Compal CH7465LG |
Autor |
Wiadomość |
grzegorz
plus master
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Lip 2006 Posty: 460 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-08-2017, 15:30
|
|
|
MrPepka napisał/a: | Ale wchodzisz z zewnętrznej sieci czy swojej? | zewnętrznej (play) |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 06-08-2017, 15:40
|
|
|
No to dobrze robisz. Pamiętaj jeszcze o podaniu portu zdalnego dostępu, domyślnie to 8080, więc w przeglądarce podajesz:
89.72.xxx.xxx:8080
Jeżeli go zmieniłeś to podajesz odpowiednio:
twoj_adr_ip_zewn:twoj_port |
_________________
|
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 06-08-2017, 16:10
|
|
|
A sam play też tego jakoś nie blokuje? W sensie oni jakoś swoich portów nie blokują? |
|
|
|
|
grzegorz
plus master
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Lip 2006 Posty: 460 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-08-2017, 20:34
|
|
|
Coś jest nie tak,gdyż nie mogę uzyskać dostępu do modemu z zewnętrznej sieci.
Sprawdziłem też z sieci Plus i to samo.
A może ktoś sprawdzić czy to wogole działa? Chyba że robię coś nie tak |
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 06-08-2017, 20:42
|
|
|
grzegorz napisał/a: | Coś jest nie tak,gdyż nie mogę uzyskać dostępu do modemu z zewnętrznej sieci.
Sprawdziłem też z sieci Plus i to samo.
A może ktoś sprawdzić czy to wogole działa? Chyba że robię coś nie tak |
A może masz włączone ipv6 na tych sieciach komórkowych (play i plus)? |
|
|
|
|
grzegorz
plus master
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Lip 2006 Posty: 460 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-08-2017, 21:15
|
|
|
Raczej nie mam włączonego Ip6. Gdzie to mogę sprawdzić? IP przyfzielone przez play mam XX.xxx.xx.xxx |
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 06-08-2017, 21:51
|
|
|
grzegorz napisał/a: | IP przyfzielone przez play mam XX.xxx.xx.xxx |
To wtedy IPv4 jeszcze. A w plusie też masz adres w takiej postaci? |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 06-08-2017, 23:40
|
|
|
grzegorz napisał/a: | Coś jest nie tak,gdyż nie mogę uzyskać dostępu do modemu z zewnętrznej sieci.
Sprawdziłem też z sieci Plus i to samo.
A może ktoś sprawdzić czy to wogole działa? Chyba że robię coś nie tak |
Z tego co mi wiadomo, wszystkie sieci komórkowe mają poblokowany dostęp z zewnątrz. |
_________________
|
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 06-08-2017, 23:41
|
|
|
Cytat: | poblokowany dostęp z zewnątrz. |
Ale dostęp do czego? Do TWOJEGO modemu? |
|
|
|
|
grzegorz
plus master
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Lip 2006 Posty: 460 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-08-2017, 10:04
|
|
|
MrPepka napisał/a: | grzegorz napisał/a: | IP przyfzielone przez play mam XX.xxx.xx.xxx |
To wtedy IPv4 jeszcze. A w plusie też masz adres w takiej postaci? |
Tak ta sama postać. |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 07-08-2017, 18:48
|
|
|
MrPepka napisał/a: | Ale dostęp do czego? Do TWOJEGO modemu? |
Do jakiejkolwiek usługi, którą inicjujesz Z internetu przez takie połączenie. |
_________________
|
|
|
|
|
fiddo84
easy master
Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 29 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 08-08-2017, 22:45
|
|
|
Witam, czy istnieje możliwość ponownego zarejestrowania modemu Cisco po rejestracji Compal'a?
Jedno z urządzeń w moje sieci nie łączy się z wi-fi pod Compal'em. Próbowałem przestawić go do modemu i użyć starego routera ale bez efektu. Wcześniej wszystko działało bez najmniejszego problemu. Zastanawiam sie czy go nie zwrócić i wrócić do Cisco plus dokupić lepszy router: (Netgear n7000 lub Asus ac68u)? |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez fiddo84 08-08-2017, 22:51, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 08-08-2017, 22:50
|
|
|
fiddo84 napisał/a: | Witam, czy istnieje możliwość ponownego zarejestrowania modemu Cisco po rejestracji Compal'a? |
Tak tylko musisz najpierw wyrejestrować Compala. Nie zalecam jednak takiej operacji gdyż jak UPC zorientuje się, że coś mieszałeś to możesz z mieć z tego tytułu konsekwencje (np. zerwą z tobą umowę). |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 08-08-2017, 22:58
|
|
|
fiddo84 napisał/a: | Jedno z urządzeń w moje sieci nie łączy się z wi-fi pod Compal'em. Próbowałem przestawić go do modemu i użyć starego routera ale bez efektu. |
Winne temu może też być to urządzenie. |
_________________
|
|
|
|
|
fiddo84
easy master
Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 29 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 08-08-2017, 22:59
|
|
|
Dzięki za odpowiedz. Do ryzykantów nie należę:-). Zależy mi jedynie na tym, żeby wszystko działało jak należy. Myślałem, że z Compalem tak będzie(sporo był dobrych opinii) i obędzie się bez inwestowania we własny nowy router. Czym więcej czytam to okazuje, że problemów jednak jest z nim sporo ( u mnie kamerka IP wcale nie widzi Wi-Fi). Dodatkowo spora cegła z niego jeśli miałby działać jako tylko modem. Na plus za to Pingi...poniżej 10, co wcześniej raczej nie miało miejsca. |
_________________
|
|
|
|
|
|