Zrywanie Internetu i problem z logowaniem na stronach |
Autor |
Wiadomość |
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 07-03-2018, 21:42
|
|
|
MrPepka napisał/a: | nie będzie on dostępny z zewnątrz | Być może nie jest to koledze potrzebne, a na razie pozbędzie się ruchu IPv6, zostanie ruch tylko IPv4 co może tym razem wpłynąć na stabilność.
W sumie to i tak trzeba wyłączyć IPv6 z UPC. |
_________________
|
|
|
|
|
stresS
easy master
Dołączył: 23 Sie 2009 Posty: 30 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 07-03-2018, 22:01
|
|
|
O dziwo dziś wieczorem spokojnie, nie było zerwania połączenia. Pytanie co w takim raziem mam zrobić? Ja nic z tego nie rozumiem, macie jakieś teorie co "łopatologicznie" wywałuje ten problem? Nie wiem, może powinienem zadzwonić do UPC i to zgłosić czy mogę sam coś z tym zrobić. Jak widać po moich postach, nie znam się na tym zupełnie. |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 07-03-2018, 22:03
|
|
|
Pozostaje to:
>>>
lub to:
>>>>> |
_________________
|
|
|
|
|
stresS
easy master
Dołączył: 23 Sie 2009 Posty: 30 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 07-03-2018, 22:13
|
|
|
Skorzystałem z tego formularza do upc i po wpisaniu nr klienta wyskoczyło mi takie coś:
W rejonie ulicy (moja ulica) mogą występować utrudnienia w korzystaniu z usług
- TV cyfrowa
. Nasi technicy pracują nad usunięciem usterki. Przepraszamy za niedogodności. Przewidywany czas zakończenia prac to 09.03.2018 15:00.
Tylko czy to może mieć związek z moim problem, bo tv działa raczej poprawnie.
No i wlazłem na tamtą stronkę, takie coś się pokazało:
Dodatkowo zrobiłem weryfikacje przez UPC:
Sygnał oraz urządzenie, za pomocą którego dostarczana jest usługa internetowa do lokalu działają prawidłowo.
Przeprowadź weryfikację działania usługi przy włączonym jednym komputerze oraz po wyłączeniu wszelkich programów zabezpieczających (zapory ogniowe, antywirusy), tak aby mieć pewność, że nic nie blokuje korzystania z sieci internetowej.
W przypadku dalszych niedogodności skontaktuj się z naszym ekspertem działu technicznego.
322w.png
|
|
Plik ściągnięto 56 raz(y) 61,64 KB |
|
Ostatnio zmieniony przez stresS 07-03-2018, 22:17, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 07-03-2018, 22:15
|
|
|
Masz IPv6 i zgłoś aby Ci je wyłączyli.
Zrób to co jest tam napisane:
Żeby skorzystać z tej opcji należy po zalogowaniu się do serwisu Moje UPC wejśc w zakładkę Pomoc, tam wybrać Internet i następnie wybrać na czym polega problem. |
_________________
|
|
|
|
|
stresS
easy master
Dołączył: 23 Sie 2009 Posty: 30 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 07-03-2018, 22:18
|
|
|
Pitrek napisał/a: | Masz IPv6 i zgłoś aby Ci je wyłączyli.
Zrób to co jest tam napisane:
Żeby skorzystać z tej opcji należy po zalogowaniu się do serwisu Moje UPC wejśc w zakładkę Pomoc, tam wybrać Internet i następnie wybrać na czym polega problem. |
No, ale to nie będę miał przez to żadnych problemów? Poza tym to się samo włączyło czy co? Bo przecież jeszcze miesiąc temu nie miałem takiego problemu. |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
|
|
|
|
stresS
easy master
Dołączył: 23 Sie 2009 Posty: 30 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 07-03-2018, 22:26
|
|
|
Czyli jak mi zmienią na IPv4, to musze zresetować modem i będzie git? Czy myślisz, że to może być przyczyną, że niektróe strony wylogowują mnie po ponownym uruchomieniu komputera? |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 07-03-2018, 22:31
|
|
|
Tak, modem trzeba zresetować.
Co do wylogowania, to jest to możliwe, bo IPv6 w UPC coś kuleje, ale też nie można wykluczyć problemu z konfiguracją przeglądarki. |
_________________
|
|
|
|
|
stresS
easy master
Dołączył: 23 Sie 2009 Posty: 30 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 07-03-2018, 22:39
|
|
|
Pitrek napisał/a: | też nie można wykluczyć problemu z konfiguracją przeglądarki. |
Akurat tutaj jestem pewny, że wszystko jest ok, lokalizacja, zezwolenia, cooki, wszystko sprawdziłem. Poza tym kilka stron mnie nie wylogowuje, za to strony gdzie muszę użyć tokena do zalogowania jak gmail/steam/battlenet robią to notorycznie, co jest uciążliwe.
Cytat: | Zmiana protokołu IPv4 będzie możliwa w czasie kontaktu z naszym Ekspertem.
Dziękujemy za kontakt z UPC.
Na wskazany w zgłoszeniu adres e-mail prześlemy potwierdzenie otrzymania wiadomości i przypisany jej numer w naszym systemie. W przypadku braku wspomnianego potwierdzenia prosimy o sprawdzenie folderu Spam w swojej skrzynce mailowej.
Dołożymy wszelkich starań, aby uzyskali Państwo odpowiedź najkrótszym możliwym terminie. |
Pozostaje czekać, dziękuję wszystkim za pomoc, będę informował co się dzieje. |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 07-03-2018, 22:42
|
|
|
stresS napisał/a: | będę informował co się dzieje. | O tak, ważna sprawa: czy winne było IPv6. |
_________________
|
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 08-03-2018, 00:23
|
|
|
stresS napisał/a: | Czyli jak mi zmienią na IPv4, to musze zresetować modem i będzie git? |
Sam to sobie możesz zmienić w Moje UPC. |
_________________
|
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
|
|
|
|
stresS
easy master
Dołączył: 23 Sie 2009 Posty: 30 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 08-03-2018, 16:51
|
|
|
Właśnie wróciłem z pracy, na mailu przyszło potwierdzenie, że technik zmienił mi to IPv6 i że modem oraz łącze wygląda dobrze, a gdyby problem się znów pojawił, to mam się umówić na bezpłatną wymiane modemu. Teraz tak to wygląda:
będę informował za jakies 2-3dni czy jest lepiej, no chyba że problem wróci dziś, ale mam nadzieję, że nie.
[ Dodano: 09-03-2018, 17:49 ]
Wczoraj było cały dzień dobrze, bez kicków, dziś jak na razie też ok, więc mam nadzieję, że to ipv6 było problemem. Jednak jeśli chodzi o nie zapisywanie zalogowań na stronach czy forach takie jak to, nic się nie zmieniło. O ile hasła są zapisane, to za każdym razem trzeba kliknąć zaloguj. Może ktoś ma pomysł jak to rozwiązać? Problem dotyczy chrome.
stan2.png
|
|
Plik ściągnięto 16 raz(y) 35,07 KB |
|
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 10-03-2018, 15:19
|
|
|
stresS napisał/a: | Problem dotyczy chrome | Sprawdzić też na innej przeglądarce, chociażby na wbudowanym Internet Explorerze. |
_________________
|
|
|
|
|
|