domyślna taka sama

Maski w obu urządzeniach domyślne czyli 255.255.255.0

Do tej pory nie miałem problemy z tym modelem extendera, działał ze wszystkich do czego go podłączałem ...z live box'em również
 
 
gst 
classic master

Dołączył: 03 Kwi 2016
Posty: 199
Wysłany: 24-03-2018, 09:09   

Z tego co widzę po komentarzach na oficjalnym forum UPC, chyba wszyscy dostali downgrade softu Compala do wersji z jesieni 2017, tj. CH7465LG-NCIP-4.50.18.23-4-GA-NOSH
_________________
 
 
Nikelajer 
easy master

Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 39
Wysłany: 24-03-2018, 11:26   

Potwierdzam, u mnie ponownie soft jak wyżej. Nie wiem natomiast jak to się dzieje, ale za każdym razem przy aktualizacji softu muszę wyłączać modem bo w ogóle nie wysyła sieci. Wczoraj wróciłem po pracy- zero sieci łącznie z wifi, budzę się rano, po kablu sieci nie ma, wifi jest. Do modemu się dostać nie mogłem. Dopiero odłączenie z prądu pomogło.
No i znowu przez te akcje rozstroił mi się expander przy 5ghz....
 
 
mat89 
light master

Dołączył: 13 Lut 2014
Posty: 59
Skąd: Szczecin
Wysłany: 24-03-2018, 22:03   

To normalne przy Compalu mi tak zanika net co po parę dni. Tylko reset pomaga. Ja myślę nad przejściem do t-mobile
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 24-03-2018, 22:15   

mat89, Twoje problemy mogą być związane z tym, że UPC przeprowadzało downgrade softu do Compala. Być może i u Ciebie też to nastąpiło.
 
 
przewaks 
light master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 148
Wysłany: 24-03-2018, 23:21   

Ja tam na Compala nie narzekam. Modem stoi u rodziców, działa w trybie bridge i wszystko działa bez żadnych problemów. Od czasu do czasu do niego zaglądam, ale nic z konfiguracją się nie dzieje, ani net nie zanika. Inna sprawa, że felerny ten modem jest, o czym wszyscy dobrze wiemy :D
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 24-03-2018, 23:30   

A zobacz czy u Twoich rodziców też Compal ma softa 23-4.
 
 
mat89 
light master

Dołączył: 13 Lut 2014
Posty: 59
Skąd: Szczecin
Wysłany: 25-03-2018, 12:02   

MrPepka napisał/a:
mat89, Twoje problemy mogą być związane z tym, że UPC przeprowadzało downgrade softu do Compala. Być może i u Ciebie też to nastąpiło.
Ten problem mam od paru tygodni ale fakt ostatnio coraz rzadziej się zawiesza. Wersję mam CH7465LG-NCIP-4.50.18.23-4-GA-NOSH
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,2 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: