Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6
Autor Wiadomość
kelt 
classic master

Dołączył: 04 Cze 2006
Posty: 293
Skąd: Kraków
Wysłany: 10-12-2017, 19:25   

Select Extra HD (Multiroom HD + Mega Sport), FP 250, Tel Do wszystkich Max za 100 zł.
Udalo sie, chociaz bede placil niewiele mniej. :?
_________________
  kelt
 
Robin 
ultra master

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 1465
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 10-12-2017, 22:30   

Było sporo pisane na temat usługi "Max Extra HD Upgrade", ale jedna kwestia mnie ciekawi. Otóż skoro usługa nie ma okresu zobowiązania, a zatem teoretycznie w każdym momencie możemy z niej zrezygnować i powrócić do pakietu Select.
Pytanie moje brzmi - jak ktoś włączy "Max Extra HD Upgrade" dajmy na to 10.12, to musi ten pakiet już mieć przynajmniej do końca miesiąca, czy może wypowiedzieć go nawet 11.12 i w takim przypadku na fakturze policzą mu tylko za jeden dzień?
@Kasia, @Pitrek: Co Wy na to? :)
 
 
dgim 
light master

Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 94
Wysłany: 10-12-2017, 22:45   

Konczy mi sie umowa na sam internet w UPC w opcji rocznej, 60Mb za 29zl. Przedluzal ktos z Was w ostatnim czasie, nie widze na poprzednich stronach na szybko, sam internet ? Jest w ogole ta promka pod adres za 29zl aktywna jeszcze ? W sumie fajna opcja sie udala rok temu, na warszawski adres udalo sie jako nowy klient wrzucic oferte adresu ze Slaska bodajze. Samo UPC ofertuje 39zl za 120Mb ale w opcji 2 lat. Ciezko chyba bedzie o umowe roczna znow. Przy okazji przedluzania innej umowy z miesiac temu zapytalem sie co maja na ten adres i nic sensownego nie bylo.
  dgim
 
sampo 
light master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 59
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 10-12-2017, 22:51   

Robin napisał/a:
Było sporo pisane na temat usługi "Max Extra HD Upgrade", ale jedna kwestia mnie ciekawi. Otóż skoro usługa nie ma okresu zobowiązania, a zatem teoretycznie w każdym momencie możemy z niej zrezygnować i powrócić do pakietu Select.
Pytanie moje brzmi - jak ktoś włączy "Max Extra HD Upgrade" dajmy na to 10.12, to musi ten pakiet już mieć przynajmniej do końca miesiąca, czy może wypowiedzieć go nawet 11.12 i w takim przypadku na fakturze policzą mu tylko za jeden dzień?
@Kasia, @Pitrek: Co Wy na to? :)

Umowę masz na czas nieokreślony i tak samo z niej rezygnujesz jak z pozostałych usług czyli z miesięcznym wypowiedzeniem.
"2. W zakresie nie objętym niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdują postanowienia Regulaminu Świadczenia Usług przez UPC Polska Sp. o.o."
_________________
  sampo
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 11-12-2017, 07:29   

Przedewszystkim w ciągu 14 dni możesz wypowiedzieć umowę w związku z tym że zawierales ja online
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 11-12-2017, 08:14   

Robin, Tak jak przedmówcy napisali, no i trzeba pamiętać o nieszczęsnej opłacie aktywacyjnej, jak ktoś nie może zamówić z dekodera, tylko ma moduł.
_________________
 
 
Robin 
ultra master

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 1465
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 11-12-2017, 10:24   

Czyli załóżmy, że ktoś zamówi usługę z dekodera (np. dziś) i skorzysta z terminu 14 dni na odstąpienie od umowy (np. jutro), to kiedy najszybciej mu wyłączą i za ile dni policzą na fakturze?
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 11-12-2017, 10:53   

Do daty wysłania odstąpienia, policzą proporcjonalnie od daty aktywacji.
_________________
 
 
guushiddink 
classic master

Dołączył: 08 Wrz 2015
Posty: 151
Wysłany: 11-12-2017, 12:18   

Cytat:
Temat: Odpowiedź na zgłoszenie w sprawie opłaty instalacyjnej.

Dla dobra dalszej współpracy podjęłam indywidualną decyzję o wycofaniu tej opłaty. Odliczenie - 49,90 zł zobaczy Pan w jednym z kolejnych rachunków.


Także Kasiu jeszcze raz dzięki za pomoc :)

Ale żeby nie było za różowo, do ostatniego rachunku doliczyli mi telefon, którego nie brałem przecież



To jakaś ukryta opcja obowiązkowa czy co? (u góry to co mam, u dołu to co mi przyszło za rachunek)
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 11-12-2017, 12:40   

Skoro w usługach tego nie masz, a na rachunku tak :P , to musisz pisać reklamację. :P
_________________
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 11-12-2017, 12:49   

guushiddink,
Bardzo się cieszę :)


guushiddink napisał/a:
Ale żeby nie było za różowo, do ostatniego rachunku doliczyli mi telefon, którego nie brałem przecież

Może to opłata za telefon z poprzedniej Umowy i na kolejnej fakturze ją skorygują...zadzwoń do UPC i wyjaśnij tę sprawę.

guushiddink napisał/a:
Wysłany: 15-10-2017, 10:26     
Panie i Panowie

Obecnie mam WRUXX

Pakiet Max Extra HD z nagrywarką
Pakiet Canal+ (ta wersja okrojona)
Fiber Power 120 Mb/s
+ telefon, którego nigdy nie użyłem
 
 
Solos 
light master

Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 56
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-12-2017, 12:57   

Czesc,

Czy jest mozliwe, zeby UPC pewne promocje oferowala tylko w niektorych lokalizacjach?

Probuje przedluzyc umowe dla Mamy. W budynku, w ktorym mieszka jest dostepne tylko UPC. Praktycznie nie ma konkurencji. Podczas rozmowy z BOK konsultant mowi mi, ze najnizsza cena jaka moze mi zaoferowac za pakiet: Max Extra HD PVR (dekoder Mediabox) oraz internet 120Mb/s to 99zl. Wg mnie w promocji Twój Happy Home XIII (2017-1) powinna byc to cena 89zl przy zgodach marketingowych i fakturze w formie elektronicznej.
_________________
 
 
intrygant 
classic master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Maj 2013
Posty: 197
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-12-2017, 13:00   

Solos, a czy jest możliwe, że nie przewertowałeś wcześniej kilku stron różnych tematów tego forum? ;) Nie obiło Ci się o oczy stwierdzenie "myk z adresem"?

Bo wypowiedzenie, oczywiście, złożyłeś?
  intrygant
 
Solos 
light master

Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 56
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-12-2017, 13:15   

intrygant napisał/a:
Solos, a czy jest możliwe, że nie przewertowałeś wcześniej kilku stron różnych tematów tego forum? ;) Nie obiło Ci się o oczy stwierdzenie "myk z adresem"?

Bo wypowiedzenie, oczywiście, złożyłeś?


Jeszcze nie zlozylem. Jak przedluzalem umowe u siebie w mieszkaniu, to podczas rozmowy z BOK wystarczylo, ze powolalem sie na konkretna promocje i pokazalem, ze wiem ile moge placic. Ale to chyba idzie tak latwo tylko w przypadku, gdy w budynku jest duza konkurencja. U mnie jest uprocz UPC jeszcze Orange swiatlowod i Vectra. U Mamy jest tylko UPC.

Nie mam pojecia jak zrobic myk z adresem :( Nie bardzo rozumiem. Pozostaje wypowiedzenie i negocjacje.
_________________
 
 
guushiddink 
classic master

Dołączył: 08 Wrz 2015
Posty: 151
Wysłany: 11-12-2017, 13:34   

Solos, u mnie nawet przy sporej konkurencji musiałem ostro walczyć teraz.
A np. 2 lata temu, jak konkurencji nie było, to i tak zagrałem kartą FunPacku z Orange (bez światełka) i udało się ugrać WRUXX.
Ale wypowiedzenie musi być.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,68 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: