Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zmiana z 120 na 250, wymiana routera i parę pytań
Autor Wiadomość
qwertymqwerty 
easy master

Dołączył: 25 Lip 2017
Posty: 31
Wysłany: 25-07-2017, 12:32   Zmiana z 120 na 250, wymiana routera i parę pytań

Dzień dobry, chciałem zapytać Was o opinie na temat czy warto zmieniać 120 mbps z upc z modemoruterem z ubee, który nawet nie działa źle, po wifi daje ponad 100 mbps przy 5 GHz (ne ma dualbandu więc tylko 5 GHz mam włączone) na 250 mbps z conect boxem, chodzi mi o ten connect box właśnie czy jest to coś lepszego od ubee ? Wiem że ma na pewno trochę więcej opcji, przykładowo właśnie ma dualbanda czy sieć gościnną, ale pewnie i tak zostawiłem tylko 5 GHz, swojego routera nie mam, bo co testowałem to działały identycznie jak ubee więc nie ma sensu.

Czy na tym conect box-ie idzie wyciągnąc na AC te 200 mbps około ? Bo po kablu myśle że bez problemu pójdzie tyle co fabryka dała. Oraz jak z pingami, przeczytałem sporo postów i ponoć są z tym problemy, czy problem jest bardzo poważny i lepiej zostać na ubee (ewentualnie próbować zostać przy obecnym routerze ale zmienić na 250 mbps?)

I jeszcze 1 pytanie czy upc w miarę potrafi zapewnić te 250 mbps czy to tylko na papierze, wiem że sporo zależy od lokalizacji i obciążenia, ale przykładowo obecnie mam do 120 i osiągam praktycznie ciągle ponad 110, więc wynik bardzo dobry :D

Mam jeszcze pytanie czy 138 zł za 250 mbps neta, tv ten największy pakiet, ale bez horizona i bez nagrywarki oraz za telefon (którego nawet fizycznie nie mam) to jest jakaś normalna cena dla obecnych klientów ? Obecnie płace 134, ale za 120, 4 zł za 2x tyle neta to nie majątek, tylko czy gdybym poczekał do końca umowy i wziął bez telefonu to będzie coś taniej czy w pakiecie 3 usług jest taniej ?
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 25-07-2017, 13:04   

qwertymqwerty napisał/a:
Czy na tym conect box-ie idzie wyciągnąc na AC te 200 mbps około ?

Pod warunkiem, że inne Twoje urządzenia z wifi obsługują ac.
qwertymqwerty napisał/a:
Oraz jak z pingami, przeczytałem sporo postów i ponoć są z tym problemy, czy problem jest bardzo poważny i lepiej zostać na ubee (ewentualnie próbować zostać przy obecnym routerze ale zmienić na 250 mbps?)

Zależy jak korzystasz z internetu. Ponoć ten problem jest bardziej widoczny w grach online.
qwertymqwerty napisał/a:
I jeszcze 1 pytanie czy upc w miarę potrafi zapewnić te 250 mbps czy to tylko na papierze

qwertymqwerty napisał/a:
wiem że sporo zależy od lokalizacji i obciążenia

Praktycznie sam sobie odpowiedziałeś na pytanie.
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 25-07-2017, 13:07   Re: Zmiana z 120 na 250, wymiana routera i parę pytań

qwertymqwerty napisał/a:
...czy 138 zł za 250 mbps neta, tv ten największy pakiet, ale bez horizona i bez nagrywarki oraz za telefon (którego nawet fizycznie nie mam) to jest jakaś normalna cena dla obecnych klientów ? .... czy gdybym poczekał do końca umowy i wziął bez telefonu to będzie coś taniej czy w pakiecie 3 usług jest taniej ?


Po złożeniu wypowiedzenia, staraj się uzyskać :arrow: "Twoja Rewia Usług XIII (2017-1)", dwie usługi, bez telefonu:
Max Extra HD 68 zł,
Fiber Power 250 Mb/s 31,02,
2xUlga - 10,02 zł
RAZEM: (=68+31,02-10,02) 89 zł.
Przejrzyj :arrow: Arkusz Morthena, tam są rozpisane wszystkie promocje.

Być może już w tej chwili, możesz to uzyskać, nie piszesz ile Ci zostało do końca. Sprawdź w "Moje UPC", czy tam nie ma dla Ciebie jakiejś oferty. Nawet przed końcem zobowiązania można uzyskać "TRU XIII"
_________________
Ostatnio zmieniony przez Pitrek 25-07-2017, 13:17, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
qwertymqwerty 
easy master

Dołączył: 25 Lip 2017
Posty: 31
Wysłany: 25-07-2017, 13:15   

Jasna sprawa że moje urządzenia muszą mieć ac, w gry online dość często się gra, więc lepiej nie pchać się w conect boxa tak ?

Umowę mam do grudnia, ale już pokazuje że właśnie mogę wziąć szybszy internet, jak znajdę chwilę to do nich przedzwonię może żeby się upewnić ino jak zawsze z 15 minut na infolini ;(

89 zł hmm dziękuje za info na pewno coś spróbuje powalczyć, a jak nie to poczekam do grudnia to wtedy będzie inna rozmowa z upc bo umowa przejdzie mi na bezterminową, do tej pory rozmowa z nimi zawsze kończyła się tym że horizona mi próowali wcisnąć i zabrać router oraz zwiększyć abonament o 20 zł :|
Ostatnio zmieniony przez qwertymqwerty 25-07-2017, 13:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 25-07-2017, 13:17   

qwertymqwerty napisał/a:
ale już pokazuje że właśnie mogę wziąć szybszy internet

Tam powinien być link do regulaminu.
Wygląda, że dostałeś standardową ofertę :arrow: "Twoja Rewia Usług VI (2017-1)"

Max Extra HD 86 zł,
Fiber Power 250 Mb/s 58,02 zł
Minuty do wszystkich Max 4,99 zł
2xUlga - 10,02 zł
RAZEM: (=86+58,02+4,99-10,02) 138,99 zł.

Próbuj jednak do nic dzwonić, do "Biura Utrzymania Klienta" (BUK, daw. DUK): 3249499(30-39), ale ostatnio działał :arrow: 324949939.
Postrasz ich, że myślisz już o wypowiedzeniu, ponarzekaj na ceny, powiedz, że konkurencja daje Ci taniej i chcą zrekompensować ewentualne ulgi, które miałbyś do zwrotu. Prawdopodobnie inaczej zaczną z Tobą rozmawiać.
_________________
 
 
qwertymqwerty 
easy master

Dołączył: 25 Lip 2017
Posty: 31
Wysłany: 25-07-2017, 13:26   

Pitrek, w jaki sposób polecasz załatwić tą sprawę, bo jest jeszcze chyba opcja żeby podejść do nich, jak dobrze pamiętam to na Granicznej są (z Katowic jestem). Mam o co walczyć, 45 zł taniej miesięcznie a neta 2x szybszego mogę mieć, ehhh szkoda że wcześniej na to forum nie trafiłem jak kiedyś przedłużałem umowę bo pewnie też dali mi najdrożej jak mogli :(


No i jak z routerem zostawać przy ubee czy conect boxa brać ? Ewentualnie czy jest możliwość wziąć conect boxa na testy i przykładowo bd źle działać, duże pingi albo cośi wrócić do ubee ? Czytałem też że można samemu zamontować od nich router by nie płacić 50 zł za technika, jest to prawda? I jeśli tak to router po prostu rejestruje na stronce ___provisioning____upc.pl/___reg___/login.jsp podając email i hasło z upc ?
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 25-07-2017, 13:32   

...dodam tylko, że nie można zapomnieć o Max upgrade w promocji „Więcej oglądania II” (2016-1)" , zawsze to 7 zł miesięcznie mniej.
 
 
qwertymqwerty 
easy master

Dołączył: 25 Lip 2017
Posty: 31
Wysłany: 25-07-2017, 13:44   

Według tego Arkusza Morthena wychodzi że cenników jest masa i każdemu oferują w innych cenach tak ? To jest jakoś od stażu / lokalizacji uzależnione ? Czy po prostu jak klient mało upierdliwy i się nie upiera to zaoferować jak najdrożej ?
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 25-07-2017, 13:45   

qwertymqwerty napisał/a:
Pitrek, w jaki sposób polecasz załatwić tą sprawę, bo jest jeszcze chyba opcja żeby podejść do nich
Niestety w salonie/punkcie sprzedaży/BOKu nic nie uzyskasz, szkoda czasu. Tylko w BUKu coś da się załatwić.
Nie wiem na ile przejrzałeś forum, ale zacznij od tego: :arrow: https://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?t=8626

Przejrzyj też ten temat kilka/kilkanaście stron wcześniej :arrow: https://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?t=8456&start=13980

Przejrzyj też to: :arrow: https://forum.mediaswiat.pl/search.php?search_keywords=%2Anegocj%2A&show_results=posts

Nie ma jakiegoś złotego środka na negocjacje. Musisz blefować tak, jak wcześniej napisałem.
Postrasz ich, że myślisz już o wypowiedzeniu, ponarzekaj na ceny, powiedz, że konkurencja daje Ci taniej i chcą zrekompensować ewentualne ulgi, które miałbyś do zwrotu.


Z Selectem i "Max Upgrade" to bardzo dobry pomysł, ale teraz bez złożenia wypowiedzenie, to na jeszcze niższą cenę abonamenty UPC raczej się nie zgodzi, bo to by było 82 zł, przy obecnej 134 zł.

[ Dodano: 25-07-2017, 14:47 ]
qwertymqwerty napisał/a:
Czy po prostu jak klient mało upierdliwy i się nie upiera to zaoferować jak najdrożej
Dokładnie tak, wszystkie te promocje są uznaniowe, konsultant decyduje ( :mrgreen: lub pyta kierownika) czy dostaniesz czy nie. Wpływ ma też konkurencja w Twojej lokalizacji. Przede wszystkim najłatwiej jest to osiągnąć po złożeniu rezygnacji, nie godzimy się na "słabe" oferty, czasu jest dość, czekamy na ich telefon z lepszymi ofertami, zawsze można wycofać wypowiedzenie.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Pitrek 25-07-2017, 13:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 25-07-2017, 13:49   

qwertymqwerty napisał/a:
No i jak z routerem zostawać przy ubee czy conect boxa brać ?

A będzie ci to przeszkadzać w ogóle? Bo jeśli tak to zostań już przy tym ubee.
qwertymqwerty napisał/a:
Ewentualnie czy jest możliwość wziąć conect boxa na testy i przykładowo bd źle działać, duże pingi albo coś i wrócić do ubee ?

Możesz się z nimi tak dogadać, ale wątpię żeby mieli inne modemy.
qwertymqwerty napisał/a:
Czytałem też że można samemu zamontować od nich router by nie płacić 50 zł za technika, jest to prawda? I jeśli tak to router po prostu rejestruje na stronce ___provisioning____upc.pl/___reg___/login.jsp podając email i hasło z upc ?

Mi jak wymienili modem to ten nowy musiałem samemu zarejestrować (mam nawet instrukcję wymiany modemu UPC). Adres który podałeś się zgadza.
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 25-07-2017, 13:58   

MrPepka napisał/a:
musiałem samemu zarejestrować (mam nawet instrukcję wymiany modemu UPC). Adres który podałeś się zgadza.

4. Modem :arrow: https://pytania.upc.pl/?q=fact_1007443&q2=samodzielna
:arrow: https://pytania.upc.pl/?q=fact_1007442
:arrow: https://www.upc.pl/pdf/si_wymiana_modemu.pdf
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,23 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: