Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Dziwne zachowanie modemu samoistne wylogowywanie się kanałów
Autor Wiadomość
Maciej 
classic master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Lis 2013
Posty: 241
Wysłany: 26-06-2017, 15:25   

Z 23*C? Tyle mam o 18, potem spada do 18-19*C.

Strzelam, że w ogóle w tych godzinach (wieczór, 18-22) jest intensywne wykorzystanie usług w bloku... Póki co wiszę na czacie u UPC i staram się sprowadzić serwis liniowy, tym razem do naszej skrzynki na zewnątrz. Plus czekam co odpiszą na zgłoszenie techniczne wysłane e-mailem.

W środę ma być 30 stopni, to najwyżej zmontuję kolejną wizytę, bo wtedy na pewno coś się będzie dziać... :roll:
_________________
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 26-06-2017, 15:27   

Maciej napisał/a:
Z 23*C?

To jest dużo. W raz ze wzrostem temperatury spada sygnał więc tym bardziej wzywać serwis liniowy.
 
 
Maciej 
classic master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Lis 2013
Posty: 241
Wysłany: 26-06-2017, 15:43   

Dużo? 23*C na zewnątrz? No kurde, serio? :D Jeszcze rozumiem, gdyby tolerancja kończyła się na jakiejś temperaturze rzędu 35 stopni (czyli rozsądnie, że pady byłyby koło południa, a nie wieczorem ;) ).
_________________
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 26-06-2017, 16:13   

Cytat:
Dużo? 23*C na zewnątrz? No kurde, serio?

Nie skąd za niska. :mrgreen: A normalna to jest temperatura 30 C. :twisted: Jaką masz temperaturę na codzień? Te 35 C?
 
 
Maciej 
classic master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Lis 2013
Posty: 241
Wysłany: 26-06-2017, 16:21   

MrPepka napisał/a:
Cytat:
Dużo? 23*C na zewnątrz? No kurde, serio?

Nie skąd za niska. :mrgreen: A normalna to jest temperatura 30 C. :twisted: Jaką masz temperaturę na codzień? Te 35 C?


Odpowiem Ci w środę, kiedy taka temperatura będzie właśnie całkowicie normalna przez najbliższe tygodnie... :P

Szaraczki z czatu nie chcą mi umówić serwisu liniowego tylko wciskają 3 wizytę technika. Problem w tym, że póki technik nie trafi na moment, w którym jest problem, póty nie będzie mógł tego zgłosić liniowcom...

Naprawdę czekają mnie dziesiątki wizyt w nadziei, że jednak trafi na ten "właściwy" moment? Gdybym jeszcze miał pewność, że to tylko wieczorami się chrzani, ale za mało danych na takie dywagacje. Ech, UPC! :roll:
_________________
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 26-06-2017, 16:27   

Maciej napisał/a:
za mało danych na takie dywagacje. Ech, UPC

Powinien technik "podstawić" inny modem (?), albo zamontować Ci Compala czy Ubee w trybie mostu - to trzeba zweryfikować, czy przypadkiem nie jest to wina już zużytego Cisco.
_________________
 
 
Maciej 
classic master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Lis 2013
Posty: 241
Wysłany: 26-06-2017, 16:29   

Jak na złość Internet to teraz działa idealnie...

Nie czarujmy się - to musi być coś z sygnałem głównym, pytanie tylko na którym odcinku. I w jakich konkretnie porach, o ile w jakichś konkretnych.
_________________
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 26-06-2017, 16:34   

Cytat:
Powinien technik "podstawić" inny modem (?), albo zamontować Ci Compala czy Ubee w trybie mostu - to trzeba zweryfikować, czy przypadkiem nie jest to wina już zużytego Cisco.

Tak, ale oprócz internetu nie działa też telewizja więc to nie modem.
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 26-06-2017, 16:41   

MrPepka napisał/a:
oprócz internetu nie działa też telewizja więc to nie modem

Ale podłączone to jest do tej samej zwrotnicy - więc modem może "kłaść" i resztę sygnału.
Maciej napisał/a:
musi być coś z sygnałem głównym

A odłącz modem i zobacz sygnał na dekoderze.

A może to jednak dekoder "kładzie" sygnał...
_________________
Ostatnio zmieniony przez KOCUREK1970 26-06-2017, 16:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Maciej 
classic master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Lis 2013
Posty: 241
Wysłany: 26-06-2017, 16:48   

Czy wystarczy wypięcie z prądu, czy muszę fizycznie odkręcić kabel? Bo w sumie też o tym myślałem wczoraj. Żeby jedno urządzenie wypiąć i sprawdzić jak sprawuje się drugie...
_________________
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 26-06-2017, 16:48   

Maciej napisał/a:
Czy wystarczy wypięcie z prądu, czy muszę fizycznie odkręcić kabel?

Zrób jedno i drugie dla pewności.
_________________
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 26-06-2017, 16:49   

Cytat:
Czy wystarczy wypięcie z prądu, czy muszę fizycznie odkręcić kabel? Bo w sumie też o tym myślałem wczoraj. Żeby jedno urządzenie wypiąć i sprawdzić jak sprawuje się drugie...

Wystarczy wypięcie z prądu bo modem jak nie będzie działał to sygnału nie pobierze.

[ Dodano: 26-06-2017, 17:51 ]
Cytat:
Zrób jedno i drugie dla pewności.

A po co? Można po odłączeniu modemu od prądu wypiąć kabel ze zwrotnicy do złączki.
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 26-06-2017, 16:53   

MrPepka napisał/a:
wypiąć kabel ze zwrotnicy do złączki.

Też warto to zrobić - wyeliminujemy przy okazji potencjalną winę (jednak) samego przewodu łączącego modem z instalacją.

Na moje, trzeba w mieszkaniu rozebrać instalację na części i pojedynczo wszystko sprawdzić
_________________
 
 
Maciej 
classic master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Lis 2013
Posty: 241
Wysłany: 26-06-2017, 17:35   

To ja proponuję, żeby najpierw skupili się na wszystkim poza moim lokalem... :D

Ej, a wyobrażacie sobie co by było, gdyby usterka dawała o sobie znać np. w godzinach 21.00 - 9.00?

Teraz to przynajmniej mam jakąś szansę wezwać technika, który szczęśliwie może trafić na wariacje sygnału, ale gdyby to było w nocy? Wzywałbym ich chyba codziennie do usranej śmierci.

Zastanawiam się czy by nie skrobnąć reklamacji, tak kontrolnie. Dwie wizyty techników były, podobno jeden zgłaszał serwis liniowy w czwartek i w piątek niby coś grzebali, teoretycznie miało być naprawione, praktycznie nie jest (choć wciąż czekam na dzisiejszą pikselozę i wypięcie modemu)...

[ Dodano: 26-06-2017, 19:14 ]
Aha, pikseloza powoli start, wypięcie modemu/kabla od modemu nie daje poprawy na TV. :)
_________________
 
 
winforGD 
plus master

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 360
Skąd: Gdynia
Wysłany: 26-06-2017, 21:40   

Maciej napisał/a:
Jak na złość Internet to teraz działa idealnie...

Nie czarujmy się - to musi być coś z sygnałem głównym, pytanie tylko na którym odcinku. I w jakich konkretnie porach, o ile w jakichś konkretnych.


Ja mam Ubee, który działał jak skała przez 230 dni. Kilka dni temu coś się zaczęło dziać. Modem samoczynnie robił ponowną synchronizację co kilkanaście/kilkadziesiąt minut i Internet wtedy nie działał. Było tak przez kilka dni. Dokręcenie kabli i reset guzikiem 3 x 30 nic nie dało. Wczoraj napisałem maila do działu technicznego. Dzisiaj dzwonili, że jutro przyjedzie technik i nagle teraz, w tym momencie Internet działa bardzo dobrze. Nic się nie resetuje.

Wykonywałem test dla Pumy6 pomimo tego, że mam Ubee i: kiedyś był zielono żółty, kilka dni temu, gdy zaczęły się problemy był prawie w całości czerwony, dzisiaj po południu znowu był zielono żółty, a teraz jak patrzę to jest pomarańczowo czerwony.

Także co jak co, ale także uważam, że coś się dzieje w UPC i nie jest to wina naszej domowej instalacji.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: