Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Compal CH7465LG
Autor Wiadomość
Irtub 
Klikacz

Dołączył: 23 Sty 2018
Posty: 2
Wysłany: 23-01-2018, 21:18   

Cześć wszystkim

Mam takie pytanie i mam nadzieję że ktoś będzie mi w stanie prawidłowo odpisać.
Mam w mieszkaniu które wynajmuję z kilkoma innymi osobami (studenci etc) właśnie ten router
Wnioskuję tak gdyż na moim widzę następujący P/N: CH7465LG-LC ( a wpisując to w google trafiłem tutaj, zdjęcia również się zgadzają)

No więc pytanie/prośba - jest ktoś w stanie podpowiedzieć czy jest taka możliwość a jeśli tak to jak, z poziomu administratora ustawić sprawiedliwe dzielenie łącza między użytkowników?
QoS, coś takiego? Na początku tego wątku widziałem że ludzie odnosili się do tego routera raczej pozytywnie więc zakładam że jest taka opcja.

Wybaczcie proszę jeśli powtarzam pytanie, jestem kompletnie nowy na forum a opcja szukam nie pomogła.
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2018, 21:49   

Oczywiście, że takiej opcji nie ma. Pozostaje Ci zakupienie routera z taką opcją.
 
 
Irtub 
Klikacz

Dołączył: 23 Sty 2018
Posty: 2
Wysłany: 23-01-2018, 23:02   

Wyczytałem w jakimś wątku że w obecnych czasach jest to rzekomo rozwiązanie niemal standardowe.
No nic , dzięki wielkie za pomoc
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2018, 23:14   

Nie dotyczy sprzętu operatora.
 
 
raf90now 
Klikacz

Dołączył: 25 Sty 2018
Posty: 2
Wysłany: 25-01-2018, 10:44   

Witam wszystkich serdecznie.

Czy jest mozliwosc ustawienia DynDNS na tym routerze? Bo widze ze w opcjach tego nie ma, doradca UPC tez mi to powiedzial, jest mozliwosc to jakos obejsc?
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 25-01-2018, 10:47   

Nie.

Można :arrow: zastosować protezę.
_________________
 
 
raf90now 
Klikacz

Dołączył: 25 Sty 2018
Posty: 2
Wysłany: 25-01-2018, 10:52   

A to instalujac klienta no ip moze to dzialac bez ustawiania tego w ustawieniach routera?
Poniewaz widzialem poradnik jak to ustawic to wlasnie wszedzie bylo o tym zeby ustawic DynDNS w routerze.

Bylbym bardzo wdzieczny za jakis poradnik


W instrukcji NO IP jest (czy to wystarczy?) :

Cytat:
Step 6: Configure Your Router

If you use a router to connect to the Internet and/or have a firewall in place on your computer, you will need to make sure that it is configured. This will direct the appropriate traffic from the Internet into the destination machine on your network. This is done using a router function called Port Forwarding. Common ports to forward are port 80 for a web server, port 21 for FTP and port 25 for SMTP email. Only forward the ports that you absolutely need to use.
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 25-01-2018, 11:19   

Nie chodziło mi o konfigurację NO-IP na routerze, tylko o instalację klienta (programu) :arrow: NO-IP na komputerze, dlatego nazwałem to protezą.
:arrow: Link do programu.

Wadą programu jest co 30-dniowe potwierdzenie:
A Free account requires you to confirm your hostname every 30 days.
_________________
 
 
Andre_NH 
classic master


Dołączył: 21 Gru 2013
Posty: 225
Skąd: Kraków
Wysłany: 27-01-2018, 14:50   

Wymienili mi na Technicolor, zobaczymy czy problem ustąpi po paru dniach
_________________
 
 
Esko 
light master

Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 100
Skąd: Kraków
Wysłany: 28-01-2018, 21:52   

W jaki sposób przekierować porty na Compalu? Przycisk nowa reguła mam nieaktywny (szary) zamiast niebieski.

HW 4.01
FW CH7465LG-NCIP-4.50.18.23-4-GA-NOSH
WAN IPv4
CFG fiberpower250-sip.cfg
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 28-01-2018, 21:53   

Próbowałeś zwykłego restartu Compala?
 
 
Esko 
light master

Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 100
Skąd: Kraków
Wysłany: 28-01-2018, 21:58   

Tak, to samo jest na CHrome jak i na IE. Przycisk nowa regula mam aktywny (niebieski) na innych opcjach, np. na wyzwalaniu portów.
 
 
aster 
classic master


Dołączył: 03 Maj 2016
Posty: 226
Wysłany: 30-01-2018, 10:45   

Evald napisał/a:
Dzieki. Rzeczywiscie dzialalo i po moim telefonie w zeszlym tygodniu przelaczyli mi na IPv4.


Czyli jedyna metoda na funkcję "bridge" to przełączenie z ich strony na IPv4?
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 30-01-2018, 11:40   

aster napisał/a:
Czyli jedyna metoda na funkcję "bridge" to przełączenie z ich strony na IPv4?
Tak.
:arrow: >>>>>
_________________
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 30-01-2018, 13:01   

Andre_NH napisał/a:
Wymienili mi na Technicolor, zobaczymy czy problem ustąpi po paru dniach

I pomogło?
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: