Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pogaduchy o ofercie (promocjach) w UPC - część 6
Autor Wiadomość
jmk 
Klikacz

Dołączył: 07 Lut 2018
Posty: 5
Wysłany: 13-02-2018, 19:02   

Ja złożyłem w środę i jeszcze nikt nie dzwonił :-k
 
 
taggan 
classic master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 157
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-02-2018, 19:15   

Wypowiedzenie można wysłać, zanieść, nabazgrać, wydrukować. Byleby jasno określało kto, co i w jakim terminie wypowiada.
Okres wypowiedzenia to minimum miesiąc (a dokładnie - na koniec następnego okresu rozliczeniowego). Utrzymanie klienta dzwoni najczęściej na ok. 2 tygodnie przed końcem umowy.
_________________
 
 
Kriso 
classic master


Dołączył: 26 Lip 2013
Posty: 258
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-02-2018, 21:36   

chcę wypowiedzieć sam pakiet canal Plus select czy muszę wysłać pocztą lub zanieść do salonu wypowiedzenie czy można to zrobić elektronicznie?
_________________
 
 
Nope 
light master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lut 2016
Posty: 85
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 13-02-2018, 22:09   

taggan napisał/a:
Wypowiedzenie można wysłać, zanieść, nabazgrać, wydrukować. Byleby jasno określało kto, co i w jakim terminie wypowiada.
Okres wypowiedzenia to minimum miesiąc (a dokładnie - na koniec następnego okresu rozliczeniowego). Utrzymanie klienta dzwoni najczęściej na ok. 2 tygodnie przed końcem umowy.


Ciekawe czy przez Fejsa by przyjęli.. :lol: Czy okres wypowiedzenia się zmienia jeśli umowa przejdzie na czas nieokreślony? Bo ja moją chyba wpuszczę i poczekam na lepsze promocje, kończy się 28 lutego to jak wypowiem np. w 20 lipca to dalej z miesięcznym okresem i odcięcie będzie z końcem sierpnia?
 
 
ogromny 
classic master

Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 206
Wysłany: 14-02-2018, 03:35   

Nope tak zawsze jest z miesięcznym wpowiedzeniem, czy terminowa czy bez terminu
_________________
 
 
mAg_Shado0w 
Klikacz

Dołączył: 14 Lut 2018
Posty: 5
Skąd: Leszno
Wysłany: 14-02-2018, 14:48   

Powitać wszystkich,
od paru miesięcy śledzę każdy wpis w tym temacie, więc dzięki za wszelkie wskazówki, które ściągnąłem od Waszych podpowiedzi dla innych. Dla potomnych zostawię wpis z mojej przygody przedłużenia umowy w UPC.

1. Do dnia 1.03.2018 miałem ważne zobowiązanie na usługi Horizon MAX PVR(75 zł) + Multiroom Mediabox PVR(10 zł) + Fiber 120 Mb/s(25 zł) + obowiązkowy My Prime(10 zł).
2. Mnie interesowały te same usługi, z tym że chciałem:
- zamienić My Prime na Pakiet Mega Sport,
- zamienić dekoder Mediabox na kartę CI,
- zejść na pakiet Select dla przyszłego Upgrade Max.
3. Przed rezygnacją dostałem ofertę na przedłużenie umowy na takich samych warunkach jakie miałem dotychczas za 114 zł - odrzuciłem ją.
4. Przez platformę Envelo wysłałem rezygnację ze wszystkich usług i list doszedł 3.02.2018.
5. Dnia 8.02.2018 miałem telefon od nieświadomego(chyba) o mojej rezygnacji konsula UPC z numeru 813 813 813 i zaproponowano mi po bólach za 109 zł(THH XIV) to co chcę, ale z pakietem Max. Kiedy zapytałem o ofertę z Select dostałem jedynie opcję 105 zł(THH VIII). Podałem argumenty, że w ofertach na Moje UPC i w mojej obecnej umowie różnica między Select a Max to zawsze 20 zł więc dlaczego tutaj obniżka jest tylko 4 zł. Krótko mi odpowiedział że: "Panie, dla Pana mam jedynie takie oferty! Słucham Pana decyzji."
Uświadomiłem go, że w takim razie ja podtrzymam swoje wypowiedzenie i dziękuję za ofertę. Zapytałem o zwrot sprzętu i datę odłączenia usług oraz czy rezygnacja przez Envelo została zaakceptowana - potwierdził.
6. Wczoraj, czyli 13.02.2018 zadzwoniła przemiła Pani z tekstem: "Dzwonię w sprawie nadesłanej rezygnacji. Prosto z mostu, jest Pan zainteresowany przedłużeniem oferty u nas? Mam dla Pana propozycję, dzwonię z DUK" ( :?: numer 813 813 813 :?: ). Na to ja: "Zawsze warto rozmawiać". Pani proponowała kilka ofert, gdzie bez mojego ALE sama się poprawiała i schodziła na coraz to korzystniejsze oferty - zaznaczam, bez żadnych moich narzekań. :) .
W końcu doszła do oferty THH XIV zachowując wszystkie moje "zachciane" usługi. Pochwaliła się, że daje mi ofertę, o której nawet nie wiem że istnieje :D . Stanęło na kwocie 88,90 zł (gdzie zrobię sobie Upgrade Max, więc ostatecznie będzie 101,90 zł). Prosiłem jeszcze o Mega Sport za 5 zł powołując się na taką opcję m.in. w oferowaną mi wcześniej THH VIII, ale powiedziała że w tej ofercie od 1.02.2018 już tego nie ma i że jak dostanę na potwierdzeniu regulamin to się o tym przekonam. Nie dyskutowałem, bo miała 100% racji. Chciała jeszcze dać 49,90 za montera, ale powołałem się na oferowaną mi któregoś razu samodzielną aktywację za 29,90. Od razu mi to odradziła przez niby trudną konfigurację karty CI, ale poszperała coś i za zgodą kierownika w kwocie 29,89 załatwiła mi technika i montaż 17.02.2018.
7. Nie wiem czy dobrze zrobiłem ale zaproponowała mi Compala. Zapytałem, czy jak coś będzie z nim nie tak to czy mogę po prostu go odłączyć i korzystać z neta przez Horizon tak jak dotychczas - nie potrafiła odpowiedzieć i polecała w takim przypadku kontaktować się z działem technicznym. Może macie taką wiedzę?

Tyle mojej rozprawki, może komuś to pomoże, szkoda jedynie tego Pakietu Mega Sport za 9,90 i że umowa nie kończyła mi się miesiąc wcześniej ;)
Pozdrawiam 8)
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 210 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 14-02-2018, 15:14   

mAg_Shado0w napisał/a:
Nie wiem czy dobrze zrobiłem ale zaproponowała mi Compala. Zapytałem, czy jak coś będzie z nim nie tak to czy mogę po prostu go odłączyć i korzystać z neta przez Horizon tak jak dotychczas
Sam :arrow: tego nie zrobisz, będziesz musiał się skontaktować z UPC, muszą Ci uaktywnić usługę internetową na Horizonie i będziesz musiał zwrócić Compala.

Mało kto używa internetu z Horizona. Mając Compala będziesz mógł zrobić z Horizona :arrow: dodatkowy Access Pont (APek) łącząc jego LAN z LANem Compala. Jak by co to póki nie wyłączysz Wi-Fi na Horizonie, to on :arrow: cały czas sieje.
_________________
 
 
mAg_Shado0w 
Klikacz

Dołączył: 14 Lut 2018
Posty: 5
Skąd: Leszno
Wysłany: 14-02-2018, 15:20   

Pitrek napisał/a:
Sam tego nie zrobisz, będziesz musiał się skontaktować z UPC, muszą Ci uaktywnić usługę internetową na Horizonie i będziesz musiał zwrócić Compala.

Mało kto używa internetu z Horizona. Mając Compala będziesz mógł zrobić z Horizona dodatkowy Access Pont (APek) łącząc jego LAN z LANem Compala. Jak by co to póki nie wyłączysz Wi-Fi na Horizonie, to on cały czas sieje.

Tak jestem świadomy, że Wi-Fi na Horizon będzie do wyłączenia, chyba że zrobię AP. O powrót do Horizona pytam dlatego, że na forum panują opinie o problemie z pingiem. Ale to już w razie czego będę poruszał w odpowiednim temacie. Dzięki :)
 
 
Fornacis 
ultra master


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 732
Skąd: Szczecin
Wysłany: 14-02-2018, 17:08   

O mnie chyba zapomnieli, papiery poszły, potwierdzili mailem ze 2,5tyg temu i cisza.
Płakał nie będę, ostatecznie wycofam papiera i zostanę z wszystkim, poza C+, na bezterminówce.
_________________
 
 
mAg_Shado0w 
Klikacz

Dołączył: 14 Lut 2018
Posty: 5
Skąd: Leszno
Wysłany: 14-02-2018, 17:15   

mAg_Shado0w napisał/a:
zadzwoniła przemiła Pani z [...] DUK" (numer 813 813 813)

Pitrek
Chyba już rzeczywiście likwidują bezpośrednie numery DUK.
 
 
GDA 
chello guru


Pomógł: 29 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 4508
Skąd: 3CiTy
Wysłany: 14-02-2018, 17:38   

Docelowo wszystkie inne numery kontaktowe do UPC Polska zostaną wyłączone a jedynym numerem do kontaktu zarówno dla klientów indywidualnych jak i biznesowych niezależnie od powodu kontaktu pozostanie numer 813 813 813.
_________________
 
 
slamer82 
light master

Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 68
Wysłany: 14-02-2018, 17:41   

Fornacis napisał/a:
O mnie chyba zapomnieli, papiery poszły, potwierdzili mailem ze 2,5tyg temu i cisza.

Do mnie zadzwonili dokładnie miesiąc po złożeniu wypowiedzenia.Warto cierpliwie czekać do końca.Ktoś wyżej napisał, że dostał telefon na 2 dni przed terminem odłączenia usług.Dlatego warto czekać do samego końca.
 
 
Fornacis 
ultra master


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 732
Skąd: Szczecin
Wysłany: 14-02-2018, 19:05   

Czekam spokojnie, w sumie nic lepszego mi nie zaproponują, nawet jak po zakończeniu umowy doliczą 5PLN będę płacił mniej jak aktualne promocje.
C+ odprawię, a na HBO coś nowego wyszarpię.
Może jednak mają jakieś ukryte promocje z pod stołu :D
_________________
 
 
taggan 
classic master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 157
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-02-2018, 22:29   

Zwróciliście może uwagę, że UPC zaczęło na swoich stronach nazywać internet "światłowodowym", co jest zwykłą manipulacją i kłamstwem?

https://www.upc.pl/internet/kup-internet/
_________________
 
 
MrPepka 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 24 Lip 2016
Posty: 2442
Skąd: Kowale (k.Gdańska)
Wysłany: 14-02-2018, 22:48   

Wyjaśniają tam, że chodzi o internet FTTB (światłowód dochodzi do budynku, a potem do mieszkania wchodzi Ci koncentryk).
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,31 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: