|
|
Zmiana usług bez zmiany sprzętu, a opłata aktywacyjna |
Autor |
Wiadomość |
phantom321
Klikacz
Dołączył: 19 Kwi 2013 Posty: 12
|
Wysłany: 31-01-2018, 15:45 Zmiana usług bez zmiany sprzętu, a opłata aktywacyjna
|
|
|
Witam, w panelu UPC mam możliwość wybrania nowej oferty. Obecnie mam Horizon MAX z nagrywarką, internet 250 i telefon bez limit (którego i tak nie używam.. ale podobno w pakiecie 3 usług wychodziło taniej). Za to wszystko placę 159zł.
Nowa oferta, która jest dostępna w panelu to praktycznie to samo, z wyższą prędkością internetu - 500Mbit w cenie 165zł, więc cena nieznacznie wyższa.
Co do sprzętu posiadam dekoder Horizon oraz Compala, który wspomniane 500 Mbit obsłuży, tak więc czy jest możliwość podwyższenia pakietu bez konieczności płacenia kolejnej opłaty aktywacyjnej? Chyba do zmiany prędkości internetu nie jest potrzebna wizyta technika UPC? |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 31-01-2018, 16:41 Re: Zmiana usług bez zmiany sprzętu, a opłata aktywacyjna
|
|
|
Tam powinny być regulaminy tych promocji, które masz w "Moje UPC". Wygląda to jak 'Twój Happy Home 500 VI (2017-1)', (=115+45,02+10+5-10,02) 165 zł.
Najwyższe promocje są uznaniowe, dawane najczęściej po wypowiedzeniu i trzeba je sobie wynegocjować.
Według najwyższej promocji 'Twój Happy Home 500 XI (2018-1)', za te trzy usługi wychodzi (=115+24,02+10-10,02) 139 zł.
Według powyższej promocji dwie usługi są tańsze, za (=115+24,02-10,02) 129 zł.
Proszę nie mylić opłaty instalacyjnej i aktywacyjnej. W tej promocji INSTALACJA USŁUGI to 49,90 zł. AKTYWACJA (opłata za uruchomienie usługi bez konieczności Instalacji Zakończenia Sieci) to 29,90 zł. Wizyta technika nie jest potrzebna, nie poniesiesz opłaty za instalację tylko za aktywację.
Oczywiście można próbować negocjować zniesienie tych opłat z "Bezkosztowej Instalacji" tyle, że ostatnio UPC nie chce tego dawać lub po zapłaceniu pisać reklamację. |
_________________
|
|
|
|
|
phantom321
Klikacz
Dołączył: 19 Kwi 2013 Posty: 12
|
Wysłany: 31-01-2018, 22:24
|
|
|
Właśnie umowa kończy się dopiero za 13 miesięcy... W sumie chyba aż tak mi nie zależy na zwiększeniu prędkości sieci, więc możliwe, że jeszcze poczekam, albo podjadę do salonu UPC porozmawiać o ofercie.
Dzięki za informacje, na pewno przydadzą się podczas negocjacji umowy |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 31-01-2018, 23:38
|
|
|
phantom321 napisał/a: | albo podjadę do salonu UPC porozmawiać o ofercie. |
A co ONI tam mają do tej oferty? |
_________________
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. | Strona wygenerowana w 0,32 sekundy. Zapytań do SQL: 13 | |
|
|
Grupa
Aktualności:
|
|