Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6 |
Autor |
Wiadomość |
u563975
Klikacz
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Sty 2018 Posty: 18
|
Wysłany: 17-01-2018, 20:53
|
|
|
Nie musisz oddawać To jest Twoja decyzja |
|
|
|
|
nordof
plus master
Dołączył: 27 Lut 2016 Posty: 316 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 17-01-2018, 21:07
|
|
|
lucano1 napisał/a: | Przy wymianie z Mediabox na Horizon oddaje się modem? Wolałbym pozostać a konfiguracji dekoder i modem osobno ze względu na usytuowanie kabli w mieszkaniu (wyjście kabla internetowego mam w innym miejscu niż modem). | Uparłeś się na tego Horizona. |
_________________
|
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 17-01-2018, 21:24
|
|
|
Niech bierze w ciągu 14 dni może wrócić do tego co ma obecnie
W ciągu 2 tygodni można sprawdzić czy będzie działal bo przypomnę że problemy z Horizon zależą od lokalizacji w jakiej się mieszka |
|
|
|
|
verso
classic master
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 251
|
Wysłany: 18-01-2018, 08:47
|
|
|
"Pitrek" - dzięki! a nie wiesz, czy przy przedłużeniu umowy można w ciągu 14dni z tego "dodatku" (telefon na start) zrezygnować ??? czy raczej będzie to traktowane jako rezygnacja z całości ofert ??? |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 18-01-2018, 09:58
|
|
|
Jeżeli jest to zawarte w jednej umowie to nie. Odstąpienie powoduje rezygnację z wszystkich promocji, które dostałeś.
Jeżeli byś dopierał coś osobnego, mając już podpisaną umowę na usługi główne, to wtedy tak.
Oczywiście mogę się mylić, więc najlepiej zadzwonić do UPC i się upewnić.
Cytat: | Konsul zaproponował a jego nie wypada pytać |
Jeżeli jeszcze nie masz "zaklepanej" tej oferty to negocjuj bez telefonu, w końcu to tylko ~1 zł. |
_________________
|
|
|
|
|
kranu
light master
Dołączył: 16 Mar 2016 Posty: 62
|
Wysłany: 18-01-2018, 11:25
|
|
|
Rezygnacja nowego klienta w ciągu 14 dni od kiedy się liczy - od zamówienia, instalacji, uruchomienia? Niby od podpisania umowy, ale kiedy to właściwie następuje? |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 18-01-2018, 11:30
|
|
|
Od daty otrzymania przez UPC. Jak przez formularz, to data wysłania formularza. Jeżeli pocztą, to liczy się data doręczenia pisma. |
_________________
|
|
|
|
|
kranu
light master
Dołączył: 16 Mar 2016 Posty: 62
|
Wysłany: 18-01-2018, 11:35
|
|
|
Może niejasno się wyraziłem.
Co jeśli np. zamówiłem przez internet, a instalację/uruchomienie udało się dokończyć po 3 tygodniach - mam od tego momentu 14 dni na testy czy już przepadło? |
|
|
|
|
pjetrucha
light master
Dołączył: 02 Sty 2018 Posty: 93
|
Wysłany: 18-01-2018, 12:15
|
|
|
14 dni od daty zawarcia (podpisania) umowy. Czyli podpisywałeś pewno przy techniku, który robił instalacje? |
|
|
|
|
cstach
easy master
Dołączył: 28 Sty 2016 Posty: 36
|
Wysłany: 18-01-2018, 12:16
|
|
|
Chciałem tylko powiedzieć, że mi reklamacja na "Bezkosztową instalację" się nie udała.
Brałem Horizona + 120Mb. Wg regulaminu za internet powinienem otrzymać zwrot 49.9 zł.
2 krotnie pisałem i 2 krotnie otrzymałem informację, że bezkosztowa jest tylko do dekodera Mediabox.
Więc regulamin swoje a dział reklamacji swoje. |
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 18-01-2018, 12:39
|
|
|
cstach, no niemożliwe....spełniałeś warunki by z bezkosztowej skorzystać..... jesteś pierwszą osobą na forum której nie uznano reklamacji. |
_________________
|
|
|
|
|
verso
classic master
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 251
|
Wysłany: 18-01-2018, 13:03
|
|
|
Pitrek napisał/a: |
Jeżeli jeszcze nie masz "zaklepanej" tej oferty to negocjuj bez telefonu, w końcu to tylko ~1 zł. |
Jak na pierwszy kontakt z Konsulem ("THH XIV"+tel) to wydaje mi się, że nie jest źle a Konsul twierdzi, że bez telefonu będzie drożej... |
|
|
|
|
cstach
easy master
Dołączył: 28 Sty 2016 Posty: 36
|
Wysłany: 18-01-2018, 13:32
|
|
|
Kasia odblokuj pw |
|
|
|
|
Gretzky
Klikacz
Dołączył: 18 Sty 2018 Posty: 1
|
Wysłany: 18-01-2018, 14:55
|
|
|
Witam wszystkich użytkowników forum.
Nie ukrywam, że ciężko było przebrnć przez te 1132 strony tego bardzo ciekawego wątku, ale udało się! Było warto.
Dzięki informacjom z tego wątku mogłem porządnie się przygotować do rozmowy z konsultantem, co przyniosło oczekiwany skutek.
Stary abonament - 120 zł (Horizon MAX, 250Mbps, MyPrime, pakiet bezpieczeństwa)
Nowy abonament - 79 zł (Horizon Select, 250Mbps, MegaSport)
Nie zauważyłem na forum informacji o tym, że wypowiedzenie można złożyć przez platformę Envelo, bez ruszania się z domu. Piszemy rezygnację, skanujemy dokument, na platformie envelo dodajemy zeskanowaną rezygnację i wysyłamy. Cena zależy od wyboru rodzaju przesyłki.
Tak wysłana rezygnacja jest skuteczna.
Pozdrawiam i życze udanych negocjacji |
|
|
|
|
npdnl
plus master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Wrz 2013 Posty: 391
|
Wysłany: 18-01-2018, 17:48
|
|
|
A czy jakis kontakt z DUK to jeszcze istnieje? Czy tylko przez BOK? |
|
|
|
|
|