Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Horizon.tv nie działa na żadnej przeglądarce
Autor Wiadomość
GDA 
chello guru


Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 4089
Skąd: 3CiTy
Wysłany: 23-05-2017, 10:08   

Cytat:
Dedykowana aplikacja na komputerze stacjonarnym działa dużo wolnie

Ale co? Program telewizyjny wolniej leci?

Ludzie to się ogląda - włączasz kanał i oglądasz - A nie klikasz w kółko macieja
_________________
 
 
winforGD 
classic master

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 279
Skąd: Gdynia
Wysłany: 29-05-2017, 00:34   

Ja miałem kiedyś problem z Horizon Go, na tyle poważny, że w ogóle przestałem używać tej usługi. Aplikacji na Windows jeszcze nie było, a Horizon Go się ciął na każdej przeglądarce jakiej próbowałem.

Teraz pobrałem tę aplikację Horizon Go ze sklepu Windows 10 i ręce opadają. Aplikacja działa powoli, dosyć długo się ładuje. Spróbowałem więc obejrzeć Horizon Go ponownie poprzez Firefoxa i cud. Działa idealnie. Nie wiem co zmienili, ale Horizon Go na Firefoxie działa u mnie kilka razy płynniej niż aplikacja na Windowsa.
 
 
szuwarek-mini 
Klikacz

Dołączył: 22 Maj 2017
Posty: 3
Wysłany: 29-05-2017, 20:22   

winforGD napisał/a:
Ja miałem kiedyś problem z Horizon Go, na tyle poważny, że w ogóle przestałem używać tej usługi. Aplikacji na Windows jeszcze nie było, a Horizon Go się ciął na każdej przeglądarce jakiej próbowałem.

Teraz pobrałem tę aplikację Horizon Go ze sklepu Windows 10 i ręce opadają. Aplikacja działa powoli, dosyć długo się ładuje. Spróbowałem więc obejrzeć Horizon Go ponownie poprzez Firefoxa i cud. Działa idealnie. Nie wiem co zmienili, ale Horizon Go na Firefoxie działa u mnie kilka razy płynniej niż aplikacja na Windowsa.


ale przecież PanDobraRada napisał
Cytat:
Ludzie to się ogląda - włączasz kanał i oglądasz - A nie klikasz w kółko macieja"


winforGD, aplikacja ze sklepu Windows 10 strasznie powoli wczytuje dane, program TV i na chwilę obecną w moim przypadku nie nadaje się do użytku. Być może jest stosunkowo młoda i z czasem doprowadzą ją do stabilnego działania jak wersję www czy mobilną.

Jeżeli ktoś nadal ma problemy z horizon.tv proponuję twardy reset modemu (30 sekund wciśnięty guzik reset z tyłu sprzętu). U mnie pomogło i śmiga jak burza, nawet chyba jeszcze lepiej niż wcześniej.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: