Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zrywanie Internetu i problem z logowaniem na stronach
Autor Wiadomość
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 07-03-2018, 21:42   

MrPepka napisał/a:
nie będzie on dostępny z zewnątrz
Być może nie jest to koledze potrzebne, a na razie pozbędzie się ruchu IPv6, zostanie ruch tylko IPv4 co może tym razem wpłynąć na stabilność.

W sumie to i tak trzeba wyłączyć IPv6 z UPC.
_________________
 
 
stresS 
easy master


Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 30
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 07-03-2018, 22:01   

O dziwo dziś wieczorem spokojnie, nie było zerwania połączenia. Pytanie co w takim raziem mam zrobić? Ja nic z tego nie rozumiem, macie jakieś teorie co "łopatologicznie" wywałuje ten problem? Nie wiem, może powinienem zadzwonić do UPC i to zgłosić czy mogę sam coś z tym zrobić. Jak widać po moich postach, nie znam się na tym zupełnie.
 
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 07-03-2018, 22:03   

Pozostaje to:
:arrow: >>>
lub to:
:arrow: >>>>>
_________________
 
 
stresS 
easy master


Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 30
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 07-03-2018, 22:13   

Skorzystałem z tego formularza do upc i po wpisaniu nr klienta wyskoczyło mi takie coś:

W rejonie ulicy (moja ulica) mogą występować utrudnienia w korzystaniu z usług

- TV cyfrowa
. Nasi technicy pracują nad usunięciem usterki. Przepraszamy za niedogodności. Przewidywany czas zakończenia prac to 09.03.2018 15:00.

Tylko czy to może mieć związek z moim problem, bo tv działa raczej poprawnie.

No i wlazłem na tamtą stronkę, takie coś się pokazało:

Dodatkowo zrobiłem weryfikacje przez UPC:

Sygnał oraz urządzenie, za pomocą którego dostarczana jest usługa internetowa do lokalu działają prawidłowo.

Przeprowadź weryfikację działania usługi przy włączonym jednym komputerze oraz po wyłączeniu wszelkich programów zabezpieczających (zapory ogniowe, antywirusy), tak aby mieć pewność, że nic nie blokuje korzystania z sieci internetowej.

W przypadku dalszych niedogodności skontaktuj się z naszym ekspertem działu technicznego.

322w.png
Plik ściągnięto 56 raz(y) 61,64 KB

Ostatnio zmieniony przez stresS 07-03-2018, 22:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 07-03-2018, 22:15   

Masz IPv6 i zgłoś aby Ci je wyłączyli.
Zrób to co jest tam napisane:
Żeby skorzystać z tej opcji należy po zalogowaniu się do serwisu Moje UPC wejśc w zakładkę Pomoc, tam wybrać Internet i następnie wybrać na czym polega problem.
_________________
 
 
stresS 
easy master


Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 30
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 07-03-2018, 22:18   

Pitrek napisał/a:
Masz IPv6 i zgłoś aby Ci je wyłączyli.
Zrób to co jest tam napisane:
Żeby skorzystać z tej opcji należy po zalogowaniu się do serwisu Moje UPC wejśc w zakładkę Pomoc, tam wybrać Internet i następnie wybrać na czym polega problem.

No, ale to nie będę miał przez to żadnych problemów? Poza tym to się samo włączyło czy co? Bo przecież jeszcze miesiąc temu nie miałem takiego problemu.
 
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 07-03-2018, 22:22   

UPC po prostu włącza ludziom IPv6.
Z IPv4 problemów nie będzie, :arrow: to właśnie IPv6 sprawia problemy.
_________________
 
 
stresS 
easy master


Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 30
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 07-03-2018, 22:26   

Pitrek napisał/a:
UPC po prostu włącza ludziom IPv6.
Z IPv4 problemów nie będzie, :arrow: to właśnie IPv6 sprawia problemy.

Czyli jak mi zmienią na IPv4, to musze zresetować modem i będzie git? Czy myślisz, że to może być przyczyną, że niektróe strony wylogowują mnie po ponownym uruchomieniu komputera?
 
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 07-03-2018, 22:31   

Tak, modem trzeba zresetować.

Co do wylogowania, to jest to możliwe, bo IPv6 w UPC coś kuleje, ale też nie można wykluczyć problemu z konfiguracją przeglądarki.
_________________
 
 
stresS 
easy master


Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 30
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 07-03-2018, 22:39   

Pitrek napisał/a:
też nie można wykluczyć problemu z konfiguracją przeglądarki.

Akurat tutaj jestem pewny, że wszystko jest ok, lokalizacja, zezwolenia, cooki, wszystko sprawdziłem. Poza tym kilka stron mnie nie wylogowuje, za to strony gdzie muszę użyć tokena do zalogowania jak gmail/steam/battlenet robią to notorycznie, co jest uciążliwe.

Cytat:
Zmiana protokołu IPv4 będzie możliwa w czasie kontaktu z naszym Ekspertem.
Dziękujemy za kontakt z UPC.

Na wskazany w zgłoszeniu adres e-mail prześlemy potwierdzenie otrzymania wiadomości i przypisany jej numer w naszym systemie. W przypadku braku wspomnianego potwierdzenia prosimy o sprawdzenie folderu Spam w swojej skrzynce mailowej.

Dołożymy wszelkich starań, aby uzyskali Państwo odpowiedź najkrótszym możliwym terminie.

Pozostaje czekać, dziękuję wszystkim za pomoc, będę informował co się dzieje.
 
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 07-03-2018, 22:42   

stresS napisał/a:
będę informował co się dzieje.
O tak, ważna sprawa: czy winne było IPv6.
_________________
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 08-03-2018, 00:23   

stresS napisał/a:
Czyli jak mi zmienią na IPv4, to musze zresetować modem i będzie git?

Sam to sobie możesz zmienić w Moje UPC.
_________________
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 08-03-2018, 07:39   

Oczywiście masz rację, dlatego :arrow: też już wcześniej padła taka propozycja.
_________________
 
 
stresS 
easy master


Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 30
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 08-03-2018, 16:51   

Właśnie wróciłem z pracy, na mailu przyszło potwierdzenie, że technik zmienił mi to IPv6 i że modem oraz łącze wygląda dobrze, a gdyby problem się znów pojawił, to mam się umówić na bezpłatną wymiane modemu. Teraz tak to wygląda:

będę informował za jakies 2-3dni czy jest lepiej, no chyba że problem wróci dziś, ale mam nadzieję, że nie.

[ Dodano: 09-03-2018, 17:49 ]
Wczoraj było cały dzień dobrze, bez kicków, dziś jak na razie też ok, więc mam nadzieję, że to ipv6 było problemem. Jednak jeśli chodzi o nie zapisywanie zalogowań na stronach czy forach takie jak to, nic się nie zmieniło. O ile hasła są zapisane, to za każdym razem trzeba kliknąć zaloguj. Może ktoś ma pomysł jak to rozwiązać? Problem dotyczy chrome.

stan2.png
Plik ściągnięto 16 raz(y) 35,07 KB

 
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 10-03-2018, 15:19   

stresS napisał/a:
Problem dotyczy chrome
Sprawdzić też na innej przeglądarce, chociażby na wbudowanym Internet Explorerze.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,33 sekundy. Zapytań do SQL: 15
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: