|
|
Zmiana z 120 na 250, wymiana routera i parę pytań |
Autor |
Wiadomość |
qwertymqwerty
easy master
Dołączył: 25 Lip 2017 Posty: 31
|
Wysłany: 25-07-2017, 13:32 Zmiana z 120 na 250, wymiana routera i parę pytań
|
|
|
Dzień dobry, chciałem zapytać Was o opinie na temat czy warto zmieniać 120 mbps z upc z modemoruterem z ubee, który nawet nie działa źle, po wifi daje ponad 100 mbps przy 5 GHz (ne ma dualbandu więc tylko 5 GHz mam włączone) na 250 mbps z conect boxem, chodzi mi o ten connect box właśnie czy jest to coś lepszego od ubee ? Wiem że ma na pewno trochę więcej opcji, przykładowo właśnie ma dualbanda czy sieć gościnną, ale pewnie i tak zostawiłem tylko 5 GHz, swojego routera nie mam, bo co testowałem to działały identycznie jak ubee więc nie ma sensu.
Czy na tym conect box-ie idzie wyciągnąc na AC te 200 mbps około ? Bo po kablu myśle że bez problemu pójdzie tyle co fabryka dała. Oraz jak z pingami, przeczytałem sporo postów i ponoć są z tym problemy, czy problem jest bardzo poważny i lepiej zostać na ubee (ewentualnie próbować zostać przy obecnym routerze ale zmienić na 250 mbps?)
I jeszcze 1 pytanie czy upc w miarę potrafi zapewnić te 250 mbps czy to tylko na papierze, wiem że sporo zależy od lokalizacji i obciążenia, ale przykładowo obecnie mam do 120 i osiągam praktycznie ciągle ponad 110, więc wynik bardzo dobry
Mam jeszcze pytanie czy 138 zł za 250 mbps neta, tv ten największy pakiet, ale bez horizona i bez nagrywarki oraz za telefon (którego nawet fizycznie nie mam) to jest jakaś normalna cena dla obecnych klientów ? Obecnie płace 134, ale za 120, 4 zł za 2x tyle neta to nie majątek, tylko czy gdybym poczekał do końca umowy i wziął bez telefonu to będzie coś taniej czy w pakiecie 3 usług jest taniej ? |
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 25-07-2017, 14:04
|
|
|
qwertymqwerty napisał/a: | Czy na tym conect box-ie idzie wyciągnąc na AC te 200 mbps około ? |
Pod warunkiem, że inne Twoje urządzenia z wifi obsługują ac.
qwertymqwerty napisał/a: | Oraz jak z pingami, przeczytałem sporo postów i ponoć są z tym problemy, czy problem jest bardzo poważny i lepiej zostać na ubee (ewentualnie próbować zostać przy obecnym routerze ale zmienić na 250 mbps?) |
Zależy jak korzystasz z internetu. Ponoć ten problem jest bardziej widoczny w grach online.
qwertymqwerty napisał/a: | I jeszcze 1 pytanie czy upc w miarę potrafi zapewnić te 250 mbps czy to tylko na papierze |
qwertymqwerty napisał/a: | wiem że sporo zależy od lokalizacji i obciążenia |
Praktycznie sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 25-07-2017, 14:07 Re: Zmiana z 120 na 250, wymiana routera i parę pytań
|
|
|
qwertymqwerty napisał/a: | ...czy 138 zł za 250 mbps neta, tv ten największy pakiet, ale bez horizona i bez nagrywarki oraz za telefon (którego nawet fizycznie nie mam) to jest jakaś normalna cena dla obecnych klientów ? .... czy gdybym poczekał do końca umowy i wziął bez telefonu to będzie coś taniej czy w pakiecie 3 usług jest taniej ? |
Po złożeniu wypowiedzenia, staraj się uzyskać "Twoja Rewia Usług XIII (2017-1)", dwie usługi, bez telefonu:
Max Extra HD 68 zł,
Fiber Power 250 Mb/s 31,02,
2xUlga - 10,02 zł
RAZEM: (=68+31,02-10,02) 89 zł.
Przejrzyj Arkusz Morthena, tam są rozpisane wszystkie promocje.
Być może już w tej chwili, możesz to uzyskać, nie piszesz ile Ci zostało do końca. Sprawdź w "Moje UPC", czy tam nie ma dla Ciebie jakiejś oferty. Nawet przed końcem zobowiązania można uzyskać "TRU XIII" |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Pitrek 25-07-2017, 14:17, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
qwertymqwerty
easy master
Dołączył: 25 Lip 2017 Posty: 31
|
Wysłany: 25-07-2017, 14:15
|
|
|
Jasna sprawa że moje urządzenia muszą mieć ac, w gry online dość często się gra, więc lepiej nie pchać się w conect boxa tak ?
Umowę mam do grudnia, ale już pokazuje że właśnie mogę wziąć szybszy internet, jak znajdę chwilę to do nich przedzwonię może żeby się upewnić ino jak zawsze z 15 minut na infolini ;(
89 zł hmm dziękuje za info na pewno coś spróbuje powalczyć, a jak nie to poczekam do grudnia to wtedy będzie inna rozmowa z upc bo umowa przejdzie mi na bezterminową, do tej pory rozmowa z nimi zawsze kończyła się tym że horizona mi próowali wcisnąć i zabrać router oraz zwiększyć abonament o 20 zł |
Ostatnio zmieniony przez qwertymqwerty 25-07-2017, 14:28, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 25-07-2017, 14:17
|
|
|
qwertymqwerty napisał/a: | ale już pokazuje że właśnie mogę wziąć szybszy internet |
Tam powinien być link do regulaminu.
Wygląda, że dostałeś standardową ofertę "Twoja Rewia Usług VI (2017-1)"
Max Extra HD 86 zł,
Fiber Power 250 Mb/s 58,02 zł
Minuty do wszystkich Max 4,99 zł
2xUlga - 10,02 zł
RAZEM: (=86+58,02+4,99-10,02) 138,99 zł.
Próbuj jednak do nic dzwonić, do "Biura Utrzymania Klienta" (BUK, daw. DUK): 3249499(30-39), ale ostatnio działał 324949939.
Postrasz ich, że myślisz już o wypowiedzeniu, ponarzekaj na ceny, powiedz, że konkurencja daje Ci taniej i chcą zrekompensować ewentualne ulgi, które miałbyś do zwrotu. Prawdopodobnie inaczej zaczną z Tobą rozmawiać. |
_________________
|
|
|
|
|
qwertymqwerty
easy master
Dołączył: 25 Lip 2017 Posty: 31
|
Wysłany: 25-07-2017, 14:26
|
|
|
Pitrek, w jaki sposób polecasz załatwić tą sprawę, bo jest jeszcze chyba opcja żeby podejść do nich, jak dobrze pamiętam to na Granicznej są (z Katowic jestem). Mam o co walczyć, 45 zł taniej miesięcznie a neta 2x szybszego mogę mieć, ehhh szkoda że wcześniej na to forum nie trafiłem jak kiedyś przedłużałem umowę bo pewnie też dali mi najdrożej jak mogli
No i jak z routerem zostawać przy ubee czy conect boxa brać ? Ewentualnie czy jest możliwość wziąć conect boxa na testy i przykładowo bd źle działać, duże pingi albo cośi wrócić do ubee ? Czytałem też że można samemu zamontować od nich router by nie płacić 50 zł za technika, jest to prawda? I jeśli tak to router po prostu rejestruje na stronce ___provisioning____upc.pl/___reg___/login.jsp podając email i hasło z upc ? |
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 25-07-2017, 14:32
|
|
|
...dodam tylko, że nie można zapomnieć o Max upgrade w promocji „Więcej oglądania II” (2016-1)" , zawsze to 7 zł miesięcznie mniej. |
|
|
|
|
qwertymqwerty
easy master
Dołączył: 25 Lip 2017 Posty: 31
|
Wysłany: 25-07-2017, 14:44
|
|
|
Według tego Arkusza Morthena wychodzi że cenników jest masa i każdemu oferują w innych cenach tak ? To jest jakoś od stażu / lokalizacji uzależnione ? Czy po prostu jak klient mało upierdliwy i się nie upiera to zaoferować jak najdrożej ? |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 25-07-2017, 14:45
|
|
|
qwertymqwerty napisał/a: | Pitrek, w jaki sposób polecasz załatwić tą sprawę, bo jest jeszcze chyba opcja żeby podejść do nich | Niestety w salonie/punkcie sprzedaży/BOKu nic nie uzyskasz, szkoda czasu. Tylko w BUKu coś da się załatwić.
Nie wiem na ile przejrzałeś forum, ale zacznij od tego: https://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?t=8626
Przejrzyj też ten temat kilka/kilkanaście stron wcześniej https://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?t=8456&start=13980
Przejrzyj też to: https://forum.mediaswiat.pl/search.php?search_keywords=%2Anegocj%2A&show_results=posts
Nie ma jakiegoś złotego środka na negocjacje. Musisz blefować tak, jak wcześniej napisałem.
Postrasz ich, że myślisz już o wypowiedzeniu, ponarzekaj na ceny, powiedz, że konkurencja daje Ci taniej i chcą zrekompensować ewentualne ulgi, które miałbyś do zwrotu.
Z Selectem i "Max Upgrade" to bardzo dobry pomysł, ale teraz bez złożenia wypowiedzenie, to na jeszcze niższą cenę abonamenty UPC raczej się nie zgodzi, bo to by było 82 zł, przy obecnej 134 zł.
[ Dodano: 25-07-2017, 14:47 ]
qwertymqwerty napisał/a: | Czy po prostu jak klient mało upierdliwy i się nie upiera to zaoferować jak najdrożej | Dokładnie tak, wszystkie te promocje są uznaniowe, konsultant decyduje ( lub pyta kierownika) czy dostaniesz czy nie. Wpływ ma też konkurencja w Twojej lokalizacji. Przede wszystkim najłatwiej jest to osiągnąć po złożeniu rezygnacji, nie godzimy się na "słabe" oferty, czasu jest dość, czekamy na ich telefon z lepszymi ofertami, zawsze można wycofać wypowiedzenie. |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Pitrek 25-07-2017, 14:51, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 25-07-2017, 14:49
|
|
|
qwertymqwerty napisał/a: | No i jak z routerem zostawać przy ubee czy conect boxa brać ? |
A będzie ci to przeszkadzać w ogóle? Bo jeśli tak to zostań już przy tym ubee.
qwertymqwerty napisał/a: | Ewentualnie czy jest możliwość wziąć conect boxa na testy i przykładowo bd źle działać, duże pingi albo coś i wrócić do ubee ? |
Możesz się z nimi tak dogadać, ale wątpię żeby mieli inne modemy.
qwertymqwerty napisał/a: | Czytałem też że można samemu zamontować od nich router by nie płacić 50 zł za technika, jest to prawda? I jeśli tak to router po prostu rejestruje na stronce ___provisioning____upc.pl/___reg___/login.jsp podając email i hasło z upc ? |
Mi jak wymienili modem to ten nowy musiałem samemu zarejestrować (mam nawet instrukcję wymiany modemu UPC). Adres który podałeś się zgadza. |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. | Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 12 | |
|
|
Grupa
Aktualności:
|
|