Compal CH7465LG |
Autor |
Wiadomość |
gst
classic master
Dołączył: 03 Kwi 2016 Posty: 199
|
Wysłany: 18-10-2017, 21:10
|
|
|
To ich oświadczenie to sterta bzdur. Wszyscy łatają dziury "byle szybciej" - Microsoft, Apple, Google (ci ostatni jak zwykle na końcu ze swoim androidem) i producenci sprzętów sieciowych - tu jest lista, tych, którzy już coś działają:
https://www.kb.cert.org/v...9&SearchOrder=4
A o ConnectBox cisza, bo i po co... |
_________________
|
|
|
|
|
c#Hunter
light master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 14 Kwi 2017 Posty: 52
|
Wysłany: 19-10-2017, 00:20
|
|
|
gst napisał/a: |
To ich oświadczenie to sterta bzdur. Wszyscy łatają dziury "byle szybciej" - Microsoft, Apple, Google (ci ostatni jak zwykle na końcu ze swoim androidem) i producenci sprzętów sieciowych - tu jest lista, tych, którzy już coś działają:
https://www.kb.cert.org/v...9&SearchOrder=4
A o ConnectBox cisza, bo i po co... |
Ten atak jest bardziej wymierzony w klienta. Załatanie routera takiego jak Compal (bez trybu AP CLient i pochodnych) nic nie zmienia. Jedyne co to wyłączcie TKIP. |
|
|
|
|
Leloooo
Klikacz
Dołączył: 25 Wrz 2017 Posty: 19
|
Wysłany: 20-10-2017, 21:56
|
|
|
Zmiana konfiguracji na ipv4 spowodowała taki efekt:
Wcześniej max 494/24 i ping średnio 22 ms.
Czuję się jakbym coś wygrał :E |
|
|
|
|
qwertymqwerty
easy master
Dołączył: 25 Lip 2017 Posty: 31
|
Wysłany: 22-10-2017, 13:30
|
|
|
Zależy od routera, z tego co widziałem to np connect boxa można uruchomić ponownie przez www |
|
|
|
|
qwertymqwerty
easy master
Dołączył: 25 Lip 2017 Posty: 31
|
Wysłany: 22-10-2017, 14:21
|
|
|
Restart nic nie kasuje, przeciez to takjakvby wypiąc z prądu i włączyć ponownie
Reset do ustawien fabrycznych kasuje aktualne ustawienia |
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 22-10-2017, 15:00
|
|
|
U mnie:
CH7465LG-NCIP-6.12.18.24-3-ENG1-NOSH |
|
|
|
|
Leloooo
Klikacz
Dołączył: 25 Wrz 2017 Posty: 19
|
Wysłany: 22-10-2017, 15:08
|
|
|
CH7465LG-NCIP-4.50.18.23-4-GA-NOSH |
|
|
|
|
qwertymqwerty
easy master
Dołączył: 25 Lip 2017 Posty: 31
|
Wysłany: 22-10-2017, 15:30
|
|
|
MrPepka, Ty masz testowe oprogramowanie ?? Bo po numerkach wygląda na jakieś nowsze |
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 22-10-2017, 15:32
|
|
|
qwertymqwerty napisał/a: | Ty masz testowe oprogramowanie ?? |
Yup |
|
|
|
|
ymawviyrr
light master
Dołączył: 03 Gru 2009 Posty: 91
|
Wysłany: 22-10-2017, 21:33
|
|
|
Hej,
Zmieniłem ostatnio Technicolor na Compal CH7465LG
Od zmiany pingi w grach i systemie skoczyły 2-3x
O co chodzi?
Do WP.pl ( 1000 metrów w linii prostej ) miałem 8ms. Teraz 30-40ms ( Gdańsk - Katowice - Warszawa - Gdańsk )
W grach było 40-50ms jest 90ms
Jest jakaś możliwość poprawy pingów?
Instalacja w mieszkaniu bez zmian.
Całość po kablu idzie.
Sygnał: https://i.imgur.com/HLm0e5U.png https://i.imgur.com/cYV7pS0.png
Kod: |
Tracing route to wp.pl [212.77.98.9]
over a maximum of 30 hops:
1 <1 ms <1 ms <1 ms [192.168.1.1]
2 3 ms 3 ms 3 ms 192.168.0.1
3 * * * Request timed out.
4 39 ms 46 ms 31 ms pl-ktw01a-rc1-ae18-0.aorta.net [84.116.253.129]
5 90 ms 31 ms 32 ms pl-waw26b-rc1-ae40-0.aorta.net [84.116.133.29]
6 31 ms 34 ms 30 ms pl-gdn01a-rd1-ae22-2109.aorta.net [84.116.252.38]
7 45 ms 35 ms 37 ms 94-75-97-102.home.aster.pl [94.75.97.102]
8 * 127 ms 39 ms rtr-int-1.rtr1.adm.wp-sa.pl [212.77.96.42]
9 31 ms 31 ms 36 ms www.wp.pl [212.77.98.9] |
Kod: | Tracing route to google.pl [2a00:1450:401b:802::2003]
over a maximum of 30 hops:
1 <1 ms <1 ms <1 ms 2a02:a312:x
2 1 ms 1 ms 1 ms 2a02:a312:x
3 22 ms 13 ms 13 ms 2a02:a304:0:13e::1
4 19 ms 8 ms 8 ms 2a02:a300:80:10:0:1504:0:1
5 29 ms 28 ms 26 ms 2001:730:2c00::5474:fe1d
6 18 ms 43 ms 26 ms 2001:730:2c00::5474:8034
7 16 ms 15 ms 16 ms 2001:730:2c00::5474:8035
8 26 ms 31 ms 21 ms 2001:4860:1:1:0:1aae:0:29
9 18 ms 42 ms 45 ms 2001:4860:0:1184::1
10 25 ms 19 ms 38 ms 2001:4860:0:1::1f39
11 18 ms 17 ms 23 ms waw02s07-in-x03.1e100.net [2a00:1450:401b:802::2003] |
Kod: | Tracing route to ipv4.l.google.com [172.217.22.110]
over a maximum of 30 hops:
1 <1 ms <1 ms <1 ms [192.168.1.1]
2 4 ms 3 ms 2 ms 192.168.0.1
3 * * * Request timed out.
4 29 ms 47 ms 41 ms pl-ktw01a-rc1-ae18-0.aorta.net [84.116.253.129]
5 29 ms 29 ms 28 ms pl-waw26b-rc1-ae40-0.aorta.net [84.116.133.29]
6 34 ms 45 ms 48 ms pl-waw26b-ri1-ae2-0.aorta.net [84.116.133.54]
7 36 ms 35 ms 33 ms 72.14.222.250
8 * 26 ms 29 ms 108.170.250.200
9 48 ms 62 ms 49 ms 216.239.58.18
10 57 ms 49 ms 53 ms 108.170.236.248
11 42 ms 40 ms 43 ms 108.170.251.129
12 * 42 ms 39 ms 72.14.234.115
13 43 ms 42 ms 46 ms fra15s18-in-f14.1e100.net [172.217.22.110] |
|
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
|
|
|
|
brtk
chello master
Pomógł: 26 razy Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 1621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-10-2017, 01:24
|
|
|
Jest możliwość, poproś telefonicznie albo na czacie, by wgrali ci config z ipv4, bo masz teraz ipv6 i stąd te wysokie pingi. |
|
|
|
|
skript631
Klikacz
Dołączył: 23 Paź 2017 Posty: 1
|
Wysłany: 23-10-2017, 17:07
|
|
|
Witam,
Od pewnego czasu (nie zauwazylem od kiedy) zniknela mi opcja 'Port Forwarding'. Moj firmware to:
CH7465LG-NCIP-4.50.18.23-4-GA-NOSH
Gdy wpisuje ipconfig to na laptopie mam IP prywatne typu 192.168.0.68 i gateway 192.168.0.1 (przez ten adres wbijam na ustawienia).
I teraz. Dzwonilem do UPC i konsultant stwierdzil, ze moje 'urzadzenie' jest teraz w trybie Modemu i niby dlatego 'Port Forwarding' zniknal. Jak w takim razie mozna wytlumaczyc fakt, ze mam nadal adresy prywatne ? Cos musi je routowac przeciez ? Ponadto konsultant rowniez twierdzil, ze w trybie Modemu moge przypisac adresy publiczne do wlasnego laptopa. Ma to jakis sens ? Jak moge wrocic do trybu Routera tak zeby miec ponownie opcje 'Port Forwarding' ?
Dodam tylko, ze moje rozumienie funkcjonowania Routera od UPC do tej pory bylo nastepujace:
1. Dostaje Router od UPC
2. Router ma adres publiczny, ktory moge sobie obejrzec na whatismyip.host
3. W domu mam siec lokalna prywatna i prywatne adresy
4. Router dokonuje routowania adresow + ewentualnie Port Forwarding tak zeby mozna bylo z zewnatrz polaczyc sie ze sprzetem w sieci prywatnej
Dzieki za pomoc |
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 23-10-2017, 17:35
|
|
|
skript631, Masz IPv6. Musisz dzwonić do UPC z prośbą żeby ci przywrócili IPv4. To i TYLKO to jest przyczyną braku port forwardingu, dmz-u czy trybu modemu. |
|
|
|
|
brtk
chello master
Pomógł: 26 razy Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 1621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-10-2017, 17:37
|
|
|
Zamiast tracić czas na pisanie posta, byś przejrzał szybko ten wątek i byś wiedział, że masz włączone ipv6. Możesz zadzwonić lub na czacie z konsultantem poprosić by ci wgrali config ipv4, wróci ci port forwarding i tryb modemu. |
|
|
|
|
|