Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Podstepni konsultanci
Autor Wiadomość
tore 
easy master

Dołączył: 14 Wrz 2005
Posty: 39
Skąd: wwa
Wysłany: 10-01-2018, 00:27   Podstepni konsultanci

Witam!
Dziś jeden z konsultantów upc zadzwonił z propozycja zmiany usług i niestety rozmawiał z moja kobieta(która nie zna się na technicznych sprawach internetu z reszta ja tez). W rozmowie zaproponował horizon z nagrywarka i wieksza liczbe kanałów z czego z automatu zawsze rezygnowalismy i tym razem tez. Do kompletu zmianę obecnego internetu fiber 120Mb/s na 250Mb/s przy tej samej cenie i tu namówił moja nieświadomą kobietę ktorej wmówił ze przy tej usłudze potrzebna jest obowiazkowa wymiana modemu na nowy bo cytuje dosłownie" Na starym nie bedzię sygnału".
Posiadam modem Cisco epc3212(w tandemie z rt-ac58u) który poradzi sobie nawet z jeszcze wiekszym łaczem a upc probuje mi wcisnac prawdopodobnie jakis gówniany modemoruter bo chyba nic innego nie sa w stanie zaoferowac?
Czy interwencja w BOK w tej sprawie pozwoli na zachowanie obecnego modemu?
Mam jeszcze prosbe o sprawdzenie parametrów modemu.

upc.png
Plik ściągnięto 33 raz(y) 18,32 KB

 
 
ogromny 
classic master

Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 218
Wysłany: 10-01-2018, 06:20   

Pierwsze to zadzwoń do nich i się zapytaj umowa zawarta przez telefon. Jeśli tak to spokojnie w razie W odrazu od niej odstepujesz
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 64 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5233
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 10-01-2018, 14:51   

ogromny napisał/a:
Jeśli tak to spokojnie w razie W odrazu od niej odstepujesz

To mu tego Cisco na 100% zabiorą - jeśli podpisze umowę to mu zamontują Compala i nie będzie już co odkręcać.

Tu idzie, by mu Cisco zostało.
Przyjdzie technik - grzecznie podziękować i powiedzieć, że przemyślałeś to i rezygnujesz z takiej umowy, na 100% UPC oddzwoni z pytaniem dlaczego rezygnujesz - wtedy im powiedzieć, że podpiszesz, ale nadal z Cisco i to jest Twój warunek zgody na taka umowę.
Jak przyjdzie monter z Compalem to mu znowu podziękujesz i jak wyżej i tak do skutku.
_________________
 
 
Karol 
plus master

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 595
Skąd: Gdynia
Wysłany: 10-01-2018, 19:03   Re: Podstepni konsultanci

tore napisał/a:
Mam jeszcze prosbe o sprawdzenie parametrów modemu.

Parametry są w normie, nie trzeba nic regulować.
_________________
 
 
u563975 
Klikacz

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Sty 2018
Posty: 18
Wysłany: 10-01-2018, 21:16   

KOCUREK1970 napisał/a:
ogromny napisał/a:
Jeśli tak to spokojnie w razie W odrazu od niej odstepujesz


Jak przyjdzie monter z Compalem to mu znowu podziękujesz i jak wyżej i tak do skutku.


Widziałeś taki przypadek na własne oczy?
 
 
MrPepka 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 24 Lip 2016
Posty: 2528
Skąd: Kowale (k.Gdańska)
Wysłany: 10-01-2018, 21:17   

u563975 napisał/a:
Widziałeś taki przypadek na własne oczy?

A co? Sądzisz, że się tak nie da zrobić czy jak?
_________________
 
 
u563975 
Klikacz

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Sty 2018
Posty: 18
Wysłany: 10-01-2018, 21:19   

MrPepka napisał/a:
u563975 napisał/a:
Widziałeś taki przypadek na własne oczy?

A co? Sądzisz, że się tak nie da zrobić czy jak?


Mówiąc szczerze to tak myślę.
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 64 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5233
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 10-01-2018, 21:24   

u563975 napisał/a:
Widziałeś taki przypadek na własne oczy?

A tak widziałem i to na własne oczy - to mój przypadek.
Monter przyjeżdżał 3 razy i dopiero za 3 razem miał to o co prosiłem i dopiero wtedy podpisałem umowę.
_________________
 
 
ayufanpl 
Klikacz

Dołączył: 07 Lis 2016
Posty: 8
Wysłany: 12-01-2018, 23:45   

Ja miałem przypadek, że przyjechał monter, chyba jakiś był nieogarnięty / świeży. Zarzekał się, że na CISCO nie będzie 250, pokazałem mu, że jest i że chcę zostać przy CISCO. Napisaliśmy adnotację i poszło. Cisza od tego momentu :)
 
 
u563975 
Klikacz

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Sty 2018
Posty: 18
Wysłany: 13-01-2018, 08:47   

Jak oni mają płacone za każdy wymieniony modem to wiadomo, że będą ściemniać i udawać głupiego. :)
 
 
pugilares 
classic master

Dołączył: 29 Sty 2014
Posty: 284
Wysłany: 16-01-2018, 11:06   

u563975 napisał/a:
KOCUREK1970 napisał/a:
ogromny napisał/a:
Jeśli tak to spokojnie w razie W odrazu od niej odstepujesz


Jak przyjdzie monter z Compalem to mu znowu podziękujesz i jak wyżej i tak do skutku.


Widziałeś taki przypadek na własne oczy?


Np. ja jestem takim przypadkiem. Przyszedł technik z Technicolorem, powiedziałem że to urządzenie mi nie odpowiada i nie wyrażam zgody na jego montaż. Następnego dnia przyszedł z EPC3212.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 15
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: