Moje UPC - utrata konta |
Autor |
Wiadomość |
Q
classic master
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 288 Skąd: CK
|
Wysłany: 18-08-2017, 15:54 Moje UPC - utrata konta
|
|
|
Z bliżej nieznanych mi przyczyn właśnie odkryłem że moje konto na "moje upc" przestało istnieć. To nie tylko błąd logowania, bo nawet system nie rozpoznaje mojej nazwy użytkownika twierdząc że takiej nie ma. Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Około miesiąc temu logowałem się i przez formularz wyłączałem usługę wifi-free. Wtedy wszystko działało. |
_________________
|
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 18-08-2017, 16:11
|
|
|
Zadzwoń do UPC i wyjaśnij to z nimi. A w ogóle to "załóż nowe konto" o takiej samej nazwie i z tym samym hasłem co poprzednie. |
|
|
|
|
janekgra
easy master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 39 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 18-08-2017, 18:23
|
|
|
Miałem dokładnie to samo. Po 3 miesiacach od założenia konta w trakcie tych zmian na stronie "Moje UPC" konto znikło. Załozyłem je ponownie z tymi samymi danymi do logowania. Po tygodniu nadszedł mail od UPC aby uzupełnić w ciagu tygodnia w "Moim UPC" dane w tym nr klienta- pod rygorem likwidacji konta. Numer ten od poczatku był tam wprowadzony więc to tylko świadczy o o wielkim bałaganie. Konsultant niczego mi nie potrafił wyjaśnić, radził nic nie robić. Konto na razie istnieje |
|
|
|
|
|