Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Dekodery do horizona kiedy.?
Autor Wiadomość
LNR 
chello master


Pomógł: 11 razy
Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 1508
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-08-2017, 23:52   

Trebor napisał/a:
Dwa lata temu pokombinowałem i wybrałem pakiet select z mediaboxem bez PVR do którego włożyłem kartę z pakietu Max Ful Wypas itd. (staruszkowie mają u siebie multirooma z którego w pełni nie korzystali).

Ciekawe jak ci to niby zadziałało jak każda karta przypisana jest do danego dekodera. No chyba że dekodery zamieniłeś...
_________________
 
 
Gosc123 
classic master

Dołączył: 08 Sty 2015
Posty: 156
Wysłany: 23-08-2017, 00:10   

A tak w ogóle, czy ktoś orientuje się, jak to wygląda na innych rynkach? Nie wierzę, że gdziekolwiek na zachodzie UPC może odstawiać aż taka szopkę. ja wiem, że ten mityczny zachód często niewiele lepszy od Polski, ale akurat jeśli chodzi o podejście do klienta, to chyba zazwyczaj lepszy... Im dłużej czytam ten wątek, tym bardziej jestem przerażony. A ostatnio jak byłem an forum już wszyscy pisali, że Horizona naprawili i działa pirma sort. :sad:
_________________
 
 
Jacek K. 
light master

Dołączył: 05 Kwi 2017
Posty: 73
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-08-2017, 07:33   

ogromny napisał/a:
A z innej beczki czy u was tez się zdarza na horizonie różowy obraz zaraz po włączeniu najczęściej jest różowa plansza a później obraz z przewaga różowego?


Nie stwierdziłem.
Pzdr.
_________________
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 23-08-2017, 13:15   

Gosc123 napisał/a:
Im dłużej czytam ten wątek

i to jest podstawowy błąd
pamietaj że na forum masz WYŁĄCZNIE NEGATYWNE OPINIE, i jako że są zebrane w jednym poście przez kilkadziesiąt osób wydaje ci że skala jest ogromna
na rynku jest już 300 tys abonetów Horizon na forum mniej ułamek promila z nich hejtuje ten sprzęt
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 23-08-2017, 13:18   

GDA napisał/a:
pamietaj że na forum masz WYŁĄCZNIE NEGATYWNE OPINIE, i jako że są zebrane w jednym poście przez kilkadziesiąt osób wydaje ci że skala jest ogromna
na rynku jest już 300 tys abonetów Horizon na forum mniej ułamek promila z nich hejtuje ten sprzęt

Racja. Powinno się jeszcze przeczytać facebooka UPC tam znajdziesz jeszcze więcej negatywnych opinii na temat ich cudownego horizon. :twisted:
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 23-08-2017, 13:21   

Nigdy ale to przenigdy nie wyrabiaj sobie opinni na podstawie internetu
bo jak sam widzisz jesteś idealnym przykładem hejtera - nie miałem, nie mam Horizona ale "jadę po nim" równo
 
 
Jacek K. 
light master

Dołączył: 05 Kwi 2017
Posty: 73
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-08-2017, 13:24   

@GDA

To nie jest żaden "hejt" ... świadomi użytkownicy po prostu wykazują i opisują niewłaściwe działanie tego sprzętu i robią to raczej obiektywnie. Jak coś działa tak jak powinno - po prostu nie pisze się o tym.
To, że na forum jest ich garstka ... niewiele osób wie o istnieniu takiego forum, wiele korzysta ze sprzętu i nie zwraca uwagi lub godzi się na nieprawidłowości w jego działaniu itp.

P.S. "Nigdy ale to przenigdy nie wyrabiaj sobie opinni na podstawie internetu "

Hmm, jakoś się specjalnie nie zawiodłem, biorę je pod uwagę ale oczywiście swój rozum mam.
_________________
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 23-08-2017, 13:49   

Jacek K. napisał/a:
To nie jest żaden "hejt"

jest
przeglądnij ten temat i zobacz ile razy wypowiadają się te same osoby na ten temat

oczywiście że Horizon to nie jest cudo świata, ma wiele niedociągnięć ale wystarczy to zaznaczyć raz a nie powtarzać do znudzenia
 
 
Jacek K. 
light master

Dołączył: 05 Kwi 2017
Posty: 73
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-08-2017, 13:55   

@GDA

Sam to robię, bo jest to irytujące, jak co chwila spotyka mnie jakaś "miła" niespodzianka w działaniu dekodera Horizon. Firma UPC, mimo wielokrotnych zgłoszeń/reklamacji nadal nic nie robi w celu naprawienia tych błędów (pierwsze zgłaszałem już w kwietniu). Przeszedłem tu z Vectry, bo nie mieli dobrej propozycji na przedłużenie umowy. UPC kusił i nadal kusi możliwościami tego dekodera ... tylko, że on nie do końca działa poprawnie.

P.S. Przykład np. dziś rano po włączeniu, nie wyświetlał ikon w programie TV >>> reset, poprawiło się, ale po jakimś czasie przestał reagować na poruszanie się po programie >>> wyłącz/włącz - teraz działa. Gdybym miał pisać kronikę z opisem błędnego działanie tego dekodera, to praktycznie mam jakieś zdarzenia co kilka dni. Szybie przewijanie w Replay TV oczywiście konsekwentnie źle działa od początku.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Jacek K. 23-08-2017, 14:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 23-08-2017, 14:13   

I nie łudź się że cokolwiek zrobią

byłem w "n" od 2006 roku - pierwsze HD w Polsce, dekoder Turbo nie działał jak powinien do końca jej działalności

Horizon wystartował w grudniu 2014 mijają blisko 3 lata i problemy te same występują jak występowały - niestety to taka specyfika branży i albo do tego przywykniesz albo w cholere pozbędziesz się abonamentu i wyjedziesz w Bieszczady
 
 
Jacek K. 
light master

Dołączył: 05 Kwi 2017
Posty: 73
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-08-2017, 14:19   

@GDA

Mam zapewnienie, że testują nowe, poprawione oprogramowanie ...
Nie zwykłem poddawać się bez walki. Poza tym nie mam specjalnej alternatywy.
_________________
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 23-08-2017, 14:21   

Jacek K. napisał/a:
że testują nowe, poprawione oprogramowanie

owszem od 2015 jak Horizon wszedł do oficjalnej sprzedaży
 
 
Jacek K. 
light master

Dołączył: 05 Kwi 2017
Posty: 73
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-08-2017, 14:23   

@GDA

Nie, nie :) , dotyczy tego aktualnego z funkcją Replay TV (z której głównie korzystam, bo wielu przypadkach można przewijać reklamy).
_________________
 
 
Gosc123 
classic master

Dołączył: 08 Sty 2015
Posty: 156
Wysłany: 23-08-2017, 18:07   

@GDA

Mógłbym się nawet zgodzić, bo o Mediaboxie też niektórzy pisali wiele złych rzeczy, a przecież go używam, tyle tylko, że...

.. Mediabox naprawdę potrafi mi się zawiesić przy oglądaniu TV, zresetować, zamyślić na amen przy wchodzeniu do VOD. Działa trochę ociężale. Nie nazwałbym go raczej dobrym sprzętem...

... ale faktycznie nie są to jednocześnie wady, które go dyskwalifikują, zebrane w jednym wątku mogą się wydać większymi, niż są w rzeczywistości. W dodatku spotykam je raz na kilka dni.

Tyle tylko, że ja nie odnoszę się do resetu prądowego - takie kwiatki jak reset czy zwiecha mogę tolerować. Odnoszę się do czegoś, co jest dla mnie podstawą - PVR, cofania i pauzowania w locie. Takie błędy w dwuletnim sprzęcie? To jest kpina.

Ok, sam rzeczywiście nie miałem z mediaboxem problemów z nagrywaniem, o których pisali inni... tyle, że to nie były problemy przewlekłe, do których przyznaje się UPC :)

Wiesz, na forach komputerowych nauczyłem się jednego. Faktycznie, takie miejsca skupiają często najbardziej wymagających i upierdliwych ludzi. Gdyby wszystko, co piszą, brać na serio człowiek nic by nie kupił, bo wszystko jest do dupy :) . Czasem ludzie zmyślają, czasem wyolbrzymiają problem. Ale często to, że napisała o czymś jedna osoba nie znaczy, że to kłamstwo. Po prostu dostrzegła cos, czego inni nie widzą, bo np. im nie przeszkadza. Trzeba filtrować informacje. Niektóre wady faktycznie nie będą dla nas wadami, ale w przypadku innych czasem jedna anonimowa osoba może mieć rację i uratować nas przed wpadką.

Ot, weźmy tanie kable HDMI podające cały czas napięcie (niezgodne ze specyfikacją i nienadające się do podłączenia GPU) - większość używa, bo nie widzi, ze coś jest nie tak, po prostu (jeszcze) nic im się nie spaliło. Ale problem jest realny. A z drugiej strony - świetny pendrive. Niby wszyscy chwalą, ale niektórzy kwiczą, że się grzeje i zwalnia. Może mają racje, tyle tylko, że ja tego pena nigdy jeszcze nie przegrzałem... Gdybym się zasugerował jednym wpisem - nie miałbym czego kupić albo wydałby 2x więcej :P

Dlatego ja wpisów tutaj nie skreślam. Mogą, ale nie muszą być przesadą.
Sam piszesz, że mało tu ludzi. Słabe miejsce na trolling i czarny PR.
_________________
 
 
nordof 
plus master

Dołączył: 27 Lut 2016
Posty: 316
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 23-08-2017, 21:49   

Kolejny rok horizonka na rynku i dalej podstawowe funkcje kuleją. Przed chwilą na TVP1 ruszyło zaplanowane nagrywanie filmu. Po 2-3 minutach próba oglądania tego filmu z poślizgiem oczywiście nieudana. Szlag mnie trafił ostatnio gdy w ten sposób dekoder odmówił dostępu do nagrywanego z godzinę meczu żużlowego. Oczywiście jest mityczny reset prądowy. :twisted: :twisted: Jednak nagrywanie nie zawsze rusza po włączeniu dekodera ,no i minuty nagrania uciekają. Pauzy natomiast BOJĘ się używać ,bo najczęściej bufor znika po naciśnięńciu play.
_________________
  nordof
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,41 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: