Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6
Autor Wiadomość
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 18-02-2018, 08:54   

Hmmm, moim skromnym, subiektywnym zdaniem bez odczekania okresu karencji nie będzie się nowym klientem.

VII. Dla kogo
1. Promocja jest przeznaczona dla wszystkich pełnoletnich osób fizycznych, które („Uczestnicy Promocji”):
a. w okresie 1 (słownie: jednego) miesiąca przed Przystąpieniem do Promocji nie były Abonentami Organizatora Promocji w zakresie jakiejkolwiek z Usług,
3. Usługi objęte niniejszą Promocji mogą być świadczone wyłącznie w lokalach, w których w okresie 30 (słownie: trzydziestu) dni Przystąpieniem Uczestnika do Promocji nie było świadczonej Usługi Internetowej lub Telewizyjnej Organizatora Promocji.
_________________
 
 
matifcb 
ultra master

Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 731
Wysłany: 18-02-2018, 12:22   

ile kosztuje teraz canal+ ? jestem na bezsterminowej umowie w upc z netem i tv select.
 
  Select HD
 
Fornacis 
ultra master


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 822
Skąd: Szczecin
Wysłany: 18-02-2018, 13:14   

Który? Może kosztować np. 39.90PLN.
_________________
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 18-02-2018, 15:20   

matifcb napisał/a:
ile kosztuje teraz canal+ ?
Tam są :arrow: regulaminy na Canal+, tak dla nowych jak i obecnych posiadaczy.
_________________
 
 
matifcb 
ultra master

Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 731
Wysłany: 18-02-2018, 19:52   

chodzi mi o LM i mecze pilki
 
  Select HD
 
Kamilione 
Klikacz

Dołączył: 18 Lut 2018
Posty: 2
Wysłany: 18-02-2018, 20:13   

KOCUREK1970 napisał/a:
Kamilione,
Złóż wypowiedzenie i już jesteś nowym klientem.


Dokładnie jak kolega po Tobie napisał, żeby uznali mnie za nowego klienta w ciągu ostatnich 30 dni nie mogę mieć usług UPC. Także to odpada.

Chyba, że wypowiedzenie i próba ugrania czegoś z Biurem Utrzymania Klienta.
Myślicie, że jest jakaś szansa, że dadzą mi 500mbit bez umowy?

Wg ich zasad jak jesteś na bezterminowej to tylko na terminową możesz zmienić, nie ważne że chcę więcej im płacić...
 
 
Blacha
[Usunięty]

Wysłany: 19-02-2018, 00:26   

Doradzcie mi.
W okolicy pojawiło sie swiatełko pomarańczowych. widzialem jakość IPTV u znajomych i jest super jakość.Zastanawiam sie czy zrezygnować z UPC na rzecz takiej jaości.
Czy w UPC jest coś co oprócz ceny może konkurować z Orange IPTV?
 
 
wid3l3c 
easy master

Dołączył: 15 Lis 2016
Posty: 27
Wysłany: 19-02-2018, 02:44   

Kamilione napisał/a:
KOCUREK1970 napisał/a:
Kamilione,
Złóż wypowiedzenie i już jesteś nowym klientem.


Dokładnie jak kolega po Tobie napisał, żeby uznali mnie za nowego klienta w ciągu ostatnich 30 dni nie mogę mieć usług UPC. Także to odpada.


Skoro się przeprowadzasz.... Karencja na lokal odpada.
Więc pozostaje: żona, mama, tata, babcia, dziadek, wujek, ciocia... sąsiad - oni będą nowymi klientami.
Ma znaczenie na kogo jest umowa?

Nawet przy przeprowadzce możesz wziąć umowę ze sobą :)
 
 
snow.leopard 
easy master

Dołączył: 31 Paź 2017
Posty: 27
Wysłany: 19-02-2018, 10:26   

Pitrek napisał/a:
Hmmm, moim skromnym, subiektywnym zdaniem bez odczekania okresu karencji nie będzie się nowym klientem.


Z doświadczenia wiem że UPC i tak traktuje te regulaminy po swojemu. Ostatnio negocjowałem warunki w lokalu u teściowej. Nie chciała rezygnować z telefonu ale rachunek miał być niższy, po krótszej chwili rozmowy dali tzw. telefon na start. W warunkach umowy był właśnie ten zapis, że nie można być klientem bla bla bla a i tak dali bez problemu, także wiecie ;)
 
 
aliprzyb 
Klikacz

Dołączył: 19 Lut 2018
Posty: 1
Wysłany: 19-02-2018, 18:30   

Cześć wszystkim. Mój pakiet to telewizja max, HBO, canal+, internet 60mbps i telefon max. Skończyła mi się umowa i płacę 196 zł. Dzwonił dzisiaj do mnie konsultant i przedstawił taką samą ofertę z internetem 120mbps, eleven i wymianą sprzętu na horizon za 208 zł. Mieszkam w Warszawie i jestem wieloletnim klientem UPC. Czy mogą jeszcze zejść z ceny takiego pakietu?
 
 
juventino 
light master

Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 85
Skąd: Kraków
Wysłany: 19-02-2018, 19:50   

Witam serdecznie :)

Z UPC jestem prawie 6 lat. Właśnie skończyła mi się roczna umowa - internet 120 Mb/s za 49 zł, modem Compal - i złożyłem wypowiedzenie. Czekam na telefon z DUK.
Chciałbym pozostać przy tej samej prędkości internetu i dołożyć TV Select z pakietem Eleven.
Na co mogę liczyć? Nie mogę połapać się w tych regulaminach. Wiem, że niedawno była atrakcyjna oferta, bodajże za 70 zł na 2 lata. Tylko mnie bardziej interesowałaby umowa max. na 1 rok. Czy jest szansa coś ciekawego wynegocjować?
Będę bardzo wdzięczny za pomoc :)
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 19-02-2018, 20:22   

Cytat:
jestem wieloletnim klientem UPC.

Cytat:
Z UPC jestem prawie 6 lat

To nie ma żadnego znaczenia
UPC to nie państwowy zakład pracy w którym liczy się wysługa lat
 
 
nordof 
plus master

Dołączył: 27 Lut 2016
Posty: 316
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 19-02-2018, 21:00   

aliprzyb napisał/a:
Cześć wszystkim. Mój pakiet to telewizja max, HBO, canal+, internet 60mbps i telefon max. Skończyła mi się umowa i płacę 196 zł. Dzwonił dzisiaj do mnie konsultant i przedstawił taką samą ofertę z internetem 120mbps, eleven i wymianą sprzętu na horizon za 208 zł. Mieszkam w Warszawie i jestem wieloletnim klientem UPC. Czy mogą jeszcze zejść z ceny takiego pakietu?
_________________
  nordof
 
juventino 
light master

Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 85
Skąd: Kraków
Wysłany: 19-02-2018, 22:23   

GDA napisał/a:
Cytat:
jestem wieloletnim klientem UPC.

Cytat:
Z UPC jestem prawie 6 lat

To nie ma żadnego znaczenia
UPC to nie państwowy zakład pracy w którym liczy się wysługa lat


No to żeś pomógł :)
Wiem, że UPC traktuje lepiej nowych klientów, niż tych wieloletnich, więc staż nie ma większego znaczenia. W ubiegłym roku mieli atrakcyjną ofertę dla nowych, z której ja nie mogłem skorzystać i przez to miałem zamiar odejść.
Uważam, że przedłużając umowę powinno to mieć jakieś znaczenie, dlatego podczas negocjacji dość agresywnie zaznaczam swoje niezadowolenie z tego faktu i poprzednim razem udało się osiągnąć coś więcej niż proponowali za drugim, czy trzecim telefonem z DUK.
Jeszcze raz ponawiam pytanie: Jaką cenę mogę wynegocjować za 120 Mb/s +TV Select + Eleven na 2 lata i na 1 rok?
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 20-02-2018, 07:00   

Zadzwoń do UPC i negocjuj
Mi się udaje pomimo 24 miesięcznego zobowiązania praktycznie co rok negocjować umowę na nowych warunkach
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,7 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: