Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Compal CH7465LG
Autor Wiadomość
grzegorz 
plus master

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 460
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-08-2017, 15:30   

MrPepka napisał/a:
Ale wchodzisz z zewnętrznej sieci czy swojej?
zewnętrznej (play)
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 06-08-2017, 15:40   

No to dobrze robisz. Pamiętaj jeszcze o podaniu portu zdalnego dostępu, domyślnie to 8080, więc w przeglądarce podajesz:
89.72.xxx.xxx:8080
Jeżeli go zmieniłeś to podajesz odpowiednio:
twoj_adr_ip_zewn:twoj_port
_________________
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 06-08-2017, 16:10   

A sam play też tego jakoś nie blokuje? W sensie oni jakoś swoich portów nie blokują?
 
 
grzegorz 
plus master

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 460
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-08-2017, 20:34   

Coś jest nie tak,gdyż nie mogę uzyskać dostępu do modemu z zewnętrznej sieci.
Sprawdziłem też z sieci Plus i to samo.
A może ktoś sprawdzić czy to wogole działa? Chyba że robię coś nie tak :-?
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 06-08-2017, 20:42   

grzegorz napisał/a:
Coś jest nie tak,gdyż nie mogę uzyskać dostępu do modemu z zewnętrznej sieci.
Sprawdziłem też z sieci Plus i to samo.
A może ktoś sprawdzić czy to wogole działa? Chyba że robię coś nie tak

A może masz włączone ipv6 na tych sieciach komórkowych (play i plus)?
 
 
grzegorz 
plus master

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 460
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-08-2017, 21:15   

Raczej nie mam włączonego Ip6. Gdzie to mogę sprawdzić? IP przyfzielone przez play mam XX.xxx.xx.xxx
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 06-08-2017, 21:51   

grzegorz napisał/a:
IP przyfzielone przez play mam XX.xxx.xx.xxx

To wtedy IPv4 jeszcze. A w plusie też masz adres w takiej postaci?
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 06-08-2017, 23:40   

grzegorz napisał/a:
Coś jest nie tak,gdyż nie mogę uzyskać dostępu do modemu z zewnętrznej sieci.

Sprawdziłem też z sieci Plus i to samo.

A może ktoś sprawdzić czy to wogole działa? Chyba że robię coś nie tak

Z tego co mi wiadomo, wszystkie sieci komórkowe mają poblokowany dostęp z zewnątrz.
_________________
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 06-08-2017, 23:41   

Cytat:
poblokowany dostęp z zewnątrz.

Ale dostęp do czego? Do TWOJEGO modemu?
 
 
grzegorz 
plus master

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 460
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-08-2017, 10:04   

MrPepka napisał/a:
grzegorz napisał/a:
IP przyfzielone przez play mam XX.xxx.xx.xxx

To wtedy IPv4 jeszcze. A w plusie też masz adres w takiej postaci?

Tak ta sama postać.
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 07-08-2017, 18:48   

MrPepka napisał/a:
Ale dostęp do czego? Do TWOJEGO modemu?

Do jakiejkolwiek usługi, którą inicjujesz Z internetu przez takie połączenie.
_________________
 
 
fiddo84 
easy master

Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 29
Skąd: Kraków
Wysłany: 08-08-2017, 22:45   

Witam, czy istnieje możliwość ponownego zarejestrowania modemu Cisco po rejestracji Compal'a?
Jedno z urządzeń w moje sieci nie łączy się z wi-fi pod Compal'em. Próbowałem przestawić go do modemu i użyć starego routera ale bez efektu. Wcześniej wszystko działało bez najmniejszego problemu. Zastanawiam sie czy go nie zwrócić i wrócić do Cisco plus dokupić lepszy router: (Netgear n7000 lub Asus ac68u)?
_________________
Ostatnio zmieniony przez fiddo84 08-08-2017, 22:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 08-08-2017, 22:50   

fiddo84 napisał/a:
Witam, czy istnieje możliwość ponownego zarejestrowania modemu Cisco po rejestracji Compal'a?

Tak tylko musisz najpierw wyrejestrować Compala. Nie zalecam jednak takiej operacji gdyż jak UPC zorientuje się, że coś mieszałeś to możesz z mieć z tego tytułu konsekwencje (np. zerwą z tobą umowę).
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 08-08-2017, 22:58   

fiddo84 napisał/a:
Jedno z urządzeń w moje sieci nie łączy się z wi-fi pod Compal'em. Próbowałem przestawić go do modemu i użyć starego routera ale bez efektu.

Winne temu może też być to urządzenie.
_________________
 
 
fiddo84 
easy master

Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 29
Skąd: Kraków
Wysłany: 08-08-2017, 22:59   

Dzięki za odpowiedz. Do ryzykantów nie należę:-). Zależy mi jedynie na tym, żeby wszystko działało jak należy. Myślałem, że z Compalem tak będzie(sporo był dobrych opinii) i obędzie się bez inwestowania we własny nowy router. Czym więcej czytam to okazuje, że problemów jednak jest z nim sporo ( u mnie kamerka IP wcale nie widzi Wi-Fi). Dodatkowo spora cegła z niego jeśli miałby działać jako tylko modem. Na plus za to Pingi...poniżej 10, co wcześniej raczej nie miało miejsca.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,24 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: