Problem z internetem 250 Mb |
Autor |
Wiadomość |
sent1nel
easy master
Dołączył: 02 Mar 2016 Posty: 30
|
Wysłany: 07-03-2018, 17:11 Re: Około 10 minut
|
|
|
MariuszHL napisał/a: | na uruchomienie? Nie dla Mnie to R.I.P. firmy ,która szybkością uruchamiania urządzenia wróciła do czasów gdy jeszcze były dostępne HDD 3200obrotów/min.
Przy takich problemach każda konkurencja jest na wagę złota. |
Teraz robiłem restart i od wyłączenia do pełnego włączenia minęło 05:23.
Nie jest to może 10 minut ale czas i tak nie powala. |
|
|
|
|
brtk
chello master
Pomógł: 26 razy Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 1621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-03-2018, 17:30
|
|
|
Bo Compal ogólnie jakoś dwa razy się uruchamia, jest moment, że diody świeca, a później gasną i znowu się zapalają. |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 07-03-2018, 19:46
|
|
|
Uruchamia się, sprawdza nowego softa i pobiera configa z CMTSa - dlatego to tyle trwa.
MariuszHL napisał/a: | na uruchomienie? Nie dla Mnie to R.I.P. firmy ,która szybkością uruchamiania urządzenia wróciła do czasów gdy jeszcze były dostępne HDD 3200obrotów/min.
Przy takich problemach każda konkurencja jest na wagę złota. |
W imieniu klientów firmy UPC jestem Tobie wdzięczny, że nie jesteś jednym z nas.
Marudzisz - wypad na media2 albo inne forum.
Tu już nikt Twoich bredni nie chce czytać |
_________________
|
|
|
|
|
sent1nel
easy master
Dołączył: 02 Mar 2016 Posty: 30
|
Wysłany: 22-03-2018, 14:22
|
|
|
Kolejny raz zostałem "olany" przez UPC. Okazuje się, ze firma która obsługuje mój rejon nie wysłała nawet maila (zarzekali się że mail został wysłany) z prośbą o przeciągnięcie kabla inną drogą niż zewnętrzna elewacja bloku.
Po kontakcie z UPC nikt nie jest mi w stanie powiedzieć kiedy technik (firma ArtTel?) łaskawie wyśle maila którego wysłała rzekomo 3 miesiące temu.
Pozostaje mi czekać bo UPC nie jest w stanie nawet uzyskać informacji od firmy zewnętrznej kiedy temat zostanie ruszony.
Pan na infolinii nie może mi powiedzieć czy jest w ogóle szansa, ze ktoś podejmie próbę kontaktu ze mną w sprawie rozwiązania problemu. PORAŻKA |
|
|
|
|
Astral699
ultra master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Mar 2007 Posty: 1247 Skąd: Z Miasta
|
Wysłany: 20-04-2018, 14:06
|
|
|
O co kaman?
Jakas awaria w wawie na bemowie?
Kilka mbps w pakieci 250/20 |
|
|
|
|
sent1nel
easy master
Dołączył: 02 Mar 2016 Posty: 30
|
Wysłany: 01-05-2018, 18:58
|
|
|
UPC jednak nie poradziło sobie z moim internetem i zamiast wyjść na przeciw co zrobiło? Wymówiło mi umowę argumentując to tym, że z powodów technicznych nie są w stanie dalej świadczyć usług telekomunikacyjnych
Jakoś nie będę płakał po tej fatalnej firmie tym bardziej, że w bloku mam lepszych operatorów ze światłowodami.
Najlepsze jest to, że ja dostałem wypowiedzenie umowy bo domagałem się poprawy jakości usług. Sąsiedzi siedzą cicho to są fajnymi klientami tej a`la firmy profesjonalnej. Kilka reklamacji i już człowiek staje się zły. Mając UPC należy siedzieć cicho i dziękować bogu za to, że korzysta się z ich "usług" wątpliwej jakości. Wolę dopłacić i mieć internet za jaki płacę a nie przy łączu 250 Mb na każdym speedteście po 20-40 Mb. |
|
|
|
|
|