Wielka prośba do użytkowników chello!!! |
Autor |
Wiadomość |
mortex
plus master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2006 Posty: 336 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 22-08-2006, 22:01 Wielka prośba do użytkowników chello!!!
|
|
|
Witam wszystkich.Mam dużą prośbę do użytkowników chello,a mianowicie,chodzi o to,czy osoby które grają w America's Army,mogłyby wejść na serwer "RIPPERS" o numerze ip. 212.187.247.203:1716.Jest to mapka Bridge.Jestem tam adminem i byłbym bardzo wdzięczny za podanie jaki tam macie PING,jakiego łącza chello używacie,jaki dzień i godzina,oraz z jakiego miasta się łączycie (najlepiej z Gdańska).Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam wszystkich. |
|
|
|
|
maxd
Klikacz
Dołączył: 22 Sie 2006 Posty: 13
|
|
|
|
|
mortex
plus master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2006 Posty: 336 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 22-08-2006, 22:41
|
|
|
Wielkie dzięki maxd,tylko chodzi mi o to,żeby wejść na serwer i tam pod klawiszem F11 sprawdzić ping,chwilkę poczekać(czy jeszcze lepiej pograć ) dla upewnienia się czy nie ma dużych wachań i go podać oraz resztę w/w danych.Nawet nie trzeba robić screenshota.Proszę nie pingować tego ip ponieważ pomocne będą tylko dane prosto z gry.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
netkrak
classic master
Dołączył: 18 Lip 2005 Posty: 190 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 22-08-2006, 22:48
|
|
|
Krakow, chello ultra, teraz:
Pinging 212.187.247.203 with 32 bytes of data:
Reply from 212.187.247.203: bytes=32 time=45ms TTL=117
Reply from 212.187.247.203: bytes=32 time=49ms TTL=117
Reply from 212.187.247.203: bytes=32 time=49ms TTL=117
Reply from 212.187.247.203: bytes=32 time=51ms TTL=117
Ping statistics for 212.187.247.203:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 45ms, Maximum = 51ms, Average = 48ms |
|
|
|
|
mortex
plus master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2006 Posty: 336 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 22-08-2006, 22:58
|
|
|
łałałała.Proszę jeszcze raz o nie pingowanie tego serwera z poziomu windows za pomocą polecenia "ping",czy programów VisualRoute lub WinMTR itp. Tylko osoby które grają w AA i mogą wejść bezpośrednio na serwer.
Z góry dzięki. |
|
|
|
|
Hand
plus master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 373 Skąd: warszawa, goclaw
|
Wysłany: 23-08-2006, 01:41
|
|
|
a co ma pirnik? chyba ze AA sprawdza ping po porcie gry.. |
_________________
|
|
|
|
|
mortex
plus master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2006 Posty: 336 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 23-08-2006, 08:46
|
|
|
Ma dużo,bo tak nie sprawdzisz ruchu,który jest z protokołu UDP. |
|
|
|
|
Marek
Moderator
Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 23-08-2006, 14:48
|
|
|
mortex, sprawdzisz bez problemu i po icmp i po tcp i po udp, wklejam fragment mana od lft (layer four
trace)
Kod: | lft sends various TCP SYN and FIN probes (differing from Van Jacobson's
UDP-based method) utilizing the IP protocol `time to live' field and
attempts to elicit an ICMP TIME_EXCEEDED response from each gateway along
the path to some host. lft also listens for various TCP and ICMP mes-
sages along the way to assist network managers in ascertaining per-proto-
col heuristic routing information and can optionally retrieve various
information about the networks it traverses.
|
sama wspomniana tutaj metoda jest już bardzo stara starsza nawet niż powszechnie wykorzystywane metody bazujące na tcp |
|
|
|
|
mortex
plus master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2006 Posty: 336 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 23-08-2006, 15:49
|
|
|
Dobra.Tutaj jest napisane po co mi to wszystko,jeśli to kogoś interesuje. http://forum.pclab.pl/t186714.html .Być może to nawet ktoś będzie miał jakiś pomysł na temat mojego problemu?Ale i tak proszę graczy dalej o to samo.
Dzięki. |
Ostatnio zmieniony przez mortex 23-08-2006, 17:44, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
pc486
light master
Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 61
|
Wysłany: 23-08-2006, 17:36
|
|
|
pingi w AA w granicy do 70 z Krakowa przy dzialajacym w tle i sciagajacym Azureusie |
|
|
|
|
|