|
|
UPC Fiber 500 - Problem |
Autor |
Wiadomość |
kalciferus
Klikacz
Dołączył: 02 Lis 2017 Posty: 1
|
Wysłany: 02-11-2017, 12:47 UPC Fiber 500 - Problem
|
|
|
Parę dni temu zadzwonił pracownik UPC do mojego Ojca i zaproponował przedłużenie kończącej się umowy na internet oraz podpisanie nowej na wychwalany przez Pana marketingowca UPC Fiber 500. Ojciec zgodził się na podane warunki i już następnego dnia pojawił się monter który wymienił modem na Connect Boxa. I tutaj zaczyna się problem, mianowicie Pan marketingowiec proponując tak szybkie łącze nie wspomniał nic na temat wymagań co do sprzętu który należy posiadać żeby osiągać tak zawrotne prędkości. Obecnie robiąc testy na oficjalnej stronie UPC download nie przekracza 280Mb/s i upload: 22Mb/s. Komputer stacjonarny: WIN10 Pro 32bit, Intel Dual-Core E5300, 4GB RAM DDR2, HDD 7200rpm, połączenie kablowe (RJ45) sieciówka 1,0Gb/s - myślę sobie ok może faktycznie komputer jet już leciwy i nie nadaje się na tak nowoczesne łącze. Zrobiłem wiec test na laptopie: WIN7 Pro 64Bit, I3-4030U, 8GB RAM DDR3, SSD, połączenie kablowe (RJ45) sieciówka 1,0Gb/s i tutaj wyniki były tylko troszkę lepsze od komputera stacjonarnego. Pisałem z konsultantem na chacie żeby sprawdził czy wszystko ok z modemem, sierdził ze sygnał jest bardzo dobry tylko mój sprzęt jest niezgodny z usługą!. Napiszcie proszę czy w tej sytuacji mam możliwość rezygnacji z tej umowy i podpisania np nowej z opcją 250Mb/s? czy jak to sie mówi: "musztarda po obiedzie?" |
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 02-11-2017, 12:53
|
|
|
kalciferus napisał/a: | Napiszcie proszę czy w tej sytuacji mam możliwość rezygnacji z tej umowy i podpisania np nowej z opcją 250Mb/s? czy jak to sie mówi: "musztarda po obiedzie?" |
Jeśli umowa była zawierana na odległość (W przypadku Twojego taty przez telefon) to masz 14 dni na odstąpienie od Umowy.
https://pytania.upc.pl/?q=fact_1006863
No i negocjuj 250Mbs za 49 zł z promocji "Twój Happy Home z Internetem lV" |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 02-11-2017, 18:49
|
|
|
kalciferus napisał/a: | pojawił się monter który wymienił modem na Connect Boxa. |
Jaki jest wsad konfiguracyjny w Compalu dla tej usługi 500 Mb, ile kanałów DS (DownStream) Compal zestawił?
MariuszHL,
Kogo w ogóle interesuje Twój wpis? - masz UPC, nie to siedź cicho w temacie o UPC. |
_________________
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. | Strona wygenerowana w 0,44 sekundy. Zapytań do SQL: 14 | |
|
|
Grupa
Aktualności:
|
|