witam - pomocy dekoder gubi sygnał |
Autor |
Wiadomość |
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 26-05-2017, 21:01
|
|
|
Pitrek napisał/a: | kable już też były z UPC |
A czy nie było mowy o tym, że kable hdmi od UPC to badziewie?
PanT@lon, Kub kabel hdmi w jakimś sklepie i wtedy sprawdź. |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 26-05-2017, 21:31
|
|
|
Toż przecież pisałem:
Pitrek napisał/a: | Ewidentnie problem w komunikacji po HDMI, ja bym spróbował jakiegoś dobrego kabla. |
Pitrek napisał/a: | z kablami jest różnie, są lepsze i gorsze, można też pożyczyć. |
|
_________________
|
|
|
|
|
GDA [Usunięty]
|
Wysłany: 26-05-2017, 21:43
|
|
|
Cytat: | kable hdmi od UPC to badziewie |
Od zawsze używam kabli z pudełek UPC lub z marketu za 9 zł i nigdy nie miałem problemu |
|
|
|
|
Yapio
light master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Paź 2016 Posty: 128 Skąd: PL
|
Wysłany: 29-05-2017, 21:28 Re: witam - pomocy dekoder gubi sygnał
|
|
|
@PanT@lon PanT@lon napisał/a: | Od paru dni mam dziwna sytuację: dekoder traci sygnał(mam ten model przed Horizonem). (...) Byłbym bardzo wdzięczny za każdą sugestie | A co jest na wyświetlaczu w momencie wystąpienia problemu?
Może któryś z "czarów" opisanych tutaj: Wsparcie techniczne dla dekoderów Mediabox i Kaon by pomógł?
BTW: czy ktoś z doświadczonych użytkowników mógłby wyjaśnić na czym polega "odświeżenie sygnału" dostępne w "Moje UPC" - "Usługi" - "Telewizja" - "Szczegóły usługi"? Wiem, że jest to antidotum na dolegliwości opisane pod ww. linkiem w punkcie: 6. Komunikat "Odmowa dostępu" lub "Kanał zakodowany", ale co to fizycznie daje?
Pytam bo może to by pomogło PanT@lon... Taka burza mózgów... |
Ostatnio zmieniony przez Yapio 29-05-2017, 21:37, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 29-05-2017, 21:34
|
|
|
Yapio napisał/a: | czy ktoś z doświadczonych użytkowników mógłby wyjaśnić na czym polega "odświeżenie sygnału" dostępne w "Moje UPC" - "Usługi" - "Telewizja" - "Szczegóły usługi"? |
Ponawianie uprawnień tak jak w nc+ czy cyfrowym polsacie.
[ Dodano: 29-05-2017, 21:41 ]
Yapio napisał/a: | Wiem, że jest to antidotum na dolegliwości opisane pod ww. linkiem w punkcie: 6. Komunikat "Odmowa dostępu" lub "Kanał zakodowany", ale co to fizycznie daje? |
To, że znika komunikat o odmowie dostępu. Jest to zwykłe odświeżanie uprawnień, nie pomoże na opisany tu problem. U pantalona problem wygląda na brak komunikacji pomiędzy dekoderem, a telewizorem przez HDMI (może pomoże podłączenie przez SCART). |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 30-05-2017, 04:28
|
|
|
PanT@lon,
Spróbuj zaktualizować oprogramowanie TELEWIZORA. |
_________________
|
|
|
|
|
ralf
ultra master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Cze 2005 Posty: 915 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 30-05-2017, 04:43
|
|
|
Jak wyżej. Aktualizacja softu w TV. Jak to nie pomoże to na 100% wina dekodera. Niech wymienią na nowy. |
_________________
|
|
|
|
|
JANUARY
plus master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 04 Lip 2006 Posty: 303 Skąd: IIImiasto
|
Wysłany: 30-05-2017, 13:54
|
|
|
Spotkałem się z podobną sytuacją ale dekodowanie przez CI+. Prawidłowy odbiór był przez kilka dni, czasami przez pól godziny.Po tym czasie tylko niektóre kanały odbierał prawidłowo, po większości zostawało tylko info w grafice ekranowej. Były próby z innym egzemplarzem modułu, ale bez rezultatu. Soft - najnowsza wersja. Powtórne wyszukanie i zapamiętanie kanałów - efekt ten sam, odbiór po czasie przepadał. Wyjęcie i włożenie modułu przy pracującym telewizorze - to samo, krótkotrwały efekt.Cały czas poziom i jakość sygnału była super.
Wymieniono moduł na mediabox. No i problemy zniknęły, ale niezupełnie. Okazało się, że brak usługi "na żądanie", komunikat że coś tam z kablem nie tak. Po sprawdzeniu całego kabla okazało się, że piętro niżej była wpięta zwrotnica.Po jej usunięciu wszystko wróciło do normy.Pewnie nigdy nie dowiem się, czy zwrotnica była też powodem znikania programów z CI+. |
_________________
|
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 07-06-2017, 20:26
|
|
|
PanT@lon, 26-05-2017, 13:50 napisał/a: | ... przez łykend powalczę | Czy coś udało Ci się zrobić |
_________________
|
|
|
|
|
PanT@lon
Klikacz
Dołączył: 26 Maj 2017 Posty: 7
|
Wysłany: 08-06-2017, 13:12
|
|
|
Pitrek napisał/a: | PanT@lon, 26-05-2017, 13:50 napisał/a: | ... przez łykend powalczę | Czy coś udało Ci się zrobić |
Witam,
przepraszam za ciszę. W tzw. międzyczasie zaliczyłem 2 wizyty techników. Efektem jest to że zabrali mi dekoder i od wczoraj odbieram przez moduł CI+. to inicjatywa panów techników, którzy już chyba mnie mieli dość. Tak przy okazji to moja sprawa była cały czas monitorowana przez dział techniczny. Po każdej wizycie był telefon z pytaniem o efekty no i umówienie następnej wizyty
No jest fajnie ale ja mam pakiet My Prime - teraz mi na grzyba no i Horizon Go z którego nie korzystam. Piszę o tym bo chciałbym renegocjować umowę. Czy można liczyć na jakieś ulgi? W końcu to z inicjatywy UPC nie mam My Prime - można to jakoś wykorzystać?
Sorki za takie pytania ale ja jestem absolutnie niekumaty jeśli chodzi o te tematy.
No i jeszcze raz serdeczne dzięki za wszystkie sugestie
pzdr |
|
|
|
|
Pitrek
chello guru
Pomógł: 211 razy Dołączył: 08 Lis 2013 Posty: 4608 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 08-06-2017, 13:34
|
|
|
PanT@lon napisał/a: | Efektem jest to że zabrali mi dekoder i od wczoraj odbieram przez moduł CI+....No jest fajnie ale ja mam pakiet My Prime - teraz mi na grzyba no i Horizon Go z którego nie korzystam | Nie wiem czy miałeś Mediaboxa z nagrywarką czy bez, ale może wzięcie Horizona bez nagrywarki nie byłoby złym pomysłem. Bez nagrywarki nie ma problemów z Horizonem, co pewno potwierdzi GDA.
Nic nie piszesz jaką w ogóle masz promocję i jakie zobowiązanie, ale jak najbardziej, jak się to wszystko wyjaśni, renegocjuj umowę lub poproś o rekompensatę. |
_________________
|
|
|
|
|
fizyczny
Klikacz
Dołączył: 14 Cze 2017 Posty: 13
|
Wysłany: 14-06-2017, 21:01
|
|
|
Witam;
Problem, który tutaj opisujecie ma związek z tzw. HDCP.
Rozwiązaniem często jest zakup kabla iHDMI, twardy restart telewizora (odłączenie od zasilania w trakcie pracy- rozwiązanie doraźne), wymuszenie autodiagnostyki w dekoderze Pace Mediabox od UPC (w trakcie uruchamiania naciskamy jednocześnie plus i minus do momentu pojawienia się auto na wyświetlaczu).
Problem występuje często przy telewizorach LG, Toshiba, rózne wynalazki typu Technika w połączeniu z Mediaboxem Pace bez nagrywarki od UPC. Występuje również przy dekoderze Horizon, który produkuje ta sama firma.
Reklamacje tego problemu to odbijanie piłeczki pomiędzy producentem telewizora, a operatorem.
Jeśli autor posta nie chce problemów w przyszłości to radziłbym pozostać przy CI+ (jeśli jest pewny, że znajduje się na liście certyfikowanych odbiorników- jeśli jest inaczej będą problemy z aktualizacjami listy kanałów, softu Mediamodułu i w ogóle wymianą CI+ w przypadku awarii) i reklamować brak usługi MyPrime. |
|
|
|
|
|