Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Horizon.tv nie działa na żadnej przeglądarce
Autor Wiadomość
arapsd 
Klikacz

Dołączył: 22 Maj 2017
Posty: 5
Wysłany: 22-05-2017, 08:43   Horizon.tv nie działa na żadnej przeglądarce

Mam problem z włączeniem telewizji na stronie horizon.tv. Wcześniej oglądałem sobie normalnie w internet explorerze, a teraz po chwili ładowania otrzymuje informację "Wystąpił błąd Kliknij przycisk odtwarzania,(...)". Sprawdzałem na 3 różnych komputerach (wszystkie windows 10) i tak samo nie działa. Z drugiej strony gdy odpalam na smartfonie to wszystko działa ok. Ktoś ma pomysł na rozwiązanie tego problemu?
 
 
jarul777 
classic master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 291
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-05-2017, 09:24   

Tak, nie używać Internet Explorera. Jak masz Windowsa 10 to uruchamiaj w Edge'u, jak starszego to w czymkolwiek innym (Firefox, Vivaldi/Opera/Chrome).
_________________
 
 
arapsd 
Klikacz

Dołączył: 22 Maj 2017
Posty: 5
Wysłany: 22-05-2017, 09:31   

Sprawdzałem na Chrome i edge - na żadnej przeglądarce nie działa.
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 22-05-2017, 14:25   

Pobierz aplikacje na windows i będzie wszystko dzialac
 
 
arapsd 
Klikacz

Dołączył: 22 Maj 2017
Posty: 5
Wysłany: 22-05-2017, 15:26   

Nie chcę się bawić w jakieś emulatory androida, wolałbym oglądać normalnie przez przeglądarkę internetową. Jakieś pomysły czemu to może nie działać?
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 22-05-2017, 17:03   

Nie wiem o co ci chodzi
Ale ja miałem ten sam problem na Win 10 żadna przeglądarka nie pozwalała na oglądanie Horizon GO dlatego też skorzystałem z opisu Usługi i pobralem apke

https://www.horizon.tv/pl_pl/about/learn-more.html
 
 
arapsd 
Klikacz

Dołączył: 22 Maj 2017
Posty: 5
Wysłany: 22-05-2017, 17:11   

Ok nie wiedziałem, że jest możliwość pobrania aplikacji horizon go na komputer stacjonarny. Problem rozwiązany dzięki
 
 
szuwarek-mini 
easy master

Dołączył: 22 Maj 2017
Posty: 31
Wysłany: 22-05-2017, 19:27   

Problem występuje od ponad tygodnia. W żadnym wypadku nie jest to wina Twojej przeglądarki. U mnie również z dnia na dzień wszystko padło na każdej przeglądarce. Grzebiąc na własną rękę udało mi się znaleźć panaceum które działa jedynie chwilowo. Zgłosiłem to do UPC. Wiedzą o problemie, weryfikują sprawę i szukają rozwiązania.
 
 
arapsd 
Klikacz

Dołączył: 22 Maj 2017
Posty: 5
Wysłany: 22-05-2017, 19:41   

A mógłbyś się podzielić tym tymczasowym rozwiązaniem?
 
 
Yapio 
light master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Paź 2016
Posty: 128
Skąd: PL
Wysłany: 22-05-2017, 21:05   

arapsd napisał/a:
Ok nie wiedziałem, że jest możliwość pobrania aplikacji horizon go na komputer stacjonarny.
Na komputerze stacjonarnym/laptopie Horizon GO jest dostępne przez stronę www. Aplikacja Horizon GO jest do zainstalowania na urządzeniu mobilnym z odpowiednim systemem operacyjnym (iOS/Android/Windows).
Ostatnio zmieniony przez Yapio 22-05-2017, 21:12, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Pitrek 
chello guru


Pomógł: 211 razy
Dołączył: 08 Lis 2013
Posty: 4608
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 22-05-2017, 21:09   

Pod Windows 10 się da:
:arrow: https://www.microsoft.com/store/apps/9nblggh43nwf
_________________
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 22-05-2017, 21:10   

Cytat:
Nie ma takiej możliwości. Na komputerze stacjonarnym/laptopie Horizon GO jest dostępne przez stronę www. Aplikacja Horizon GO jest do zainstalowania na urządzeniu mobilnym z odpowiednim systemem operacyjnym.

Taaa? A co powiesz na to?
https://www.microsoft.com...pl/9nblggh43nwf

[ Dodano: 22-05-2017, 22:14 ]
Cytat:
Na komputerze stacjonarnym/laptopie Horizon GO jest dostępne przez stronę www.

Cytat ze strony Microsoftu:
Cytat:
dostępne dla komputer i urządzenie mobilne
 
 
Yapio 
light master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Paź 2016
Posty: 128
Skąd: PL
Wysłany: 22-05-2017, 21:15   

MrPepka napisał/a:
Cytat:
Nie ma takiej możliwości. Na komputerze stacjonarnym/laptopie Horizon GO jest dostępne przez stronę www. Aplikacja Horizon GO jest do zainstalowania na urządzeniu mobilnym z odpowiednim systemem operacyjnym.

Taaa? A co powiesz na to?
https://www.microsoft.com...pl/9nblggh43nwf

Przepraszam. :oops: W życiu bym nie pomyślał, że aż trzeba instalować oddzielną aplikację żeby na stacjonarnym z Windows 10 korzystać z Horizon GO. :shock: :shock: :shock: Człowiek się uczy całe życie...

Że tak zapytam: a po co takie cuda? To już nie wystarczy wejść na www i się zalogować?
 
 
GDA
[Usunięty]

Wysłany: 22-05-2017, 22:03   

Chyba wygodniej jest korzystać z dedykowanego odtwarzacza zamiast korzystać z przeglądarki www
 
 
szuwarek-mini 
easy master

Dołączył: 22 Maj 2017
Posty: 31
Wysłany: 22-05-2017, 22:56   

GDA napisał/a:
Chyba wygodniej jest korzystać z dedykowanego odtwarzacza zamiast korzystać z przeglądarki www


Szczerze? Mocno niekoniecznie. Dedykowana aplikacja na komputerze stacjonarnym działa dużo wolniej. Na pewno musi się rozpędzić, bo początki są trudne. Nie chcę ferować wyroków, bo dopiero dzisiaj zorientowałem się, że taka aplikacja wyszła, ale wstępnie lepsze wrażenia miałem po wersji webowej. Albo więc rozwój zadziała na korzyść, albo aplikacja sobie pobiera na początku troszkę danych, stąd przestoje. Nie ocenię po tak krótkim obcowaniu.
Na wersji mobilnej nie mam najmniejszych problemów i działa wszystko mega sprawnie.

arapsd napisał/a:
A mógłbyś się podzielić tym tymczasowym rozwiązaniem?


Okazuje się, że zabieg w modemie (zalogowanie się w 192.168.0.1), PODSTAWOWE - INTERNET - Odnowienie adresu IP sieci WAN przynosi pozytywne rozwiązanie. Zupełnie tymczasowo.
Co jest ciekawsze. W swoim domu przedłużam sieć drugim routerem, który rozgłasza adresy IP 192.168.1.x i tam działa bez problemu wersja webowa. Normalnie, konsola WWW wypluwa

Kod:
Zablokowano żądanie do zasobu innego pochodzenia: zasady „Same Origin Policy” nie pozwalają wczytywać zdalnych zasobów


Tutaj ciężko jest mi się odnieść do rozwiązania, bez dostępu serwerowego, co potwierdza problem po stronie UPC. Być może ja nie mam takiej wiedzy i jeśli ktoś jest w stanie wykorzystać tę informację, będę wdzięczny za wskazówkę.

Z ich natomiast strony, z ostatniego wtorku (16.05.17)

Cytat:
Piotrze,
sprawa jest przez nas jeszcze realizowana. Przykro mi z powodu wydłużonego czasu naprawy. Liczę, że w najbliższych dniach uda się przywrócić prawidłowe działanie.


Sprawę zgłaszałem do UPC 13 maja z możliwymi rozwiązaniami sprawy, na co otrzymałem informację:

Cytat:
odnotowaliśmy w ostatnich dniach u części Klientów utrudnienia w korzystaniu z serwisu Horizon GO. Sprawa jest przez nas weryfikowana.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,45 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: