Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
brak możliwości wysłania rezygnacji z usług przez formularz
Autor Wiadomość
s.burczymucha 
classic master

Dołączył: 25 Mar 2014
Posty: 152
Wysłany: 13-12-2017, 12:42   brak możliwości wysłania rezygnacji z usług przez formularz

Hej, nie mogę się dogrzebać na upc.pl wysłania rezygnacji z usług przez formularz. Kiedyś było bo paru znajomym ogarniałem temat lepszych warunków. Czy utrudnili składanie wypowiedzenia?
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 13-12-2017, 12:53   

s.burczymucha napisał/a:
nie mogę się dogrzebać na upc.pl wysłania rezygnacji z usług przez formularz

Też tego nie widzę nawet w Moje UPC - jest tylko dostępne:
Salony sprzedaży
Czat z konsultantem
Listownie:
UPC Polska Sp. z o.o.
Ogólnopolskie Biuro Obsługi Klientów
ul. Murckowska 14c, 40-265 Katowice

MOZNA tak zrobić, ale tylko z umowami, które wypowiadamy w trybie 14 dni.
_________________
 
 
s.burczymucha 
classic master

Dołączył: 25 Mar 2014
Posty: 152
Wysłany: 13-12-2017, 13:20   

KOCUREK1970 napisał/a:
s.burczymucha napisał/a:
nie mogę się dogrzebać na upc.pl wysłania rezygnacji z usług przez formularz

Też tego nie widzę nawet w Moje UPC - jest tylko dostępne:
Salony sprzedaży
Czat z konsultantem
Listownie:
UPC Polska Sp. z o.o.
Ogólnopolskie Biuro Obsługi Klientów
ul. Murckowska 14c, 40-265 Katowice

MOZNA tak zrobić, ale tylko z umowami, które wypowiadamy w trybie 14 dni.


Dokładnie tak mam. No cóż, to do salonu pismo zawioze. Dzięki.
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 13-12-2017, 13:29   

:arrow: >>>>>
:arrow: >>>>>>>
_________________
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 13-12-2017, 13:44   

Żeby nie stracić świeżo co pozyskanego klienta (bo jesteś świeżym klientem tylko do 14 dnia od podpisania umowy) ułatwiają ci odstąpienie i (może) zmianę umowy. Po 15 dniach jesteś frajer i ganiaj sobie po świecie.
Co do SALONÓW UPC - otóż w Punkt Sprzedaży UPC takowej rezygnacji ci NIE przyjmą, więc upewnijcie się, że to SALON UPC a nie Punkt Sprzedaży UPC (salon jest akredytowany przez UPC, biura nie).
_________________
Ostatnio zmieniony przez KOCUREK1970 13-12-2017, 13:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
s.burczymucha 
classic master

Dołączył: 25 Mar 2014
Posty: 152
Wysłany: 13-12-2017, 13:46   

Dzięki wszystko jasne
 
 
radomir 
easy master

Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 37
Wysłany: 14-12-2017, 16:45   

U mnie w mieście zlikwidowali jakiś czas temu biuro UPC.
Wcześniej wysyłałem wypowiedzenie przez formularz a teraz będę musiał po pocztach latać....
 
 
Karol 
plus master

Pomógł: 16 razy
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 673
Skąd: Gdynia
Wysłany: 14-12-2017, 19:20   

UPC wyraźnie gra na czas. Poczta zanim dostarczy list minie kilka dni, a biorąc pod uwagę, że ludzie nie zawsze od razu pójdą wysłać list to czas ten wydłuża się o kilka dni lub nawet tygodni.
_________________
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 14-12-2017, 19:27   

UPC nie chce by ludzie składali wypowiedzenia, więc nie ma zamiaru tej czynności jeszcze ułatwiać ;)

Szkoda tylko że UPC nie uwzględniło szczególnych potrzeb osób z dysfunkcją narządu ruchu, ani osób z małych miejscowości, które najbardziej odczują brak możliwości rezygnacji z usług online.
 
 
offroad 
light master


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Wrz 2005
Posty: 73
Skąd: z kątowni obok kołowni
Wysłany: 15-12-2017, 11:43   

to niestety nowa strona moje upc która delikatnie rzecz ujmując nie działa zbyt dobrze...
formularz jest między innymi pod np kontakt -> zmiana umowy / rezygnacja -> 14 dniowe odstąpienie od umowy. generalnie trzeba dokładnie poprzeglądać kontakt. :)

https://www.upc.pl/pomoc/...ienie-od-umowy/
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 15-12-2017, 11:46   

s.burczymucha napisał/a:
nie mogę się dogrzebać na upc.pl wysłania rezygnacji z usług przez formularz.
offroad napisał/a:
generalnie trzeba dokładnie poprzeglądać kontakt.
Temat jest o rezygnacji z usług, a nie o odstąpieniu od umowy w ciągu 14 dni.
:arrow: >>>>>
_________________
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 15-12-2017, 11:50   

offroad,
Odstąpienie od Umowy a Wypowiedzenie Umowy/Rezygnacja z usług to dwie różne sprawy.
 
 
offroad 
light master


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Wrz 2005
Posty: 73
Skąd: z kątowni obok kołowni
Wysłany: 15-12-2017, 16:42   

Naprawdę potrafię czytać ale formularze kontaktowe są może ze 3 w całym kontakcie wybieracie sobie którykolwiek to niema znaczenia ja wysyłałem notę korygującą do Fvat przez formularz od reklamacji bo tak kazał kolo z biura UPC (sam szukał pierwszego miejsca z formularzem bo nie maiał pojęcia gdzie są)
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 15-12-2017, 16:48   

offroad napisał/a:
formularze kontaktowe są może ze 3 w całym kontakcie wybieracie sobie którykolwiek to niema znaczenia
Przecież nikt nie napisał, że nie umiesz czytać :P Podaliśmy tylko różnice.
Możesz :arrow: skorzystaj z tego formularza. Tyle, że UPC może Ci odesłać informacje, że wypowiedzenie nie zostało przyjęte.

Jest taki ogólny :arrow: formularz - Twoje zgłoszenie/pytanie. Wybierając Usługa : Inne, Temat: Informacje ogólne, Zgłoszenie - napisać wypowiedzenie, Załącznik - skan z podpisem - może tak złożone wypowiedzenie byłoby skuteczne, pomimo informacji o sposobie składania wypowiedzenia:
* w Salonie UPC
* pocztą na adres:

Nie obraź się :oops: , ale ...
offroad napisał/a:
generalnie trzeba dokładnie poprzeglądać kontakt
... :P to Ty jakbyś coś sugerował.
_________________
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 15-12-2017, 21:59   

Pitrek napisał/a:
Tyle, że UPC może Ci odesłać informacje, że wypowiedzenie nie zostało przyjęte.

Albo co gorsza PRZYJĄĆ taką rezygnację umowy terminowej powyżej 15 dni i naliczyć piękną korektę DO ZAPŁATY za przyznane ulgi i się komuś po jej zobaczeniu nogi ugną i żadne tłumaczenia, że to nie o taką rezygnację chodziło, tylko była dostępną tylko taka opcja...
Może się i udać potem to odkręcić - ale straconych nerwów, czasu już nikt nie wróci a i samo UPC może być nieugięte i będą stanowczo twierdzić, że PRZYJMUJEMY pańską rezygnację i prosimy w związku z tym o uregulowanie przyznanych ulg w kwocie...TYS zł na nr konta do dnia...
Jest to jakoś upierdliwe rozwiązane (no bo jest), ale lepiej nie dać im żadnego argumentu przeciwko samemu sobie.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: