Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Opłata za zmianę pakietu
Autor Wiadomość
jafi 
Klikacz

Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 3
Wysłany: 27-07-2006, 11:35   Opłata za zmianę pakietu

Witam.
W sierpniu 2005 rok zamówiłem w promocji HBO.
Po zakończeniu promocji zadzwonił do mnie pracownik UPC z pytanie o przedłużenie umowy
Ja zrezygnowałem poinformował mnie o złożeniu rezygnacji pisemnie co uczyniłem.Wczoraj otrzymałem fakturę obciżyli mnie kwotą 49 zł. za zmianę pakietu.Zadzwiniłem na 94 80 i poinformowali mnie że jest to spowodowane tym iż złożyłem rezygnację miesiąc po zakończeniu promocji. Cy mają do tego prawo ?
 
 
Michal 
Jr Admin



Pomógł: 40 razy
Dołączył: 05 Lis 2004
Posty: 1332
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-07-2006, 11:47   

wszystko zależy od tego jaka promocja , na jakiej teraz jesteś umowie ale
- umowie sie wypowiada z wyprzedzeniem
- przy zmianie na niższy pakiet mają prawo pobrać opłatę zgodnie z regulaminem
 
 
jafi 
Klikacz

Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 3
Wysłany: 27-07-2006, 11:58   

W promocji były trzy miesiące po 1 zł., następnie 6 miesięcy bodajże po 19,90zl.
tv-pakiet pełny
c+ multipleks
internet- chello classic
Złożyłem rezygnację tego samego dnia kiedy dzwonili do mnie o przedłużenie umowy na HBO
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 27-07-2006, 17:23   

Jeśli rezygnowałeś to nie mają prawa
Przeczytaj dokładnie co napisałeś na tej kartce którą napisałeś i tam zaniosłeś (masz kopię prawda ?), jest tam "rezygnuję z usługi" czy "proszę o zamianę na inną".

A oni często przysyłają faktury/rachunki na rzeczy które im się nie należą, na nieistniejące usługi, abonamet za okres po rozwiązaniu umowy itp.

Jeśli jednak poprosiłeś o zmianę usługi na inną, no to maja prawo żądać takiej opłaty.
  marekd@jabberpl.org
 
jafi 
Klikacz

Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 3
Wysłany: 27-07-2006, 17:37   

Rezygnację składałem e-mailem i na pewno napisłem iż rezygnuję.
Niestety dzwoniłem do nich jeszcze raz i oni upierają się że jest to zmiana pakietu ponieważ złożyłem rezygnację miesiąc po zakończeniu umowy promocyjnej.Zresztą umowy też nie podpisywałem bo odbyło się to telefonicznie ponieważ już wcześniej miałem dekoder do odbioru C+.
Dzięki za pomoc.
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 27-07-2006, 18:25   

Cytat:
Rezygnację składałem e-mailem i na pewno napisłem iż rezygnuję.
Czyli na paierze nie masz ciężko będzie więc udowodnić co dokładnie napisałeś a oni to wykorzystali.
Cytat:
ponieważ złożyłem rezygnację miesiąc po zakończeniu umowy promocyjnej

to kiedy nie ma znaczenia, rezygnacja to rezygnacja, jednak oni najwyraźniej potraktowali to jako zamianę a nie rezygnację (np zamianę jakiegoś tam pakietu kino plus coś tam na pakiet standardowy).
  marekd@jabberpl.org
 
Michal 
Jr Admin



Pomógł: 40 razy
Dołączył: 05 Lis 2004
Posty: 1332
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-07-2006, 19:12   

Marek, jak kończy się okres promocyjny wg warunków promocji umowa prawdopodobnie przeszła na czas nieokreślony i wtedy mają prawo wziąć te 49zł za zmniejszenie pakietu bo jest to traktowane na zasadzie tv premium na tv standard.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,24 sekundy. Zapytań do SQL: 14
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: