Czy warto.. |
Autor |
Wiadomość |
mikolaj212
Klikacz
Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 5
|
Wysłany: 01-06-2017, 14:40 Czy warto..
|
|
|
Witajcie,
Dostałem dziś maila, o zmianach w ofercie upc (chodzi o kanały CBS, które odchodzą z listy), chciałem wykorzystać okazję i zmniejszyć opłaty za upc, które aktualnie są dość wysokie, 207zł miesięcznie. Ofertę jakieś półtora roku temu wcisneli mojemu dziadkowi konsultanci, jako że jest dość starą osobą nie wiedział zbytnio co mu oferują.
Pakiet Horizon Select z nagrywarką + Pakiet Multiroom Max + Horizon GO + MyPrime + Premium Canal+ Select + Pakiet Mega Sport + FiberPower 120Mb
Pakiet Canal+ domówiłem osobiście tak samo pakiet Mega Sport resztę opisuje poniżej.
Trochę tego jest, jednak w związku z tym, że Canal+ stracił Ligę Mistrzów i zostały mu tylko Liga Angielska i Ekstraklasa, nie zależy mi już na tym pakiecie
Pakiet Mega Sport jak najbardziej mnie interesuje
Horizon Go i MyPrime zostały wepchnięte na siłe przez konsultanta
Telewizja Select + Multiroom muszą zostać + internet 250Mb
Czy jest sens, żeby wysłać rezygnacje i czekać na lepszą ofertę ze strony UPC, jak się do tego zabrać, potrzebuje jakiejś rady .. |
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 01-06-2017, 14:46
|
|
|
mikolaj212 napisał/a: | Czy jest sens, żeby wysłać rezygnacje i czekać na lepszą ofertę ze strony UPC, jak się do tego zabrać, potrzebuje jakiejś rady |
Obowiązuje Ciebie minimalna ilość programów więc nie masz podstaw żeby zerwać umowę z UPC.
A co do ofert to przejrzyj ten temat:
https://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?t=8433&start=165
I wybierz coś dla siebie. |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 01-06-2017, 14:46 Re: Czy warto..
|
|
|
Oczywiście, że tak, jeżeli dostałeś informację o możliwości rozwiązania umowy bez kar.
mikolaj212 napisał/a: | Ofertę jakieś półtora roku temu wcisneli mojemu dziadkowi konsultanci, | Niestety prawdopodobnie masz tylko info o likwidacji kanałów.
Po złożeniu rezygnacji upieraj się/negocjuj/walcz o „Twoja Rewia Usług XIII (2017-1)” od dnia 10 kwietnia 2017 roku do dnia 30 września 2017 roku.
Może od razu ją Tobie zaoferują, ale przy tak dużym obecnym abonamencie będą chcieli Ci "wcisnąć" jakieś droższe "TRU" |
_________________
|
|
|
|
|
mikolaj212
Klikacz
Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 5
|
Wysłany: 01-06-2017, 14:52
|
|
|
Umowa kończy sie 23/03/2018, pakiet select wyświetla sie na stronie ale mam dokupioną taką usługę: Pakiet Horizon Max Upgrade (przy zamawianiu pakietu sport dowiedziałem się, że koszt wynosiłby 9 zł, więc pakiet kanałów mam najwyższy). |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 01-06-2017, 14:54
|
|
|
Niestety bez szans, nie możesz złożyć rezygnacji.
Płacisz na tyle dużo, że UPC nic Ci nie zaoferuje, ale jednak sprawdź w "Moje UPC" czy nie ma tam: "Oferta dla Ciebie". |
_________________
|
|
|
|
|
Robin
ultra master
Pomógł: 9 razy Dołączył: 20 Sty 2006 Posty: 1465 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 01-06-2017, 15:14
|
|
|
mikolaj212 napisał/a: | mam dokupioną taką usługę: Pakiet Horizon Max Upgrade (przy zamawianiu pakietu sport dowiedziałem się, że koszt wynosiłby 9 zł, więc pakiet kanałów mam najwyższy). |
Kiedy dokupiłeś tę usługę? Czy mógłbyś podać link do regulaminu promocji, w której koszt upgrade pakietu Select do Max wynosi 9 zł? |
|
|
|
|
mikolaj212
Klikacz
Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 5
|
Wysłany: 01-06-2017, 15:14
|
|
|
Cholera, a ile moze mnie kosztowac taka przyjemnosc rezygnacji? |
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 01-06-2017, 15:17
|
|
|
mikolaj212 napisał/a: | Cholera |
cholera - weź regulamin, kalkulator i policz
wyjdzie ze 2 tysie |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
|
|
|
|
mikolaj212
Klikacz
Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 5
|
Wysłany: 01-06-2017, 15:56
|
|
|
Robin napisał/a: | mikolaj212 napisał/a: | mam dokupioną taką usługę: Pakiet Horizon Max Upgrade (przy zamawianiu pakietu sport dowiedziałem się, że koszt wynosiłby 9 zł, więc pakiet kanałów mam najwyższy). |
Kiedy dokupiłeś tę usługę? Czy mógłbyś podać link do regulaminu promocji, w której koszt upgrade pakietu Select do Max wynosi 9 zł? |
pomyliłem się, koszt miesięczny 12,16zl. |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
|
|
|
|
Robin
ultra master
Pomógł: 9 razy Dołączył: 20 Sty 2006 Posty: 1465 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 01-06-2017, 16:17
|
|
|
Pewnie to standardowa kwota 13 zł za upgrade, tylko coś z groszami namieszali, aby finalna kwota za wszystkie usługi się zgadzała.
@mikolaj212: Myślę, że jak byś się uparł, to byś rozwiązał z nimi umowę bez kar. Zapis o minimalnej liczbie kanałów jest klauzulą niedozwoloną. Tylko trzeba by z nimi twardo rozmawiać. Niestety w konsekwencji UPC może zgodzić się na rozwiązanie umowy, ale nie być już chętne do podpisania nowej. A wiadomo, że nie chodzi przecież o odejście z UPC, tylko o podpisanie nowej umowy na korzystniejszych warunkach. |
Ostatnio zmieniony przez Robin 01-06-2017, 16:27, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 01-06-2017, 16:26
|
|
|
Jest jeszcze jedna możliwość, "blef do kwadratu".
Złożyć rezygnację z 30 dniowym wypowiedzeniem, z adnotacją o poniesieniu kar (żeby ich bardziej ubodło), na pewno się odezwą, pytanie tylko z czym. Jeżeli nic ciekawego nie będzie, to zawsze można wycofać rezygnację. Ewentualne odłączenie usług nastąpi 30 lipca, więc czasu jest dużo. |
_________________
|
|
|
|
|
Robin
ultra master
Pomógł: 9 razy Dołączył: 20 Sty 2006 Posty: 1465 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 01-06-2017, 16:32
|
|
|
Fakt, można spróbować wysłać wypowiedzenie i zagrać va banque. Jak ktoś się odezwie i zastraszy karą, to powiedzieć, że jest się gotowym zapłacić tę karę. Dodać, że konkurencja ma świetną promocję dla przechodzących od innych operatorów - nie dość, że daje usługi taniej, to jeszcze ewentualną karę rekompensuje ileś tam miesiącami abonamentu gratis czy za przysłowiową złotówkę. |
|
|
|
|
mikolaj212
Klikacz
Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 5
|
Wysłany: 01-06-2017, 16:39
|
|
|
Zadzwoniłem do nich, dowiedziałem się o klauzuli minimalnej liczby kanałów, powiedziałem, że z tego co się orientuje jest to klauzula niedozwolona, Pani konsultantka się nieco zmieszała, po czym poinformowała mnie, że w miejsce kanałów usuniętych z oferty niedługo zaproponują nowe, na pytanie o to, co w wypadku gdy nowe kanały także mi się nie spodobają, ponownie usłyszałem, że nie mam możliwości rozwiązania umowy. |
|
|
|
|
|