Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z opóźnieniami w modemach na chipsetach Puma6.
Autor Wiadomość
kranu 
easy master

Dołączył: 16 Mar 2016
Posty: 38
Wysłany: 12-02-2018, 16:56   

Czy ten problem wpływa na pobieranie plików torrent?
Bo akurat w tej technologii jest nawiązywanych wiele połączeń jednocześnie.
 
 
MrPepka 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 24 Lip 2016
Posty: 2592
Skąd: Kowale (k.Gdańska)
Wysłany: 12-02-2018, 17:02   

Jak się pobiera zbyt wiele torrentów przez wifi Compala to ponoć jego wifi się zatyka, ale nie ma to związku z DDoSem tylko z jakimś błędem w sofcie Compala.
_________________
 
 
kranu 
easy master

Dołączył: 16 Mar 2016
Posty: 38
Wysłany: 12-02-2018, 17:06   

Świetnie.. przecież skoro to błąd softwarowy to chyba już dawno powinien zostać rozwiązany.
 
 
ogromny 
classic master

Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 221
Wysłany: 12-02-2018, 19:54   

aster napisał/a:
Jaki w ogóle jest plan działania z Compalami? Czy oni uporczywie szukają rozwiązanie softwareowe dla problemu z hardwarem? :)

Czy ten model jest już "spalony" i jedynym wyjściem - nawet jak się to odwlecze - to nowy sprzęt?

Na razie to mydlą wszystkim oczy, że coś próbują naprawić. Nawet jak kiedyś będą nowe modemoroutery to sami z siebie ich nam nie wymienią na to nie ma co liczyć.
 
 
brtk 
classic master

Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 250
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-02-2018, 22:28   

Myślę, że testerom bez najmniejszych problemów wymienią i osobom, co będą się upominać o niego zważywszy na bugi Compala, a ponad 90% klientów dalej będzie w nieświadomości go używać.
_________________
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 64 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5286
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 12-02-2018, 23:11   

aster napisał/a:
Jaki w ogóle jest plan działania z Compalami?

Pracują nad tym dalej - i nie ma co się dziwić, 99% klientów nie ma o tym pojęcia i NIE doświadcza problemów z tym związanych.
aster napisał/a:
Czy oni uporczywie szukają rozwiązanie softwareowe dla problemu z hardwarem?

Jeśli CAŁE UPC kupiło tego Compala na kontenery (niższa cena przy takiej ilości) to nie ma co się dziwić, że próbują go jeszcze wskrzesić i oferować nadal tym 99%.
kranu napisał/a:
Świetnie.. przecież skoro to błąd softwarowy to chyba już dawno powinien zostać rozwiązany.

Problem softwerowy, ale wynikający z wady konstrukcyjnej chipu.
Przedstawię Koledze drogę działania jaka MUSI zostać przebyta:
- UPC (zgłasza problem)
- Intel (pisze scrypty i biblioteki dla chipsetu),
- Compal (compiluje softa),
- UPC (odbiera softa i testuje u siebie),
- testerzy (otrzymują testowego softa i testują to w warunkach polowych - w laboratorium zawsze wszystko jest idealnie...),
- klienci (w końcu otrzymują sprawny soft).
Wyszło mi, że na takie działanie (od zgłoszenia problemu przez UPC do otrzymania softa przez klienta końcowego) potrzeba około 1-1,5 miesiąca.
https://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?p=197058#197058
brtk napisał/a:
Myślę, że testerom bez najmniejszych problemów wymienią i osobom, co będą się upominać o niego zważywszy na bugi Compala, a ponad 90% klientów dalej będzie w nieświadomości go używać.

Dokładnie.
Ale cierpliwości.

EDYCJA z dnia 13.02.2018r
Oficjalne info od GMateusza z oficjalnego forum UPC:

"Z najnowszych informacji, które pragę Wam przekazać to:

•oprogramowanie testowe w wersji 24-5 zakończyło fazę testową, wrzucamy je dla wszystkich użytkowników
•aktualizacja na początku obejmie 50 tysięcy modemów
•będzie realizowana automatycznie przez okres następnych 2 tygodni

Na razie to tyle."
_________________
 
 
Atlas334 
classic master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Maj 2016
Posty: 243
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 14-02-2018, 17:12   

To co?
Gdzie się zgłosić po nową wersję softa?
 
 
MrPepka 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 24 Lip 2016
Posty: 2592
Skąd: Kowale (k.Gdańska)
Wysłany: 14-02-2018, 17:17   

Jest ona rozsyłana więc za kilka dni pewnie ją dostaniesz.
_________________
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 64 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5286
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 14-02-2018, 22:23   

Atlas334 napisał/a:
To co?
Gdzie się zgłosić po nową wersję softa?

Nie musisz się nigdzie "zgłaszać" - kiedy przyjdzie pora na aktualizację u Ciebie, Compal ją pobierze sam automatycznie i sam zainstaluje.
Będzie to trwało nie dłużej niż 30 minut - w tym czasie nie należy wyłączać Compala z prądu (wiadomo, netu wtedy nie będzie przez te 30 minut - potem wszystko samo wróci do działania).
Czasami może być konieczność po takim updacie RESETU Compala przyciskiem na obudowie i ustawienia go ponownie (ale nie jest to regułą).
Reset 30 s i puszczasz przycisk RESET.
_________________
 
 
kranu 
easy master

Dołączył: 16 Mar 2016
Posty: 38
Wysłany: 14-02-2018, 22:32   

To Compal sam się aktualizuje kiedy chce czy wykrywa bezczynność?
Bo nie wyobrażam sobie, że oglądam film na Netflix i Connect Box mi w trakcie funduje pół godziny przerwy.. gorzej jak reklamy na Polsacie..
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 64 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5286
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 14-02-2018, 22:47   

kranu,
Niestety nie masz na to wpływu kiedy to się stanie - dostanie softa i tyle, nie ma tu znaczenia bezczynność modemoroutera czy pełne jego obciążenie.
_________________
 
 
januszmk 
plus master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Cze 2016
Posty: 423
Wysłany: 15-02-2018, 03:34   

aktualizacja modemu trwa kilka minut, nie pol godziny.
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 64 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5286
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 15-02-2018, 06:37   

januszmk,
Kolega ze zrozumieniem przeczytał mój post? - napisałem wyraźnie NIE DŁUŻEJ, a nie, że 30 minut.
U mnie ostatnio trwało to około 15 minut.
_________________
 
 
Domin4 
easy master

Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 20
Skąd: SKMK
Wysłany: 19-02-2018, 16:51   

Czyli wszystkie błędy już poprawili i jest cacy ? :D
 
 
MrPepka 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 24 Lip 2016
Posty: 2592
Skąd: Kowale (k.Gdańska)
Wysłany: 19-02-2018, 16:54   

Domin4 napisał/a:
Czyli wszystkie błędy już poprawili i jest cacy ?

NIE
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: