Fiber Power 250 Warszawa |
Autor |
Wiadomość |
blazko
Klikacz
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Lip 2017 Posty: 8
|
Wysłany: 30-07-2017, 13:47 Fiber Power 250 Warszawa
|
|
|
Urządzenie Horizon. Przez ok. 2 lata od przedłużenia umowy jakość usługi internetu bez zarzutu (250/20). W ostatnim czasie prędkość pobierania pozostawia wiele do życzenia, a dział reklamacji nie potrafi zdiagnozować przyczyny problemu. Krótko mówiąc prędkość pobierania nie osiąga nawet 100 Mb/s. Łącze wydaje się być bardzo niestabilne. W załączeniu do posta znajdują się screeny z danych urządzenia. Czy szanowni forumowicze dostrzegają w tych danych możliwą przyczynę złej jakości usługi?
3.jpg stan na dzień 30.07 |
|
Plik ściągnięto 98 raz(y) 77,49 KB |
2.jpg stan na dzień 29.07 |
|
Plik ściągnięto 97 raz(y) 72,45 KB |
1.jpg
|
|
Plik ściągnięto 43 raz(y) 79,52 KB |
|
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 30-07-2017, 17:13
|
|
|
Masz za niski sygnał downstream. Jak masz zrobioną instalację kablową? |
|
|
|
|
blazko
Klikacz
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Lip 2017 Posty: 8
|
Wysłany: 30-07-2017, 17:27
|
|
|
Przepraszam, ale nie bardzo wiem, jak mam odpowiedzieć na to pytanie. Zauważyłem natomiast, że gdy odbiorniki (receiver) 6, 7 i 8 mają status "unknown", prędkość pobierania działa bez zarzutu (200Mb/s +), natomiast, gdy "uruchamia się" odbiornik 7, prędkość spada do ok 10 Mb/s. Średnio co 10 sek. odbiornik 7 uaktywnia się i po jakimś czasie wyłącza. |
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 30-07-2017, 17:30
|
|
|
Może jakieś zakłócenia od LTE? Masz jakiś nadajnik LTE w pobliżu?
blazko napisał/a: | Przepraszam, ale nie bardzo wiem, jak mam odpowiedzieć na to pytanie. |
Instalacja kablowa czyli czy masz jakieś rozgałęźniki, zwrotnice itd itp? Czy kabel od UPC idzie od razu do Horizona? |
|
|
|
|
blazko
Klikacz
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Lip 2017 Posty: 8
|
Wysłany: 30-07-2017, 17:44
|
|
|
Skrzynka UPC na klatce.Kabel idzie od niej do "skrzyneczki" w mieszkaniu. Z niej jeden kabel idzie do Horizon, drugi rozdzielony jest na dwa telewizory (telewizja analogowa). Przy takim układzie do tej pory nie odnotowywałem problemu. |
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 30-07-2017, 17:48
|
|
|
A czy jak pominiesz tą skrzyneczkę w mieszkaniu i kabel UPC podłączysz do horizona to jest to samo? Zrób to, a potem zgłoś ten problem do UPC. A analog ci odbiera? A TV cyfrowa (ta w horizonie) ci odbiera? |
|
|
|
|
blazko
Klikacz
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Lip 2017 Posty: 8
|
Wysłany: 30-07-2017, 18:02
|
|
|
TV analogowa działa. Jej odłączenie nic nie zmienia. Nestety nie mam możliwość bezpośredniego podłączenia do Horizona. W dalszym ciągu, gdy uaktywnia się odbiornik nr 7 prędkość pobierania kuleje. Sprawę kolejny raz zgłoszę do UPC. Serdecznie dziękuję za zainteresowanie i udzielone rady. |
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 30-07-2017, 18:27
|
|
|
Na tym horizonie masz tylko internet? Bez tv cyfrowej? |
|
|
|
|
blazko
Klikacz
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Lip 2017 Posty: 8
|
Wysłany: 30-07-2017, 18:48
|
|
|
TV cyfrowa jest. Udało się skontaktować z UPC. Umówiłem wizytę z technikiem, który ma poprawić siłę sygnału. Poinformuję o rezultacie wizyt. |
|
|
|
|
PtaszekD
easy master
Dołączył: 05 Lip 2015 Posty: 32
|
Wysłany: 25-09-2017, 09:34
|
|
|
I udało się? Bo ja mam dokłądnie ten sam problem od około dwóch tygodni |
|
|
|
|
|