Compal Connect BOx |
Autor |
Wiadomość |
Andre_NH
classic master
Dołączył: 21 Gru 2013 Posty: 225 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 20-08-2017, 16:04
|
|
|
@UP
Ale czy adres IP w UPC nie jest publiczny? Jest tylko dynamicznie zmieniający się, nie jest stały. Czy się mylę? |
_________________
|
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 20-08-2017, 16:31
|
|
|
Andre_NH napisał/a: | Ale czy adres IP w UPC nie jest publiczny? |
Jest, ale w modemach bez bridge ten adres zostaje na twoim modemorouterze co zamyka dostęp do takich usług jak DDNS czy VPN czy nawet VoIP.
Andre_NH napisał/a: | Jest tylko dynamicznie zmieniający się, nie jest stały. |
Dokładnie. |
|
|
|
|
Andre_NH
classic master
Dołączył: 21 Gru 2013 Posty: 225 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 20-08-2017, 17:02
|
|
|
MrPepka napisał/a: | Jest, ale w modemach bez bridge ten adres zostaje na twoim modemorouterze co zamyka dostęp do takich usług jak DDNS czy VPN czy nawet VoIP. |
Patrz mój post wcześniej (przekierowanie portów, triggering, DMZ) |
_________________
|
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 20-08-2017, 17:07
|
|
|
Andre_NH napisał/a: | Patrz mój post wcześniej (przekierowanie portów, triggering, DMZ) |
Nie zawsze działają prawidłowo. Dlatego najlepiej i najprościej jest mieć adres publiczny na swoim routerze. |
|
|
|
|
Andre_NH
classic master
Dołączył: 21 Gru 2013 Posty: 225 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 20-08-2017, 17:35
|
|
|
Ok, to jeśli pracownik UPC, podczas rozmowy z nim, będzie mi radził tak jak napisałem powyżej w poście (jako kontrargument) to odpowiem mu tak jak napisałeś
A tak na poważnie to nie będę używał tego argumentu tylko powiem im prawdę, że często robię reset routera (nie działa WiFi) i zobaczymy co z tego wyniknie, najwyżej zabulę 50 zł za wymianę
[ Dodano: 20-01-2018, 12:22 ]
Nie wiem jak u was, ale u mnie co 3-4 dni odnotowuje się spowolnienie w dostępie do stron WWW. Pomaga tylko restart urządzenia. Nawet strona UPC z testem prędkości zatrzymuje się podczas "Testowania prędkości pobierania...".
W poniedziałek wymieniony mi został Compal i od piątku (wczoraj) nadal to samo. Coś jakby zapychało router, ale nie wiem co. |
_________________
|
|
|
|
|
Ksiaze441
plus master
Dołączył: 24 Sty 2018 Posty: 351
|
Wysłany: 22-10-2019, 17:31
|
|
|
Witajcie używam Connect Box mam podłączony sprzęt yamaha co chwila mi go wyrzuca, że jest przerwanie z Internetem. Ustawiony przez wifi. Co moze byc nie tak że sprzęt audio zrywa net, przy słuchaniu audycji radiowych internetowych. |
_________________
|
|
|
|
|
pjetrucha
light master
Dołączył: 02 Sty 2018 Posty: 93
|
Wysłany: 23-10-2019, 09:47
|
|
|
Daleko od siebie masz urządzenia? Spróbuj rozdzielić SID na 2,4G i 5G i podłącz się do 5G. |
|
|
|
|
Ksiaze441
plus master
Dołączył: 24 Sty 2018 Posty: 351
|
Wysłany: 23-10-2019, 12:44
|
|
|
Hej pjetrucha modem i sprzęt yamaha jest bardzo blisko ustawione koło siebie jedynie dzieli ich półka. Na kablu też przerywa inne urządzenia działają poprawnie. |
_________________
|
|
|
|
|
brtk
chello master
Pomógł: 26 razy Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 1621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-10-2019, 19:11
|
|
|
Masz ipv6 czy ipv4? Jak ipv6, to przełącz na ipv4. Przez asystenta, czat, infolinię można. Przez czat chyba najszybciej.
Najłatwiej sprawdzić co masz logując się do CB i zobaczyć, czy masz takie coś jak "Tryb pracy modemu" do wyboru. Jak nie masz, to masz ipv6, jak masz, to ipv4. |
|
|
|
|
Ksiaze441
plus master
Dołączył: 24 Sty 2018 Posty: 351
|
Wysłany: 24-10-2019, 11:43
|
|
|
Witajcie, jednak zależy wszystko od miejsca. Znalazłem dobre miejsce że nic się nie tnie jest ok. |
_________________
|
|
|
|
|
IQ
classic master
Dołączyła: 07 Mar 2017 Posty: 241
|
Wysłany: 16-11-2019, 21:28
|
|
|
Witajcie, mam pytanie odnośnie compala - pierwszy działał mi bez zarzutu ale padł po kilkunastu miesiącach i jakiś czas temu go wymieniono na nowy i teraz mam ciągły problem z internetem. Regularnie jakby zwalniał i po chwili wracał do normy (problem z otwieraniem się stron, buforowanie filmów). Często pojawiają się komunikaty w stylu "sprawdź połączenie sieciowe", a ostatnio pojawił mi się na TVsmart komunikat o braku połączenia z serwerem hbogo... co dziwne tylko na jednym z 3 urządzeń ( na dwóch było ok.) Wszystkie łączę po wifi...prędkość neta to 300mb, zmieniam kanały i go resetuje co kilka dni, ale to pomaga na trochę... Może ktoś wie o co chodzi? |
|
|
|
|
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 17-11-2019, 10:50
|
|
|
IQ, Nie korzystasz przypadkiem z IPv6? |
_________________
|
|
|
|
|
IQ
classic master
Dołączyła: 07 Mar 2017 Posty: 241
|
Wysłany: 19-11-2019, 18:13
|
|
|
zylx napisał/a: | IQ, Nie korzystasz przypadkiem z IPv6? |
nie, pytałam i twierdzą że to IPv4... |
|
|
|
|
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 19-11-2019, 21:22
|
|
|
IQ, Sprawdz jeszcze sam na wszelki wypadek. Zaloguj się do routera i zobacz czy jest tryb modemu dostępny. |
_________________
|
|
|
|
|
debian33
light master
Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 136
|
Wysłany: 21-11-2019, 08:44
|
|
|
IQ napisał/a: | zylx napisał/a: | IQ, Nie korzystasz przypadkiem z IPv6? |
nie, pytałam i twierdzą że to IPv4... |
Mam identyczny problem i borykam się z tym od dłuższego czasu. Problem z siecią 5 Ghz na Smart TV, na windows 10, smartfon . Na piątce na speed test pokazuje mi zawrotną prędkość 1MB i często zrywa połączenie. Po restarcie jest ok przez jakiś czas ale problem się powtarza i tak w kółko. Na sieci 2.4 śmiga bez problemu. Zgłaszane kilkukrotnie, wgrywali i usuwali firmware bo rzekomo coś z nim było nie tak. Teraz czasami widzę dwie sieci rozgłaszane 5Ghz...nie wiem o co chodzi i oni chyba też |
|
|
|
|
|